luni, 22 februarie 2010

Pentru iubitul meu

Astazi eram la prietena mea ''Prajitureasa''.V-am mai povestit de ea in primele mele postari.Este o sotie si o mama foarte devotata si foarte pasionata de bucatarit. Ma uitam la ea cu cata migala pregateste un meniu complet pentru patru persoane, pentru ca, pe langa sot, mai are si doi copilasi. Incercam sa ma pun in pielea ei, sa robotesc prin casa si sa gatesc zilnic un meniu complet pentru patru persoane. Sincer...nu am reusit...mai ales ca am mai spus ca bucataria nu este chiar punctul meu forte. Am plecat de la ea tot cu acest gand.

Imaginea mea in bucatarie ,ingropata printre oale si farfurii, si, la sfarsit, tot eu ravasita toata si cazuta pe sub masa dupa ce am pregatit vreo cateva feluri de mancare pentru toti ai casei, ma urmareste ca un vis urat. Sunetul strident al telefonului ma trezeste la realitate. Este iubitul meu, care ma intreaba: ''Ce faci? Unde esti? In cat timp ajungi la mine? Mancarea este gata si ti-am pregatit si un desert surpriza.'' Doamne, cat de fericita sunt!!! A fost doar un vis urat !


Dar ma gandesc acum: oare cate femei au norocul meu? Cate dintre ele nu si-ar dori sa le sune telefonul si la celalalt capat al firului sa fie el, sotul, iubitul, care sa le grabeasca sa vina acasa la masa? O masa pregatita chiar de ei. Fiti siguri, domnilor, ca oricat de nepriceputi ai oricat de nereusita ar fi mancarea veti foarte apreciati pentru gestul in sine.

Se apropie Dragobetele, sarbatoarea noastra romaneasca. Va invit, domnii mei, sa faceti un gest pentru iubitele voastre, care se ingrijesc de voi zi de zi. Bucurati-le cu un meniu pregatit chiar de voi, indiferent ca faceti numai cartofi prajiti cu ochiuri. Fiti siguri ca se vor bucura si vor aprecia efortul depus. Iar ele va vor rasplati pe masura.
Eu deja am un plan pentru iubitul meu...dar o a va povestesc dupa Dragobete, pentru ca nu vreau sa stric surpriza.

Va astept sa imi povestiti cum v-ati surprins iubitele voastre cu meniuri surpriza, cum ati petrecut ziua de Dragobete si nu uitati: frumusetea vine din suflet si infloreste numai in armonie.
O seara linistita !

2 comentarii:

Anonim spunea...

DE LA AGONIE LA EXTAZ!

Un admirator spunea...

extraordinar ! :O:O:O:O XoXoXo

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu