vineri, 12 februarie 2010

Happy Valentine's day !!!

Dragii mei ! Ma uit in calendar si vad ca se apropie 14 februarie, adica ziua controversatei sarbatori de Sf. Valentin. De cativa ani, de cand aceasta sarbatoare a inceput sa prinda radacini si in tara noastra, parerile au ramas la fel de impartite.

Unii sunt pro, in special cei tineri, pentru ca este un bun prilej de a-si manifesta sentimentele pentru persoana iubita, ceilalti, mai la a doua tinerete, sunt contra , spunand ca este o sarbatoare de import, noi avand Dragobetele nostru pe 24 februarie. Corect, as spune eu, tinand cu cea de a doua a categorie.

Dar, ma gandesc : de ce sa nu le sarbatorim pe amandoua? De ce sa nu ne bucuram de doua zile in care sa putem celebra iubirea?
Asa ca ma alatur taberei care este pro, numai ca mai am o problema. Ma uit si observ ca aceasta zi a capatat la romani aspect de sarbatoare cu iz de kitsch comercial. Strazi incarcate cu plusuri rosii, ieftine, tot felul de inimioare care mai de care mai de prost gust.

Imi inchipui cum as reactiona daca iubitul meu mi-ar darui de Sf. Valentin o perna rosie plusata pe care sa scrie ''I love you!''. Bleah !!! Ma scutur repede de acest gand pentru ca stiu ca nu ar face niciodata asa ceva.Stie el sa ma surprinda intr-un mod placut, sa ma emotioneze.Dar eu? Eu ce surpriza sa-i fac? Hm....da !!! M-am gandit.Numai ca nu pot posta pentru ca ,daca imi va citi postarea...s-a dus surpiza.


Iar pentru cei care doresc sa faca din aceasta zi o zi de care sa isi aminteasca cu placere, va va pot sugera, o cina romantica, pregatita chiar de voi amandoi intr-o atmosfera calda si calma. Cateva lumanari si putina muzica pot crea un ambient placut chiar si in bucatarie. Cumaparti-i sticla de vin preferata, si pregatiti-i meniul preferat.Este o varianta mai ieftina si mai la indemana. Invitati-va partenerul, partenera, in oras chiar si pentru o cafea, daca bugetul nu va permite o cina mai scumpa.Gestul conteaza.Am observat ,mai nou, ca localurile se intrec in a crea atmosfera cat mai placuta in aceasta zi. Si, numai faptul ca vezi perechi ,perechi adunate la mese, te fac simti ca dragostea pluteste in aer.

Sau...puteti ramane acasa si sa vizionati impreuna un film (din acelea cu 3 de X !) si sa va indepliniti unul altuia una din faneteziile voatsre erotice, care sta demult tainuita intr-un colt al mintii, si pe care nu ati indraznit sa o destainuti. Sunt sugestii ieftine dar care sunt mai aproape de suflet decat acele perne rosii inscriptionate cu ''I love you!''. Bleah !!!

Sunt convinsa ca fiecare aveti acum in gand ceva pentru iubitul sau iubita voastra si astept sa imi povestiti cum ati sarbatorit de ziua Sf. Valentin, si nu uitati ca frumusetea vine din suflet si infloreste in armonie.

O seara linistita !

2 comentarii:

iulian berzuc spunea...

O pernuta rosie de plus in forma de inimioara?Cum sa nu,merge.Pentru cei care nu au trecut de citirea Abecedarului :).Cred ca o simpla floare ar face mult mai mult daca este oferita cu sinceritatea specifica unui indragostit.Ca sarbatoare o reneg(ca si Haloween-ul de altfel),dar,pe de alta parte,orice sarbatoare importata poate fi un bun prilej de a face un gest frumos,tandru,un gest care sa te faca sa uiti de rutina cotidianului,de toate problemele.Daca simti nevoia sa sarbatoresti atunci fa-o,abandoneaza-te total si traieste ARMONIA SIMTURILOR.

minoki spunea...

Multumesc frumos pentru comentariu.Nu pot decat sa fiu de acord cu ce ai scris, si sa sper, pentru tine, ca va fi bine.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu