joi, 25 februarie 2010

Iubire electronica

Dragii mei !
Astazi m-am inatalnit cu o buna prietena si printre altele ma intreaba:
-Cum mai stai cu dragostea?
-Bine, ii raspund. Sunt cu cineva, de cateva luni, si e foarte bine.Dar tu?
-Ei...eu inca mai navighez, in ape tulburi, imi raspunde, cu un zambet trist.
Stiam ca, de multa vreme, isi cauta jumatatea pe internet, ''iubirea in format electronic'', cum ii spuneam odinioara, cand, si eu, ca si ea cautam aproape cu disperare sufeltul pereche, care, dupa aproape doi ani , tot nu l-am gasit acolo, in lumea virtuala. Ba, mai mult, am trait unele experiente, care mai de care mai triste, ce au lasat urme adanci.

Asa ca astazi o sa va vorbesc despre dragostea pe internet. De fapt este impropriu spus dragoste, cu toate ca, ar trebui gasit un termen si pentru aceste trairi pe care le ai atunci cand stai in spatele unui monitor si iti faci iluzii. Pentru ca aceste senzatii nu sunt mai mult decat niste iluzii. Nu se poate spune ca te-ai indragostit de cineva pe care nu l-ai vazut decat intr-o fotografie sau pe webcam. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa vad o fotografie, sa simt ca mi s-au aprins calcaiele din cateva vorbe frumoase, si, cand am ajuns sa ma intalnesc cu persoana, fata in fata, sa constat ca nu este nici pe departe ceea ce in mintea mea se construise deja.

De multe ori replicam faptul ca nu mai avem timp, ca motivul pentru care am transferat viata reala in cea virtuala este ca nu ne mai ajunge timpul. De aceea este mai comod sa bem o cafea virtuala, sa ne dam intalniri virtuale (de multe ori nestiind de fapt cu cine vorbim), discutiile si intalnire cu preietenii care odinioara se petreceau fata in fata, in vizite, la o terasa, acum se desfasoara pe internet.
O sa radeti, dar am avut si petreceri si aniversari virtuale cu persoane cu care nu m-am putut intalni deoarece nu ne-a permis distanta, si , bineinteles, timpul.

Dar, stand si analizand, petrecem mult mai mult timp in fata calculatorului decat in lumea reala. Cum a ajuns internetul sa ne acapareze viata din ce in ce mai mult? Este mai comod, oferta este foarte mare, desi multe din aceste, asa zise, site-uri de dating, sunt adevarate paravane pentru prostitutie.
Cand am primit prima oferta de la un cuplu de lesbiene de a face sex in trei... am ramas socata. Nu mi-am revenit prea repede. In timp m-am obisnuit si chiar incepusera sa ma amuze aceste propuneri. Dar, dupa foarte multe experiente, unele mai amuzante, altele mai triste, mi-am dat seama ca nu se poate spune ca te-ai indragostit, sau ca iubesti pe cineva pe internet.

Asa ca dragii mei, chiar daca ati inatlnit o persoana pe net care vi se pare a va capta atentia, nu pierdeti prea mult timp in spatele monitorului. Iesiti in lumea reala, intalniti-va, pentru ca, foarte important la o intalnire, mai presus de contactul verbal este limbajul trupului, contactul vizual. Incercati pe cat posibil sa petreceti cat mai mult timp impreuna, dar nu pe chat si nu cu webcam in fata. Nu va faceti prea multe iluzii, chiar daca el va spune din spatele monitorului ca sunteti cea mai frumoasa, cea mai desteapta, ca aveti cei mai minunati ochi, etc. Poate nu este nici pe departe persoana roamntica la care ati visat o viata intreaga. Vorbele se spun foarte usor...

Poate o sa mai revin pe acest subiect, sa va povestesc din pataniile mele de pe aceste, asa zise, site-uri de dating. Pana tunci va astept sa-mi impartasiti din experientele voatsre de viata (reala si virtuala!!!), si nu uitati : frumusetea vine din suflet si infloreste numai in armonie.
O seara linistita !




3 comentarii:

iulian berzuc spunea...

Iubire virtuala?Nici pe departe.Dar aceste site-uri sunt o modalitate de a intalni pe cineva.Se poate ca,printre zeci de prostituate si obsedati sa ai totusi norocul sa gasesti pe cineva cu care sa te intelegi.De acord,trebuie sa te intalnesti cu el.De aici insa intervine norocul de a constata ca persoana din fata ta e chiar cea care te-a impresionat pe net.Si poate ca trebuie sa iesi un pic din tipare si sa faci concesii cateodata.Poate ca intr-o zi chiar vei scrie ca ti-ai intalnit jumatatea pe un asemenea site.Capul sus.O experienta netraita e o experienta pierduta.Ia ce e mai frumos de la fiecare.Fii egoista,lasa pe altii sa daruiasca,sunt destui pe lumea asta.

progresu spunea...

excelent..! esti o fina observatore si o buna cunoscatoare a fenomenului..la vechimea ta raportat la a mea (f.putina vreme)opiniile sunt identice.multumesc ! am o confirmare de la o persoana avizata. sarut mana..si stapana..!

progresu spunea...

cand m-am nascut,Dumnezeu mi-a dat talent si o multime de semne de intrebare.apoi au aparut si intrebarile.cand am realizat ca am si minte,am inceput sa caut raspunsuri.am mers la DEX.am cautat; a fi destept=a nu dormi.. aha..! deci,sa ai mintea treaza. de atunci,sunt un tip DESTEPT.(DIXIT).Apoi au aparut calculatoarele.un calculator ,este o copie primitiva a creierului uman.daca are si un program,este foarte performant.atunci am facut si eu un program pentru creierul meu. l-am numit; I.A.S.R...Informatie,Analiza,Sinteza,Rezolutie. am un I.A.S.R. performant. Serviti,va rog ! e calda..inserati-va IASRuri..!! multumesc !

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu