duminică, 7 martie 2010

De 8 Martie,'' La multi ani !''

Dragii mei!
Ma adresez intai dragelor mele doamne, care m-au felicitat, care mi-au citit postarile si celor care nu mi le-au citit, dar o vor face. Ve urez un 8 Martie frumos, si, mai ales, calduros! Sa nu uitati sa va bucurati de martisoare si flori, sa va rugati sa iasa soarele, si, chiar daca va fi cald, sau nu, bucurati-va de o plimbare prin parc, sa faceti dragoste cu partenerii vostri, sa va simtiti implinite.
Vizitati-va mamele, surorile, prietenele si felicitati-le, chiar si numai cu o urare si un sarut!

Iar, pentru distinsii domni! Sa nu treceti indiferenti peste aceasta zi. Este doar o data in an. Ele sunt partenerele, sotiile voastre, zi de zi. Cumparati-le flori, bucurati-le sufletele cu un simplu " Te iubesc!", sarutati-le indelung, pasional, asa cum o faceati atunci ...la inceputuri, cand v-ati cunsocut!
Nu un cadou scump da valoare acestei zile. Ci bucuria de a darui... chiar si un simplu sarut.

Va doresc tuturor sa aveti o zi frumoasa si sa va bucurati de ea din plin! Nu uitati ca frumusetea vine din suflet si infloreste numai in armonie.
La multi ani, dragele mele!

4 comentarii:

iulian berzuc spunea...

La Multi Ani Minoki!Fie ca visele sa ti se implineasca si postarile tale sa devina realitate.

minoki spunea...

Multumesc frumos !

Miha spunea...

La multi ani draga! Sa sarbatoresti asa cum iti doresti! :p

minoki spunea...

Multumesc , draga mea! la fel si tie !

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu