vineri, 2 aprilie 2010

Sarbatori fericite !

Dragii mei!
Doresc sa va urez tuturor prietenilor mei din blogosfera sa aveti un Paste linistit, lipsit de griji!
Sa aduceti maine seara Lumina Sfanta in casele voastre si sa va bucurati de ea impreuna cu cei dragi.
Va doresc sa va odihniti, mai ales dragelor mele, care in zilele aceastea au muncit la pregatitul bucatelor mai mult decat de obicei, si, inainte de toate sa va bucurati de sarbatoare. Eu una, asa o sa fac. Prima zi voi fi cu familia mea si cu iubitul meu, apoi ma voi intalni cu prietenii mei. Sper sa reusesc sa ma vad cu toti pentru ca la acest capitol pot sa ma declar o norocoasa. Am prieteni din belsug. O sa trimit felicitari (de data asta electronic, pentru ca pe hartie nu am mai apucat sa cumpar) surorii mele si tuturor prietenilor de departe. O sa ma rog sa fie vreme frumoasa sa pot iesi cu iubitul meu sa ne plimbam, si chiar daca va ploua vom iesi la plimbare sub umbrela.
La fel va doresc si voua si nu uitati ca frumusetea vin din suflet si infloreste numai in armonie!
Paste linistit!

5 comentarii:

Claudia spunea...

multumesc minoki! si eu iti urez sa ai sarbatori de pasti pline de soare (ca sa te poti plimba fara umbrela totusi) si pline de dragoste si prietenie.

iulian berzuc spunea...

Sa ai parte de Sarbatori pascale fericite!Ma faci gelos cand ma gandesc ca vei fi alaturi de familie si iubit.

Anonim spunea...

Paste Fericit si o vara superba va ureaza TiSport!

Miha spunea...

Sa ai un Paste fericit!

Gospodina de Criza spunea...

Sarbatori Fericite!
Numai bine de intrat aici dupa niste sarbatori copioase! Asteptam remedii!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu