duminică, 20 martie 2011

Duminica cu bancuri

Un inspector de la Fisc vine la sinagoga in control, se uita pe registre si concluzioneaza catre rabin:
- Domnule, veniturile dumneavoastra sunt mici si impozitul la fel. Cum reusiti sa traiti cu niste incasari asa de mici?
- Noi aici reciclam totul si ne multumim cu putin.
- Chiar totul?
- Tot.
- Si picaturile de la lumanari?
- Da, le strangem si le trimitem la o fabrica de lumanari si din cand in cand ne trimit o lumanare.
- Bineeee. Si firmiturile de pe masa le reciclati? Întreaba agentul in zeflemea.
- Da, le strangem si le trimitem. Din cand in cand primim o punga de pesmet...
- Buuuun. Da cu pieile de preput care raman de la circumcizii ce faceti? Si pe ele le reciclati?
- Da. Le strangem, le trimitem la Fisc si din cand in cand ne trimit cate-un pulica asa ca dvs sa ne controleze...

Doi vampiri reparau o motocicleta:
- Da-mi o surubelnita!
- Poftim!
- Aaaarrrrrhhhhh! nu aia in cruce, boule!

 
Care este diferenta dintre un roman si o camila ?
Camila poate sa munceasca o saptamana fara sa bea, dar romanul poate sa bea o saptamana fara sa munceasca


Sa aveti o duminica frumoasa si va astept pe toti cu cate un banc la comenatriu!


5 comentarii:

FLORINASH spunea...

''despre nebuni''La spitalul de nebuni,doctorul vede pe unul din pacientzii sai cu un ciocan dindu-si peste degete.curios,il intreaba: simtzi vreo placere? da,cind dau pe linga.

CARMEN spunea...

Duminica frumoasa! :)

Lumi RO spunea...

Promisiunea DUPA MOARTE ....

Un cuplu a făcut o înţelegere pentru ca oricine moare primul sa se întoarca şi sa-l informeaze pe celelalt cum e viata de apoi. Cea mai mare frica lor a fost că nu există viaţă după moarte

După o viaţă lungă împreună, sotul a fost primul care să moară. Tinandu-se de cuvânt el a făcut primul contact:

"Marion ... Marion "

"Tu esti , Bob?"

"Da, am venit înapoi cum ti-am promis."

"E minunat Cum iti place?!"

"Ei bine, mă trezesc dimineaţa, am sex la micul dejun şi apoi ma opresc la terenul de golf si fac sex din nou, vine amiaza şi apoi fac sex de cateva ori mai mult. Apoi am un pranz minunat cu multa verdeaţă .Mai zburd putin in jurul terenul de golf, apoi fac sex restul de după-amiază. După cină, sunt înapoi la terenul de golf din nou si iar am mult sex până noaptea târziu. Am nevoie de putin timp sa prind ceva somn si apoi a doua zi de a începe totul la fel "

"Oh, Bob, eşti în Rai?"

"Nu ......... Sunt un iepure în Arizona ...."

Se-cret spunea...

Să ai o săptămână minunată!

Vara, cald, seceta. Vine Ion la Gheo:
- Gheo da-mi repede repede o caldare de apa. Ii da Gheo.
Pleaca si o toarna in fantana. Vine inapoi:
- Gheo, mai, da-mi o caldare de apa repede repede.
Ii da Gheo. Pleaca Ion si o toarna in fantana. Vine inapoi:
- Gheo, mai, da-mi o caldare de apa.
- Ma, Ioane, nu mai am. Ce vrei sa faci cu ea?
- Ma Gheo, o cazut soacra-mea in fantana si mai trebuie vreo 5 cm.

Costin Comba spunea...

Doctorii de la spitalul de nebuni se hotarasc sa faca o noua evluare a pacientilor, sa vada daac mai pot trimite acasa din ei. II strange pe toti intr-un salon si ii ia pe rand, adresandu-le o intrebare: cat faca 2x5! il intreaba pe unul, care le raspunde ca 2x5 fac camioane. altul la rand. 2x5 egal motorase tractorase. in sfarsit ajunge la ultimul. 2x5 egal 10. OOOOO, doctorii extaziati, dar cum de ai stiut? Am cazut din 7 pe 11

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu