luni, 30 mai 2011

Mici schimbari

Dragii mei, ieri m-am uitat pe primele mele postari, de anul trecut, si mi-am dat seama ca ''armonia simturilor" nu mai are nimic de a face cu cu barfele si frustrarile mele de acum. Asa ca am decis sa schimb titlul blogului si, prin urmare, de astazi, se va chema  "Minoki's gossip blog". Mi se pare mai aproape de continutul de acum. Am vrut sa schimb si adresa dar nu se poate. Asa ca trebuie sa ma multumesc doar cu titlul. Oricum, continutul va fi cam acelasi de pana acum: aiureli si barfe.
Va doresc o saptamana usoara, tuturor, si sa ne citim cu bine!

27 comentarii:

florentin spunea...

O saptamana frumoasa si tie!

Cupcake Splendens spunea...

chiar ca titlul se potriveste cu continutul.much better :)

minoki spunea...

Florentin, the same!

Lumi RO spunea...

Imi place titlul, suna bine! Bafta in continuare!

minoki spunea...

Cupcake, si eu ziceam ca e mai potrivit titlu pentru continutul de acum.

minoki spunea...

Lumi si mie imi place mai mult si mi se pare mai potrivit. Multam poentru sfat. Te pop!

Unknown spunea...

O saptamana frumoasa! Numai bine!

minoki spunea...

Alice, la fel si tie, draga mea!

Mirela spunea...

Minoki, bine c-am aflat că ai motan! Leo e invitat la petrecerea Serafinei, aşa că o să-ţi povestească el cum a fost! Miau!;)

minoki spunea...

Serafina, multimim si ne simtim onorati!

florinash spunea...

mie unul si ''armonia simturilor''mi-a placut.dar daca tu vrei sa-l numesti asa e ok,poate e mai potrivit pt.timpurile astea.important e ca este un blog de CALITATE si BUN GUST...!!!

Sophie spunea...

la fel si tie!

Miha spunea...

Sa-ti fie intr-un ceas bun! :)

L spunea...

Imi place mai mult acest titlu. Vorba ta, se potriveste mai bine. Mult succes in continuare.
O seara/noapte placuta.

iulian berzuc spunea...

Suna mult mai bine asa

aA spunea...

sa-ti traiasca noul titlu si sa faci furori cu el!

minoki spunea...

Miha, saru' mana!

minoki spunea...

Lillee, multam fain.

minoki spunea...

aA, multumesc frumos, te pup!

minoki spunea...

Iulian, multumesc !

Traian spunea...

Hmm, suna cunoscut, "birfe, smenuri, susanele"...

minoki spunea...

Traiane, pe acolo...

IULISA spunea...

Da,imi place . Multa inspiratie de-acum incolo!

minoki spunea...

Iulisa multumesc!

yaya6 spunea...

multa bafta de acum incolo,o seara speciala

BlueRiver spunea...

sa-l stapanesti sanatoasa! :)
satamana frumoasa si tie!

Zamfir de Turda spunea...

E bine că nu poţi schimba adresa (decât deschizând un lt blog, pe cre să ciopiezi pe acesta, apoi, să-l închizi pe acesta, rămânănd doar noul blog!) ca să nu te pierdem în oceanul virtual.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu