marți, 10 mai 2011

Miercurea fara cuvinte

Money for nothing  


 


Propun si urmatoarele categorii pentru clasamentul de saptamana asta:                                                                                          
1. Cea mai inspirata fotografie: 
2. Ce mai frumoasa fotografie cu oameni si copii:
3. Cea mai amuzanta fotografie:  
4. Cea mai frumoasa fotografie cu flori si animale:
5. Cea mai frumoasa fotografie cu peisaj: 
6. Cea mai "neinteleasa" fotografie: 


Nu va ramane decat  sa va alegeti favoritii si , intr-un comentariu la mine pe blog, sa ii desemnati pe cei mai buni. Votarea se va face pana joi seara , urmand ca vineri sa aflam marii castigatori la cele 5 categorii. 
Mult succes!                                                                                                  

71 comentarii:

Lumi RO spunea...

Si ne propunem noi singuri la o categorie?

madelita spunea...

.) Buna seara , va multumesc pentrul ,,addul ,, de pe facebook , desi sunt in trecere pe aici pe la dumneavoastra din cand in cand , mi-a fost mult mai usor sa va ,,fur,, de pe facebook .)))) fiind in intarziere mai tot timpul nu am reusit pana acuma sa fac vre-un comentariu pe blogul dumneavoastra .)

Lillee spunea...

Succes participantilor, poate ma bag si eu :)
Maine seara revin cu propunerile mele. Am voie sa propun la fiecare categorie?
Multumesc.

coolnewz spunea...

pai eu o propun pe a mea la categoriile 1, 2 si 5 :))

Traian spunea...

Nu stiu de concurs, dar poza ma atrage ca un magnet...

Tudor Enea spunea...

amuzanta e fotografia asta:)))
nu ma pot exprima inca la celelate categorii, dar mai e timp:)
seara minunata!

pandhora spunea...

acum nu stiu ce sa spun...o hartie de un dolar...o fi mult...o fi putin :))

Se-cret spunea...

H igienică pe cinste!!!
Ce cuvinte poți adăuga?!

minoki spunea...

Lumi, daca ti se pare ca esti buna la o categorie de ce nu? dar numai la una.

minoki spunea...

Madelita, multumesc de vizita si te mai astept cu drag sa mai punem tara la cale.

minoki spunea...

Lillee, nu inteleg de ce nu te poti inscrie la Carmen. Poate ai vreo eroare. Mai incearca! te astept maine seara cu propuneri.

minoki spunea...

Lillee poi asa si trebuie, sa propui la fiecare categorie .

minoki spunea...

Coolnewz prpune si tu doar la o categorie., De fapt tu poti propune. sa vedem, ce spun si ceilalti!

minoki spunea...

Traiane ce spui de un sul din asta lung asa de vreo 2000-3000 m?

minoki spunea...

Tudor te astept sa votezi pana maine seara!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Interesantă poza ta Minoki!
O zi superbă scumpo!
Te pup!

minoki spunea...

Pandhora, cum ii scriam si lui Traian , daca sulul e lung de vreo 2-3 km eu zic ca e bun.

minoki spunea...

Se-cret, depinde din ce unghi privesti. de aceea am si numit postarea Money for nothing. Stii vba lui Dire Straits!

CARMEN spunea...

asta da bunastare! :)) Happy WW!

Gabriela spunea...

Aaaa, NU! In nici un caz! Nu ne ajunge ca ni s-a dus vestea prin Europa ca la noi dispare si hartia de la WC. In acest caz, nici nu am mai avea sansa sa o vedem la culoare.

Escu spunea...

din experienta spun ca e greu sa faci un clasament. care-ti sunt criteriile? o zi faina de miercuri sa ai

Sophie spunea...

vreau sa-l vad si pe cel cu hartia de 100 :)

minoki spunea...

Carmen, si tie happy WW! si la cat mai multa hartie igienica din asta!

minoki spunea...

Gabreila precum vezi, primul sul a aparut la mine!

minoki spunea...

Escu, pur si simplu cine doreste intra si voteaza la categoriile mentionate mai sus. Atat. Pana maine seara. Daca o fi greu si nu voi reusi macar am incercat. Mi s-a parut amuzant saptamana trecuta sa vad niste poze mai ciudate si alte foarte frumoase si de aici mi-a venit ideea.

minoki spunea...

Sophie, sincer....si eu vreau!

Anonim spunea...

Mult mai inspirata decat fotografia in sine, mie imi pare alegerea titlului ;) Mi-ai mai si dat o idee, multumesc!

Anonim spunea...

E foarte greu de votat, trebuie ceva timp...o sa incerc totusi sa ma incadrez.

Cristi spunea...

E interesanta fotografia! :)

loopoo spunea...

Ce dai de baut ca premiu? :))))))))

minoki spunea...

Teo, multam de aprecieri! Te astept la concurs!

minoki spunea...

luna, te astept cu drag!

minoki spunea...

Crsiti, si mie mi-a placut!

minoki spunea...

Loopoo, scriam ca nu dau nimic de baut. Nu vor fi decat aprecierile noastre si eventual un link catre persoanele castigatoare. Am vazut pe alte bloguri ca nici nu au inceput concursurile ca au si inceput certurile. Acolo e cu premii. Asa ca am zis ca cei ce castiga vor avea recunosterea noastra ca fiind cei mai buni si un ping din partea noastra!

Unknown spunea...

Noa serbus. Am vint în vizită de documentare. Aştept până diseară să văd ce şi cum iar la noapte-mi dau cu presupusu'. Ca să nu cherd drumu' am aşternut lincul acetui blog pe caldarâmul Bălgradului.

minoki spunea...

abbilbal, nu pot decat sa iti foarte multumesc!

Costin Comba spunea...

In timp ce uniii folosesc baii pe post de hartie igienica, sunt sigur ca in lumea asta sunt oameni care isi fac e comanda hartia igienica sa semene cu o bancnota, altii nu au dupa ce bea apa.
E o fotografie care ne da de gandit. Cel putin mi nu mi se pare a fi haioasa ci din contra foarte tragica.
Te salut cu drag si iti doresc o zi frumoasa.

Unknown spunea...

Ce inteleg eu din fotografie e ca banii sunt precum hartia igienica, ii ai la inceput (cand e rola plina) iar pe masura ce cheltuiesti totul se duce pe apa sambetei, ca sa nu zic a wc-ului! Happy WW!

Numai bine!

P.S. Te trec la mine in blogroll si te voi vizita mai des!

Sorin spunea...

Sărut mâna Minoki !
Pe când aşa , vrodată ? foarte sugestiv !

Anonim spunea...

zicea cineva ceva de criza?!??

minoki spunea...

Costin, si tu ai dreptate, dar cred ca depinde din ce unghi privesti. Poate azi nu vezi tocmai partea plina a paharului. Sa ai o zi frumoasa!

minoki spunea...

Alice asa este. Foarte bine ai comentat tu poza fara cuvinte. Sa ai un happy WW!

minoki spunea...

SoriN mi-as dori si vreo cateva role. Asa la vreun bax, sa zic?

minoki spunea...

rokssana, neeeee!!!!

Cupcake Splendens spunea...

am si eu nevoie de un sul d'asta...macar atat cat sa-mi pot plati facultatea si chiria o luna!

Irina spunea...

:)) Da, buna alegere, dar cred ca e cam mica hartia de 1 dolar, macar una de 5 sa fie. Cred ca s-ar termina imediat din magazine daca ar exista, am vedea cozi interminabile la televizor si bataie pe baxul de hartie igienica cu dolari.

minoki spunea...

Cupcake, o sa vorbesc la fabrica de hartie sa-ti trimita is tie un bax.

minoki spunea...

Irina, uite de aia nu se fabrica.

Nima spunea...

Happy WW !

:)) ma mai gandesc cum sa-l folosesc !

Andrei Răduţu spunea...

Foarte tare ! Imi place mult ! Multumesc de vizita si voi mai trece si eu pe aici !

minoki spunea...

Nima, happy WW!

minoki spunea...

Rappa, temai astept cu drag.

IULISA spunea...

minoki~eu chiar am un exemplar de astfel de hârtie am primit-o printre cadouri intr-o frumoasa cutie transparentă.
Mi-a placut ideea ta.

Mirela spunea...

Minoki, sa ajungi sa te stergi cu banii la c.r, sau au ajuns banii de rahat? Sau vorba titlului?! Ar mai fi, cina papa caca atunci cand e mic, e bogat cand e mare. O pun la categoria:
3. Cea mai amuzanta fotografie!
Seara buna!

angi spunea...

Noroc ca noi,oamenii ,avem imaginatie cat cuprine.Eu nu m-as fi gandit niciodata sa-mi tin banii asa:)...de fapt..Care bani??

Tudor Enea spunea...

nu s-a ingramadit nimeni la vot, insa discutii au fost, Slava -Domnului:)))

cred ca fiecare merita in felul lui cate un premiu de consolare.

o seara minunata!

minoki spunea...

Iulisa , ce senzatie ai cand tii o astfel de hartie in casa?

minoki spunea...

Mirela ma bucur ca te-a amuzat. o sa tin seama la voturi.

minoki spunea...

Angi nici eu nu am , dar visez niste baxuri cu hartie din asta.

minoki spunea...

Tu26dor , votarea abiaacum incepe. voi posta in curand primul meu clasament.

Anonim spunea...

propunerea mea pentru cea mai frumoasa fotografie cu flori si animale este http://anavero.wordpress.com/2011/05/11/flora-si-fauna-de-apartament/

Scaietina spunea...

Mie sigur nu mi-ar displace sa am cateva rezerve din astea in camara:).
Despre clasament nu stiu ce sa zic, n-am avut timp sa vad toate fotografiile si nici timp suficient nu am sa le vizitez, din pacate...

minoki spunea...

rokssana o sa tin seama la voturi

minoki spunea...

scaietina, sunt foarte multe bloguri si dureaza sa le vezi pe toate, dar din ce ai vazut sigur ti-au atras atentia cateva. poti vota doar din ce ti-a placut

Alexandru spunea...

Ha, ha! Faină poză. Uite-aşa ajunge omul să se întoarcă la "tradiţionalele frunze"! Păi cu să dai cu banii la fund? Mai ales pe "seceta" asta?
Este numai bună pentru a 3-a categorie! :-)

minoki spunea...

Alexandru eu am inteles din poza asta ca banii nu mai au valoare nici cat o frunza. dar multumesc de nominalizare.

Unknown spunea...

Noa serbus.
De acum, de la această oră, cred că nu se va mai schimba nimic în ceastă miercure. Am tăcut destul şi mă doare limba. De aceea trec la a da cu presupusul. Mie mi-au plăct toate fotografiile prezentate în cele 67 de bloguri. Deci, şi ale mele. Nu de alta, dar dacă nu-mi plăceau mie ale mele, cu siguranţă nu vi le arătam nici vouă. Dar, aici avem şi marele dar. Pentru a-mi face viaţa mai uşoară voi numi doar câte un participant la fiecare categorie propusă în ordinea stabilită de "proprităreasa" istui blog.
Deci, să încep.
1. Ulise
2. Digodana
3. Scaietina
4. Gabriela
5. Vera
6. Se-cret

Şi nu uitaţi. Toate fotografiile prezentate au fost foarte frumoase.

Aurora Georgescu spunea...

Dacă copar banii cu sentimentele umane bune sau rele, banii, aşa cum sunt în poza ta, sunt la locul potrivit. Dacă ar fi fost categoria " filozofie de viaţă" ar fi fost cu sigursnţă desemnată câştigătoare, dar fiindcă îmi place foarte mult, o voi vota la categoria "cea mai inspirată fotografie".

minoki spunea...

abbibal, am notat.

minoki spunea...

Auror, mutumesc de aprecieri.

Anonim spunea...

Cea mai inspirata mi se pare cea de la Teo Negura, cea mai amuzanta cea de aici, cea mai "neinteleasa" cea de la Coolnewz... Cam atat. Oricum, fiecare a avut cate ceva interesant de aratat si e destul de greu sa faci un clasament.Macar am incercat... :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu