marți, 17 mai 2011

Miercurea fara cuvinte

Frogner park Oslo


Daca mai doriti sa alcatuim clasamentul pentru "Miercurea
fara cuvinte" va astept sa va votati favoritii, de miercuri,       dupa  orele 20, pana joi la orele 18 la urmatoarele  categorii:                     

1. Cea mai inspirata fotografie ;                                
2.Cea mai amuzanta fotografie;                                
3. Cea mai frumoasa fotografie cu animale si flori;
4. Cea mai frumosa fotografie cu oameni si copii; 
5.Cea mai frumoasa fotografie cu peisaj;                 
6. Cea mai de "neinteles" fotografie;                         



33 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Interesantă poză!
O zi frumoasă draga mea!
Te pup...

minoki spunea...

Lumi, asa e in parc in Oslo. Eu ce vina am?

minoki spunea...

Elena asta este.

Anonim spunea...

http://scorpio72.wordpress.com/2011/05/18/miercurea-fara-cuvinte-bad-ragaz/

Anonim spunea...

Hmmmm! Dar tac, nu zic nimic... e miercuri!

Sophie spunea...

eu zic ca se incadreaza foarte bine la cea mai frumoasa fotografie cu peisaj- daca e facuta intr-un parc...:)

Tudor Enea spunea...

Cu adevarat fara cuvinte:)
Zi minunata!

coolnewz spunea...

da, parca vad ca si saptamina asta tot neinteleasa va fi poza mea :))

Irina spunea...

Ei bine, n-am ce comenta :)

Unknown spunea...

Da, arta contemporana reusita! Imi place, desi poate pare putin neinteleasa! Numai bine!

Se-cret spunea...

Interesante sculpturi.Un parc foarte cunoscut în Oslo.

florentin spunea...

Haaaaaaaaa!Ha! :)

andreiraduM spunea...

:)
Sarut'mana, Minoki!
Parcul Vigeland, dedicat sculptorului norvegian Gustav Vigeland, cuprinde aproximativ 200 de statui ale sculptorului, infatisand diferite stari sufletesti ale oamenilor.
E interesant si de marcat pe harta calatoriilor oricarui om prieten cu calatoria.
:)
Imi palce impactul pe care-l produce la prima "infatisare"
:)
INTRIGA!

Mirela spunea...

Si cand te gandesti ca sunt peste 200 de sculpturi in marime naturala ale artistului Gustav Vigeland, ce dau nota distinctiva acestui parc. E vorba de Ciclul vietii, viata, asa cum este. Personal stiindu-l pe sculptor, o incadrez la categoria 1. ;)

minoki spunea...

Dragii mei, deoarece hackerii cred ca au invadat Google si inca nu pot intra pe toate blogurile si lasa comentarii, eu va multumesc pentru cele de fata si va astept cu votarea, daca veti mai putea intra.l

fly2sky spunea...

Sugestive :) Sculptura ma duce cu gandul la o reclama..cum sa acorzi primul ajutor..

Gabriela spunea...

Inspirata alegerea ta, mai ales ca am aflat, cu aceasta ocazie, despre acest parc din Oslo.

Sorin spunea...

Sărut mâna Minoki !
Ooooops , nu mă vezi dar am un zâmbet pe faţă , dar ştii ce eu cred că a mâncat pe fugă şi s-a înecat cu ceva iar celălalt îi aplică metoda , nu ştiu cum se numeşte , în urma căruia acela va arunca ce are în gât . Sugestivă !!

Traian spunea...

Daca-i fara cuvinte, s-o lasam asa...!

Unknown spunea...

Noa serbus.

Şi de data asta au fost expuse chipuri mândre. Unele originale, altele împrumutate, dar ce contează. Important este că mergem înainte cu chipuri mândre.

Ce am găsit IO de cuviinţă să triez sunt:

1. Cea mai inspirata fotografie ; Iulisa
2.Cea mai amuzanta fotografie; Florina
3. Cea mai frumoasa fotografie cu animale si flori; Se-cret
4. Cea mai frumosa fotografie cu oameni si copii; Cristi
5.Cea mai frumoasa fotografie cu peisaj; SoriN
6. Cea mai de "neinteles" fotografie; Zina.

Zamfir de Turda spunea...

Fetei îi este rău şi băiatul o ţine ca să poată voma?!

minoki spunea...

mai Zamfir, nu stiu . O sa o intreb. Poate a baut prea mult.

Anonim spunea...

ce-i face aluia? manevra Heimlich? :)))

minoki spunea...

Georgiano, multa lume a zis asta. Eu daca is mai hututuie binainteles ca m-am gandit la prostii.

Cupcake Splendens spunea...

si eu am facut o postare cu poze cu barbati;))

Anonim spunea...

ce fac nenii aia acolo? :d

Costin Comba spunea...

incerc sa caut semnificatiile, dar nu le gasesc, si sunt odihnit, am mancat, am baut apa, am completat un rebus, dar degeaba.
Cu drag ma inclin si te salut

minoki spunea...

Cupcake, am vazut dar nu prea am avut timp sa intru pe la vecini sa vad ce au postat.

minoki spunea...

Cypy, fiecare raspunde dupa cata imaginatie are. Eu am zis ca fac prostii.Majoritatea au spus ca manevra Heimlich!

minoki spunea...

Draga Costin am raspuns mai sus. Fiecare dupa cata imaginatie are. Mai ales ca ai mancat si ai baut si ai facut si un rebus....

Traian spunea...

Mino, fa-le ceva alora, or fi ramas intepeniti...de atitea zile!

Lillee spunea...

Interesanta fotografia, imi place. :)

Minoki, am rugamintea sa-mi schimbi adresa din blogroll ( www.cugetari.com ). Vechiul blog va fi sters.
Merci.

Lumi RO spunea...

OK, si cu clasamentul si castigatorii cum ramane?????????

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu