vineri, 6 mai 2011

Propunere de clasament

Dragii mei, postarea de azi a fost inspirata din "Miercurea fara cuvinte", sau cum o mai numesc unii, "Wordless Wednesday". Nu stiu daca ideea ii apartine lui Carmen in totalitate, pentru ca am mai vazut pe net surse de postari "fara cuvinte", dar cert este ca ea este una din surse .  Eu, personal, o felicit pentru initiativa,  pentru ca astfel da posibilitatea unei mai bune interrelationari intre bloggeri, iar cei mai noi au posibilitatea de a-si face cunoscute blogurile mai rapid.

Treaba sta in felul urmator: cine doreste (ma refer la posesori de bloguri), posteaza o imagine (sau mai multe), care sa fie destul de inspirata astfel incat sa nu mai aibe nevoie de alte comentarii, decat ale celor care viziteaza blogul respectiv. Actiunea se desfasoara in fiecare miercuri si toti cei care doresc se inscriu pe blogul lui Carmen. Pentru amanunte si inscrieri puteti intra pe blogul ei .

Recunosc, spre rusinea mea, ca eu nu am mai postat de vreo 2 saptamani nimic la "Miercurea fara cuvinte", din lipsa de inspiratie, dar am urmarit si comentat postarile celor mai activi decat mine. Urmarind astazi postarile lui Redsky, Teo Negura si ale lu LumiRo mi-a venit ideea de a face un clasament. De exmplu, astazi  Fotografia lui Redsky mi s-a parut cea mai frumoasa, a lui Teo  cea mai inspirata. Pe cand, la categoria "cea mai tare poza", pentru care, si acum, ma scarpin dupa cap sa o inteleg, este poza lui LumiRo.

Asa ca propun sa infiintam un clasament care sa aibe cateva categorii unde fiecare isi va vota favoritul adoua zi adica joi. Vineri vom declara castigatorul care va primi felicitarile noastre.

cea mai inspirata fotografie: Teo Negura
cea mai amuzanta fotografie: Se-cret
cea mai frumoasa fotografie cu flori:Redsky
cea mai frumoasa fotografie cu animale:Dan vaideanu
cea mai frumoasa fotografie cu peisaj:Carmen
cea mai de neinteles fotografie: LumiRo, Coolnewz

Daca aveti alte idei pentru clasament va astept sa propuneti!

20 comentarii:

Cupcake Splendens spunea...

multumesc tare mult!ma si inscriu :D

Sorin spunea...

Bună dimineaţa Minoki ! Foarte bună ideea , subscriu deasemenea , dar care este sistemul de vot nu ai precizat.
Ar trebui instituit un sistem simplu şi la îndemână fiecăruia , ceva gen gadget sau poate te-ai gândit la ceva şi ne vei spune .
A , da , dacă tot ai spus cea mai frumoasă cu flori şi cu animale ar trebui şi cea mai frumoasă cu oameni/copii , nu ?

minoki spunea...

Cupcake te poti inscrie miercurea viitoare si poti vota joi , pozele favorite.

minoki spunea...

SoriN o sa ma gandesc sa vad ce si cum . Cat despre pozele cu copii si oameni sa vedem ce mai spun si ceilalti, ce parere au pentru ca ma gandeam sa dam si link pentru pozele favorite si asta cere mai mult timp, de aceea am propus un clasament mai scurt. dar vedem ce spun si ceilalti bloggeri.

Lillee spunea...

Frumoasa initiativa lui Carmen cat si a ta. Pana acum am avut retineri in a ma inscrie acestui "maraton" din pricina "fara cuvinte". Eu sunt limbuta...cum fara cuvinte? :))
Promit ca voi analiza mai bine treaba. O zi frumoasa, minoki. :)

minoki spunea...

Lillee cred ca ai observat ca nici eu nu sunt mai prejos. Dar cateodata este mai bine sa luam cate o pauza de cuvinte.M-as bucura sa intri si tu in maraton si sa propui pentru clasament
Cred ca joia veti posta clasamentul la mine pe blog pentru a fi mai simplu.

aA spunea...

hopa, ca mi-a stat placinta in gat :))
multumesc frumos, ma simt onorata, interesanta propunerea, doar ca fiecare se va vota pe el in stil specific romanesc sau isi aduce gasca sa voteze pentru el.
imi plac plimbarile printre poze,e tare distractiv si relaxant. concursurile creaza tensiuni si invidii, dar e posibil sa ma insel.

Lumi RO spunea...

Multumesc minoki, astept cu nerabdare clasamentul de saptamana viitoare!

minoki spunea...

aA, atat timp cat castigatorii vor primi doar aprecierile publicului nu cred ca vom starni tensiuni si invidii.
Btw , de care placinta mananci?

minoki spunea...

Lumi, si eu astept , mai ales ca poate ma urnesc si eu sa postez pentru WW. Ma stimulez singura.

Cristi spunea...

Week-end placut! :)

CARMEN spunea...

Ce surpriza! Dragut ce sa spun! Multumesc mult!
Eu am lansat Miercurea fara cuvinte de când am blogu! dar pâna anul acesta nu erau decât câte 5-7 interesati... Intr-o vreme am renuntat, pâna când cineva mi-a spus într-o discutie "ce fain era când ne provocai la Miercurea fara cuvinte!" si m-am gândit... ok, mai încerc o data. La începutu acesti an s-au înscris vre-o 10 persoane, apoi din ce în ce mai multi... La ultima editie am numarat 59 participanti! Un record! WOW! ma bucur ca va place, si da, asa este, ne-am largit mult sfera cunostintelor virtuale si... practic în momentul în care va înscrieti numele si linkul în tabel, va auto-acordati un pung - din partea mea :)) ceea ce va ajuta în ZeList! Eu, am în zilele de miercuri peste 600 de clicuti pe pagina de blog! Asta m-a saltat si pe mine, saptamâna aceasta pe locul 58! Wow, coplesitor!
Ciudat este faptul ca multi doar îsi înscriu numele si nu au timp sa-mi scrie nici macar doua cuvinte... dar asta e!
Eu fotografiez mult, e un fel de hobby; îmi place natura în mod special si ma straduiesc sa expun cele mai frumoase fotografii la rubrica de miercuri. Multumesc ca apreciezi :)
Sa ai un weekend fain!

minoki spunea...

Cristi, la fel si tie!

minoki spunea...

Carmen sa stii ca ma bucura ca avut un impact pozitiv initiativa mea. Am vazut evoluita ta de la reluarea WW. Sper ca si initiativa mea sa fie de bun augur. Imi doresc sa nu dau nastere la dispute, de aceea ca premiu vreau ca cei care castiga sa se bucure doar de aprecierile noastre si atat.

aA spunea...

era un strudel cu nuca, am si uitat cum a fost :))

Furnicarul spunea...

Excelenta ideea cu "Miercurea fara cuvinte"! :D

Se-cret spunea...

Îmi pare interesantă inițiativa ta Minoki.Ar trebui să elaborezi un fel de îndrumar și o „bancă” de categorii pentru încadrarea fotografiilor.Mi se pare interesant oricum!!!

Karina spunea...

ma inscriu:)

minoki spunea...

Karina, inscrierile se fac mai intai la Carmen pe blog, "Intre vis si realitate2" si a doua zi clasamentul va fi la mine pe blog.

Lillee spunea...

Minoki, am incercat si eu sa ma inscriu la Carmen pe blog, dar nu imi apare tabelul respectiv, scrie ca a expirat acum5 zile...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu