vineri, 27 mai 2011

Ziua vecinului

Am aflat, dimineata, de la TV, ca astazi este Ziua vecinului. Ce-o mai fi si asta?
Am intrat pe net si am gasit ceva. Cica azi se sarbatoreste Ziua vecinului, ziua in care se celebreaza "conceptul de comunitate si implicarea oamenilor pentru imbunatatirea conditiilor de convietuire in comunitate".


Ma gandesc, citind aceste randuri, ca e un bun prilej sa ne impacam azi cu vecinii nostri care ne mai supara din cand in cand.
 Eu, una, m-as duce azi la vecini de sus ai caror copil urla cat il tin plamanii, mai ales seara, dupa ora 22,30. Chiar as incerca sa ma impac cu ei si chiar sa ma joc cu copilul. El sa fie piticul din poveste iar eu vrajitoare cea rea.

M-as duce si la vecinul de peste drum care taie iarba in continuu cu o motocoasa electrica de cred ca, de acum, a ajuns de scoate si radacinile din pamant, pentru ca iarba nu se mai vede pe o raza destul de mare. Daaa deja ma inspira niste scene din filmul "Psycho"....hi, hi, hi!!!

M-as impaca chiar si cu vecinul de la etajul 1, din apartamentul caruia se aud ciocane zdravene si rotopercutoare la ore nu tocmai rezonabile. Chiar m-as oferi sa-i  dau si eu cateva lovituri de baros, decat ca nu in pereti...

Deja aceste ganduri ma fac sa ma simt mult mai bine, si tin sa multumesc , pe aceasta cale, cetateanului de bine care a inventat aceasta sarbatoare! 
Dragii mei va doresc, Happy neighbor's day! Sa-mi povestiti cum ati celebrat ziua de azi!


36 comentarii:

gaby_d spunea...

:))))))))))
Ce tampenie de zi:)).
Tre' sa le luam si cadouri?:))
Zi faina, Mino. Mai ales dupa 22:30 :)))

Alina spunea...

Zau asa!? Ziua vecinului? Pe palierul meu sunt singura, nu am cu cine ma felicita. Nu i-am omorat, nu i-am luat la goana, au ales ei de buna voie sa plece sa locuiasca in alta parte, probabil tot de groaza vietii in comunitate de la bloc :)) Nu stiu daca sa ma bucur sau sa ma intristez ca in Romania problemele cu vecinii sunt aceleasi. Si Ziua Vecinului nu pare a avea sanse pentru reconciliere.
Weekend placut!

Miha spunea...

Ca mama de 2 pitici, cam turbaciuni dupa cum se stie :))) nu pot sa nu sar de fund in sus si sa intreb...da' cu copilu' ce ai? Sau cu parintii copilului... Banuiesc ca nu din placerea sadica de a te scoate pe tine din sarite isi fac copilul sa planga la ora aceea...

Na, ca azi te-am faultat... :))))

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Minoki!
Am auzit de acestă zi și
eu tot dimineață la TV.
Și eu am necazuri cu vecini
dar prefer să nu îi bag în seamă!
Un weekend excelent îți doresc!
Te pup cu mare drag!

Geocer spunea...

Dar ziua vecinei nu este? Ca eu am la etajul 2 o vecina pe la care tare mi-ar mai place sa ma duc!

Lumi RO spunea...

Hei, cand am citit titlul m-am gandit ca au avut vreo petrecere si te-au invitat si pe tine, dar se pare cam am fost wrong! Ce pot sa iti urez, decat sa ai o celebrare linistita si lipsita de surprize neplacute!

minoki spunea...

Gaby, eu zic ca ar fi mai fain sa ne ia ei cadouri noua. Zi faina si tie!

minoki spunea...

Alina, fericito, unde locuiesti, mama, singura pe palier? Iti doresc sa ai paret decat mai multa liniste si cat maiputini vecina, daca nu deloc!

minoki spunea...

Miha, da'eu ce vina am? Si daca nu stii, nu vorbi. "Turbaciunile" tale mai au de invatat. de la vecinul meu de deasupra, de un an jumate. Sunt mici copii pe langa el.

minoki spunea...

Elena, mi-as dori foarte mutl sa fi ca tine, sa nu-i pot baga in seama. Dar, din pacate, unii sunt atat de nsimtiti incat oricat as incerca sa nu-i bag in seama tot nu pot.

minoki spunea...

Geocer, daca nu e luata, nu te impiedica nimeni. Si nu trebuie sa astetpti Ziua vecinei pentru asta. Asa ca: mult succes!

minoki spunea...

Lumi, nu am eu norocul asta. Liniste o sa am doar acolo...stii tu ...in locul acela linistit cu verdeata.....

Alina spunea...

Minoki draga, oi fi eu singura pe palier, intr-un bloc din sectorul 5 "care este", dar mai am 6 etaje deasupra, toate pline cu vecini :))) care au toate apucaturile despre care povestesti. Noroc ca in weekend plecam cu mic cu mare la bunici, la curte :)))

Sophie spunea...

orice motiv este bun pentru o mica petrecere intre vecini

minoki spunea...

Alinuto, atunci nu te mai invidiez. Tocmai m-am razgandit.

minoki spunea...

Sophie, dar tu ce fel de vecini ai? Ca, daca or fi ca ai mei....nu cred ca iti mai arde de petrecere.

adriana spunea...

Eu nu am vecini deasupra mea ci o menajerie.O sa-i sarbatoresc cand se va institui Ziua Pitecantropului.

minoki spunea...

Adriano, ce pot sa spun, decat ca iti doresc sa fii strong in continuare.

florentin spunea...

Norocul meu ca am intrat azi pe pagina ta ,ca altfel habar nu aveam de ziua vecinului .

minoki spunea...

Cum? Nu ai stiut? Nu ai sarbatorit? Rusineeeee!!!! Ce spun vecinii despre tine? Ce exemplu dai tu comunitatii?

BlueRiver spunea...

Ar fi trebuit sa ma impac cu vecinul de deasupra, ca il deranjez cand: rad, cand misc scaunul in bucatarie, cand imi scapa usa din mana, cand vorbesc la telefon, cand trag perdeaua... si multe altele, dar mi-am adus aminte foarte tarziu si l-as fi trezit din somn... acummai am ocazia de-abia la anu' :)

minoki spunea...

BlueRiver, saracul vecin ! Ce a ratat el anul ast!

georgiana spunea...

Minoki, de ziua vecinului am voie sa-mi pun o dorinta? ok. Fă Doamne cumva şi aruncă-n mine cu nişte bani cu care mai apoi, să-mi fac o căsuţă pe pâmânt. fără vecini. punct.
te pup, fată scumpă. să ai un uikend de vis!

IULISA spunea...

Ce bine că vecinii mei sunt la distantă,incât nu ne prea auzim si nici nu ne prea vedem.

Lillee spunea...

Auzi... ziua vecinului :)) Eu nici nu-mi cunosc vecinii. Ei ma saluta, eu le raspund din politete... dar nu stiu cine sunt. Cand stateam la ai mei era ceva dar acum n-am nicio treaba :)
Sa fie ziua lor... si-a mea :) La multi ani!! Poate suntem vecine de blog :D

minoki spunea...

Georgiana, dar totsui...nu ai vrea sa fiu vecina ta? Eu nu am copii, nu am decat un biet motan care nu scoate niciun zgomot nici sa-l pici cu ceara. Sunt cuminte si nu deranjez .Vreau si eu la casa.

minoki spunea...

Iulisa, fata, fericita esti!

minoki spunea...

Lillee, la multi ani vecina de blog!

loopoo spunea...

Dar ziua vecinei darnice, care-ti daruieste ce are ea mai bun, cand e?

minoki spunea...

Nu stiu sa spun, dar asa cum a fost inventata Ziua vecinului, tot asa poti sa fii tu cel care initiaza Ziua vecinei, pnetru ca am mai vazut comentarii de genul asta . Mai sunt doritori ca tine.

loopoo spunea...

vreau vecina durdulina! :)

costin Comba spunea...

Ziua buna "vecina" Minoki. Am ratat ziua, dar revin cu ganduri bune pentru toti vecinii, care nu bat in teava, atunci cand la 2 noaptea dau muzica tare. Ii salut pe toti vecinii care nu se supara atunci cand le ocup locul de parcare, 2-3 luni la rand. Le doresc tot binele din lume vecinilor care ma suporta cand ii injur ca dau muzica tare la 2 noaptea. Zile frumoase tuturor vecinilor care nu se supara cand le sparg cauciucurile si geamurile la masina cand isi parcheaza masina pe locul lor de parcare, pe care eu urma sa il ocup.

Te salut cu drag Minoki

minoki spunea...

Loopoo, mult succes! O sa o gasesti tu pana la urma!

minoki spunea...

Costin,sper ca macar un vecin sa citeasca aceste comentarii. Cred ca o sa afisez la scara blocului blogul meu.

iulian berzuc spunea...

Ghinionul nostru ca stam la bloc.Cum ar spune unii:Daca nu ne place sa ne facem vila cu piscina undeva unde nu ne deranjeaza nimeni.Adica(completez eu) in loc luminat,in loc cu racoare,in loc cu verdeata.... :))

minoki spunea...

Iulian, decat acolo, prefer la bloc , deocamdata!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu