miercuri, 27 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte

12 comentarii:

georgiana spunea...

ce plantă'i asta?

minoki spunea...

Georgi este un saciete, pe care l-am fotografiat pur si simplu din greseala, vrand sa-mi setez aparatul.

CARMEN spunea...

Interesanta greseala :))
Sa ai o zi minunata! happy WW! :)

Unknown spunea...

Uneori fotografiile făcute din sminteală sunt cele mai frumoase. Nu aş putea spune că asta este cea mai frumoasă fotografie făcută de tine, dar de faină îi faină.

Anonim spunea...

Ce fain o fi acolo, în iarba mare, în mijlocul naturii....la umbra scaietelui! :-)
Îţi doresc o zi frumoasă!

Se-cret spunea...

Frumos scaietele deși i-au ieșit vorbe,despre cum e...

.✿*E LENA*✿. spunea...

Eu am crezut că sunt flori
de câmp,este reușită!
Zi excelentă scumpo!

Sophie spunea...

frumoasa privelistea

Sorin spunea...

Bună greşeala , ai spune că aşa ai vrut !!

Mirela spunea...

E calm, e cald, e pace! Asa arata imaginea surprinsa de tine aici! O zi frumoasa! :)

Loreta spunea...

Foarte frumos. Natura nu are nevoie de cuvinte pentru a ne demonstra feeria ei...Imi place.

minoki spunea...

Loreta, mai ales surprinsa din intamplare!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu