joi, 4 august 2011

Bancuri

Sotul intra in pat si-I sopteste sotiei la ureche: “Sunt fara chiloti”. Sotia: “Lasa-ma sa dorm, maine o sa-ti spal o pereche!”

Doi  tigani in Egipt. Cheltuiesc toti banii si nu au unde sa doarma. Unul se gandeste sa doarma pe malul Nilului. In timp ce dormea pe unul il inghite un crocodil pana la gat. Cand se trezeste primul tigan ii zice cu invidie celuilalt:
-Mancati-as, de unde ti-ai luat sac de dormit Lacoste?

Trei politisti stateau de vorba:
- Asa de proasta este nevasta-mea, zice primul, ca inchiriaza videocasete si noi nici macar nu avem video.
- A mea, zice al doilea, e si mai proasta, a cumparat detergent de spalat vase si noi nici nu avem masina de spalat vase...
- Ale voastre nu sint nimic, zice al treilea, eu am fost cu nevasta-mea la supermarket sa faca cumparaturi si ea si-a luat 20 de prezervative pentru vacanta... Va dati seama ce proasta, ca eu nici nu ma duc cu ea in vacanta.

9 comentarii:

florentin spunea...

...e bun :))) primul :))))

Adina spunea...

Chiar aveam nevoie de niste bancuri!

Max Peter spunea...

Haioase tare! Al doilea e nemaipomenit! :))

Lumi RO spunea...

Ha, ha, ha http://lhutanu.blogspot.com/2011/07/lol-everybody_30.html

.✿*E LENA*✿. spunea...

Superbe toate..mi-ai făcut
ziua frumoasă!
Un weekend plin cu bucuri să ai!
Te pup draga mea!

florinash spunea...

ambele sunt bune,dar in special primul,e chiar haios,BRAVO!un weekend frumos!!!

Lillee spunea...

Saraca femeie... era persecutata probabil. :))

Popa Mihaela-Adelina spunea...

Imi plac bancurile acestea, mi-au descretit fruntea.

pandhora spunea...

super tare al doilea banc :))
ce ti-e si cu cumparaturle astea :))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu