duminică, 14 august 2011

Bancuri

Doi doctori se intalnesc pe holul spitalului... unul era transpirat. Celalalt intreaba:
- Ce ai patit ma??
- Am avut o operatie grea la o blonda!
- ... Si??
- Pai a fost pe creier.... am tot taiat.... si nimic
- Cum nimic ma???
- Nu era nimic in capul ei....
- Cum nu, ma.....?...... da ce era??
- Doar o ata..... si m-am gandit ce sa fac... s-o tai sau nu.... 
- Si ce ai facut???
- Am taiat-o si aunci sa vezi....!!
- Ce s-a intamplat???
- I-au cazut urechile...!!! cred ca era BIANCA DRAGUSANU!!!
Parintii vin acasa, intra in camera copilului si vad iesind de sub perna un colt de revista.
Curiosi, scot revista si vad cu stupoare ca e pentru sado-masochisti.
Dupa un timp lung de gandire, tatal spune, incet:
- Eu zic sa nu-l batem.
Doi beţivi ies dintr-un bar. Unul din ei vede un cîine care-şi lingea coaiele. Atunci beţivul zice:
- Ce n-aş da şi eu să pot face asta…
Celălat beţiv spune:
- … hîc …hîc.. dacă-i dai un biscuite cred că te lasă şi pe tine…
Trei inşi, beţi turtă, merg în patru labe, unul după altul, pe calea ferată.
- Nu se mai termină odată scara asta? se plînge cel din coadă.
- Măcar are balustradă, oftează al doilea.

- Ura! băieţi, vine liftul, strigă cel din faţă.
 

10 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Hai ca m-ai distrat cu bancurile tale,la ora asta de seara..Pupici!

Max Peter spunea...

Haioase, am mai râs puţin!

Adela Zilahi spunea...

Tare de tot, nu le-am mai auzit! O seara placut!

Lumi RO spunea...

Hai ca m-am distrat, multumesc ca te-ai inscris la provocarea mea: http://lhutanu.blogspot.com

Ioana spunea...

Primul si ultimul mi s-au parut cele mai tari :-))))

florentin spunea...

;)))))

florinash spunea...

primul imi place cel mai mult.sa ai o saptamina frumoasa si ushoara!!!

Costin Comba spunea...

Te invit sa accepti provocarea "Life in Pictures" lansata pe blogul meu. Mai multe detalii vei gasi la postarea unde iti poti inscrie blogul.

Cristi spunea...

Tari bancurile! :)

Anonim spunea...

ha,ha,ha ,super bancurile

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu