vineri, 19 august 2011

Noul imn al Romaniei

Dragii mei, am primit ieri, pe mail, noul imn al Romaniei. L-am primit cu tot cu tablou, care nu stiu ce legatura are cu imnul , dar...in fine!  

Ma uit si ma amuz pentru ca seamana cu o carpeta din aia care trona pe pereti la tara la bunici.

In lipsa de ocupatie iau la analizat "opera de arta"si la o privire mai atenta observ muschii domnului Basescu care arata cam prea bine pentru varsta lui, dar si  muschii doamnei Elena Udrea care par mai mari si mai puternici decat cei ai domnului presedinte, semn ca ea este cea care domina.

Pisica aia derpimata, nu stiu de ce, ma duce cu gandul la Emil Boc, iar in fundal caprele alea PSD-iste parca abia stau sa nu il ia in coarne pe primul ales al Raiului.
In concluzie, frumos tablou, desi repet nu stiu ce legatura are cu imnul. Sau are?

 In fine! Sa nu mai lungim vorba! Eu v-am dat versurile, voi puneti mana si invatati-le, pentru ca, avand in vedere incotro ne indreptam, probabil, de acum incolo imnul asta il vom canta!

Hai să dăm mână cu mână
Să furăm tot ce s-adună,
Să-nvârtim hora hoţiei
Pe pământul României!

Ordinea şi cinstea piară!
Piară fraierii din ţară !
Între noi să nu mai fie
Decât jaf şi smecherie!

Contu-n bancă de te ţine
Vino să te prinzi cu mine
La hoţie cu unire
Şi pe funcţii cu-nfrăţire!

Unde-i unul nu-i putere
Să se pună de-o avere,
Unde-s doi puterea creşte
Şi ţara se prăduieşte!

P-amândoi în fund ne doare
Că în haos ţara moare.
Eu ţi-s frate, tu-mi eşti frate,
Să furăm cât se mai poate!

În guvern hai cu grăbire
Să-l secăm dintr-o sorbire,
Ca să crească banu' mare
Mai rapid în buzunare.

Dăm pomană ş-un pişcot
Prostului cu drept de vot
Că oricum în România                
Noi facem paranghelia. 

21 comentarii:

Miha spunea...

Eu inca mai sper ca nu asta e directia spre care ne indrepatam. :)

Max Peter spunea...

Mulţam pentru porţia de râs!

Sophie spunea...

trist si adevarat

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Minoki!
Imnul,ca imnul dar poza este haioasă
de tot..am râs cu lacrimi!
Un weekend excelent draga mea îți doresc!
Te pup și îmbrățișez cu drag!

Lumi RO spunea...

Fara comentarii...

minoki spunea...

Miho, uite vezi , asta e diferenta intre mine si tine! Tu esti optimista, eu sunt pesimista! Te poop!

minoki spunea...

Max, cu placere, dar mai mult e de plans. Sau un fel de rasu'-plansu'!

minoki spunea...

Sophie, mare adevar ai grait! Asa este.

minoki spunea...

Elena , ma bucur ca ti-a placut carpeta! Sa ai o zi frumoasa!

minoki spunea...

Lumi eu as mai fi avut cate ceva de comentat pe marginea picturii sau goblen, sau carepeta ce-o fi , dar ma abtin din motive obiective!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Foarte trist dar si foarte adevarat,din pacate.Numai smrcherii si hotie peste tot pe unde intorci capul.Te pup!Multumesc de vizita,draga Mino.

minoki spunea...

DiaMar , asa este. Ce putem noi face? O sa te mai vizitez ori de cate ori vei posta.

Anonim spunea...

Din păcate..cam asta e realitatea. Sunt convins că cei vizaţi de noul "imn" nu sunt indignaţi deloc de aşa versuri, ba chiar râd..."şmechereşte"!
Week-end plăcut, Minoki!

florinash spunea...

reushita carpeta,bine ca BASE numai are shuvitza aia intr-o parte,se vede ca e facuta,dupa ce a renuntzat la ea.imnul e trist,dar adevarat.ma amuz de pisica,ce fatza are.ce trista e.cred ca e trista,ca sta linga EI!in rest,sa incercam sa ne mentzinem optimismul,echilibru,fiecare cum putem,sa avem grija de sanatatea noastra,ca daca ne imbolnavim,LOR,oricum nu le pasa.

IULISA spunea...

Amuzante versuri ,n-e amuzam dar toate astea n-e lasa un gust amar.Week-end de poveste!

Anonim spunea...

dureros de adevarat...ar trebui sa deschida ochii si altii sa ne unim si sa facem ceva

minoki spunea...

Alex, eu sper ca poate intr-o zi la va da rasul in plans. Ce spui?Weekend placut!

minoki spunea...

Florinash , mare adevar ai grait. Chiar ca nu le pasa.

minoki spunea...

Iulisa, te im bratisez si iti doresc un weekend frumos!

minoki spunea...

Cypy da-ne o idee. Ce sa facem?

Lillee spunea...

Imnul asta e fparte legat de relitate. :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu