luni, 29 august 2011

Nunta nuntilor



Dragilor, iata-ma! Am revenit, un pic mai intremata si gata de blogareala! Multumesc tuturor pentru comentarii, urari si incurajari! Incep sa-mi multumesc si eu, ca Georgiana, pentru faptul ca mi-am facut blog si pentru ca mi-am facut o gramada de prieteni aici. In lumea asta asta urata,  in care traim, este mare lucru sa vezi ca mai sunt si oameni de calitate, cu sufletVa multumesc, inca o data , tuturor si  sa trecem, la treaba ca avem lucururi serioase de discutat! 

  Si ce poate fi mai serios, pe ziua de azi, decat stirea cu care se deschid si se inchid jurnalele tv , paginile ziarelor si ale tuturor revistelor si anume nunta lui Borcea de care m-am saturat pana peste cap, inca de ieri de cand  nici nu incepuse inca.


Dupa parerea mea, daca as fi fost comentator de stiri eu as fi relatat la modul urmator: cel mai penibil si de prost gust eveniment de la nunta familiei Columbeanu incoace. Si ma refer aici la limuzina aia imensa care nu incapea pe alee si la manevrele alea facute inainte si inapoi, ca sa poata intra pe straduta aceea ingusta, la sleahta aia de matahale, care numai a bodyguarzi nu semana, si care dadea un aer, mai mult de film de groaza, decat de nunta, la fata de tampa a miresei careia ii tot zbura capul pe spate din cauza ca cineva o tot calca pe voal, la nasul Becali care behaia la un momentdat ca nu s-a nascut femeia sa-l tin sub papuc pe finul Borcea si in general la toata fanfaronada aceea de un milion de euro (oare?), care va tine mult timp de acum incolo toate jurnalele de stiri si barfele vecinelor de bloc.

Sa le fie de bine, casa de piatra, si sa ne anunte domnul Borcea pe cand urmatorul zaiafet de nunta, pentru ca la cum arata actuala doamna Borcea eu, personal, nu le dau mai mult de doi ani impreuna.

27 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Minoki!
Mă bucur că ești bine și
ai revenit acasă!
În legătură cu nunta sincer m-am săturat..
eu le dau 5 ani nu mai mult!
Să-ți fie ziua frumoasă și săptămâna care
abia a început la fel!
Te pup draga mea!

FLORY spunea...

Bine ai revenit!
Ce sa zic,parca era de asteptat asa ceva.Pur si simplu ma lasa rece astfel de "evenimente importante",sunt destul de scarbita de ele.Pupici!

florinash spunea...

te cred ca te-ai scarbit! nu pot sa-ti spun decit ca eu daca am stat acasa toata ziua,am tot butonat telecomanda asta de la tv.si peste tot era nunta.....mi-am zis''DOAMNE,DAR CHIAR ASA UN POPOR DE IMBECILI AM AJUNS?!!!"sa mediatizam asa pina la sufocare toate...

minoki spunea...

Elena ,draga , tu esti mai indulgenta daca le dai 5 ani. Te imbratisez cu drag!

minoki spunea...

Flory, bine te-am gasit! Flory cum spuneam si in alte postari oricat am vrea sa ignoram nu putem. Sunt prea mult mediatizate .

minoki spunea...

Florinash, nu mediatizeaza popurul, mediatizeaza mass media. Si spun sincer ca nu vreau sa mai vad, ma isterizez numai cand aud numele Borcea, dar pana si mamaile de pe strada vorbesc despre asta. Doar sa-mi pun antifoane.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Bine ai revenit,draga Mino.Sper din suflet ca esti bine.Cat despre "marele eveniment",deja mi s-a acrit rau de tot.Te pup!

Lumi RO spunea...

Asta e tipul ala care a fost otravit cu mercur? Si cine era domnisoara de onoare: fosta sotie?

Max Peter spunea...

După ce mi-am dat seama care este subiectul era cât pe aici să închid pagina...
N-am putea schimba... tema? :)

minoki spunea...

Dia, bine te-am gasit. Gasit despre eveniment stai tu sa vezi cat tam-tam se va mai face de acum incolo!

minoki spunea...

Lumi, asta e tipul. Fosta a plecat in Italia. Mi se pare normal sa duca copchii cat mai departe sa nu vada circul ala penibil.

minoki spunea...

Max , nu se poate schimba! Aceasta va fi tema principala in Romania pentru mult itmp de acum incolo!

Miha spunea...

Cine este Borcea? :)) Si cine e mireasa? :))))

Or fi ceva persoane importante de le-ai facut postare pe blog. :))))

minoki spunea...

Mai, Miho, de mireasa, pana la Borcea nici eu nu am auzit, dar de Borcea sa nu zici ca nu ai auzit, ca nu te cred si te spun si lui Zmeurel!

Adela Zilahi spunea...

Minoki sunt de aceasi parere, fac maaaaare tam-tam din orice! Pupicei!

minoki spunea...

Adela asa este! Te imbratisezi si eu !

Max Peter spunea...

Să nu mi-o iei în nume de rău, am început să fac alergie la aşa ceva... :)

corina spunea...

si de aceasta data am scapat.nici nu am aflat ca a fost nunta pe la tv.Nu l-am mai deschis de vreo doua luni...:)
Iar acum ca a trecut iti doresc din nou sa ai o zi senina!:)

Traian spunea...

Si tu...Brutus?
Ca nu mai pot deschide tv-ul de astia...

minoki spunea...

Max ti se pare ca eu ma omor dupa ei? Cum sa ti-o iau in nume de rau?Eu scriam ca am facut alergie inainte sa inceapa tot circul. Acum cred ca o sa fac soc anafilactic.

minoki spunea...

Corina daca eram singura, am mai spus, Tv ul era demult in spatiul verde, adr am un barbat care se uita si fara sa vreau aud si eu.

minoki spunea...

Traiane, te rog sa ma crezi ca daca mai aud cuvantul Borcea, turbez!

Lillee spunea...

Ma bucur ca esti bine. :)

Cat despre nunta... mai bine zis circ. Cam asta e tara noastra. Fitze, lafaiala, buna stare, ingamfare si snobism.

minoki spunea...

Lillee, ai mare dreptate si e trist ca decadem in continuare.

dia spunea...

m-ai facut sa zambesc...credeam ca sunt printre putinii exasperati de atata penibilitate si ridicol cu nunta asta...si eu care (auzid ca va fi "nunta concurenta celei a printului William":)) ma gandeam c-o fi ceva de capul ei....dar tu ai descris exact ce gandeam si eu!
P.S. imi place blogul tau si m-am alaturat comunitatii tale..poate vei dori si tu sa ma vizitezi vreodata

sarah spunea...

incep sa ma bucur ca sunt atat de aeriana la capitolul stiri mondene.se pare ca nu e nimic de pierdut:bine ai revenit.tre" sa citesc postarile anterioare ca nu prea pricep unde ai fost.eu am avut o luna de pauza de blog.pup

minoki spunea...

Adnia, multumesc de vizita, ma bucur ca imi impartasesti parerile si sa fii sigura ca o se te vizitez cat de curand. O zi buna si te mai astept cu drag!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu