miercuri, 2 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte

23 comentarii:

Sara spunea...

Hmmm! Delicioși! Îmi place mult coșul în acre sunt puși strugurii...
O frumoasă zi de miercuri-toamnă!

pandhora spunea...

apetisanta imagine...ador strugurii :)

Mirela spunea...

Apetisant, bun, sanatos si frumos. Am gustat, am admirat...acum multumesc frumos pentru imagine si gust! :)

Alina spunea...

Foarte frumoasa poza si apetisant continutul! O zi frumoasa!

aA spunea...

ce superb arata aia rosii! banuiesc ca-i un efect al luminii, dar arata deosebit!

florentin spunea...

Pofta buna!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Foarte frumoasa poza.O zi minunata iti doresc.

Max Peter spunea...

Vai ce bine arată! Cred că a ieşit din ei un must de nota zece!
Mi-ai făcut o poftă teribilă, noroc că am struguri aici, că muream!
Îţi doresc o zi frumoasă precum strugurii tăi!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Minodora!
Iau și eu unu alb,îmi
plac mult struguri!
Zi excelentă să ai!
Te pup.

Diverse spunea...

Mmm.. ce bine arata! :)

Alexandru spunea...

Ce minunatii de struguri! Imi inchipui cat sunt de parfumati si gustosi!
Astazi ne-ai oferit o poza tare apetisanta, Minoki!
Sa ai o zi frumoasa! :)

Unknown spunea...

mm ce pofta imi faci:)

Aniela spunea...

Ce bine arata recolta ta de struguri de anul acesta! Sa nu fie cu suparare, dar am luat cateva boabe!
O zi frumoasa!

Invizibilul spunea...

Mi-ai facut pofta , rusine !

georgiana spunea...

e făcută de tine? ce fainăăăă e! era bună pentru concursul de la mine :)

Melly spunea...

Vai, ce frumosi sunt ... mai ca as fi intins mina dupa strugureii tai!
O seara placuta!

Anonim spunea...

Ce delicioși trebuie să fie :) !
Toamna e un anotimp care mă face fericit în fiecare moment!

Mona spunea...

Sunt buni oricum: proaspeţi, must sau vin! :)))

florinash spunea...

saru' mina pentru masa! au fost deliciosi...!!!

CARMEN spunea...

perfect unghiul din cae ai privit castronul cu boabele verzi si rubinii! Parca soarele ar rasari dintre ciorchini... Happy WW!

Ioana spunea...

Deja am baut doua fresh-uri de struguri aici azi, ma omori cu strugurii tai :-)))))

Lumi RO spunea...

Happy WW!

Tudor Enea spunea...

ce bine arata!
Sarutmana pentru masa:)
Zi senina!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu