luni, 2 mai 2011

Bine v-am regasit !

Dragii mei , bine v-am regasit dupa vacantele de Paste si 1 Mai. Sper ca ati reusit sa va distrati la fel de bine ca si mine in aceste zile, ca doar suntem romani si ce popor mai petrecaret decat poporul roman ati intalnit?

Cu mic cu mare, in cluburi, pe plaja la mare, la bulgari, la gratare in dosul blocului, tot romanul a marcat cum a putut sarbatorile de Paste si de 1 Mai. Eu am petrecut cu familia mea, cu cea a iubitului meu, cu prietenii la gratar, pentru ca nu puteam rata asa  o vreme  frumoasa.

Imi pare rau ca nu am ajuns in Gradinile Copou si Botanica dar mi-am propus cat de curand sa ajung si pe acolo, sa fac multe poze, sa va arat si voua cat de frumos este Iasul in luna mai.


Voi cum ati pterecut aceste zile superbe de inceput de mai? 


 

23 comentarii:

Sophie spunea...

din pacate nu am avut o vacanta, ci doar o zi libera- a2a zi de paste si in rest munca; deci mai usurel cu pretecutu :)

minoki spunea...

Sophie, au fost doua minivacante. Cum le-ai petrecut?

Dan spunea...

A venit primavara în sfârsit si la Iasi?

Se-cret spunea...

Bine ai revenit printre noi,minoki.Viața mea fiind o mare vacanță în fiecare zi,de mulți ani deja,n-am făcut nimic special în zilele astea :))!!!
PS:avem musafiri și am fost ocupați și mai suntem puțin ocupați cu ei.

Lillee spunea...

Ma bucur ca te-ai distrat. Si noi ne-am distrat pe cinste. De Pasti mai slabut, dar de 1 mai am facut-o lata. 2 zile la Oltina. Ai vazut pe blog.
O seara frumoasa iti doresc :)

Traian spunea...

Minoki, io in prima minivacanta m-am odihnit, iar in cea de-a doua, te-am cautat pe toate blogurile frecventate de tine...multumita?

Lumi RO spunea...

Welcome back!

minoki spunea...

Dane, as vrea sa spun ca a venit, dar am impresia ca ceva nu i-a convenit si a plecat.

minoki spunea...

Se-cret ma bucur ca yte-ai simtit bine.

minoki spunea...

Lillee sa-ti fie de bine!

minoki spunea...

Traiane, uite ca am aparut si sunt multumita.

Miha spunea...

Bine ai revenit! :)

georgiana spunea...

am petrecut exact in aceeasi maniera, doar ca eu am apucat sa vad Copoul :)
Te pup fata scumpa!

florentin spunea...

Bine ai revenit!

minoki spunea...

Miho, bine te-am regasit pe blog!

minoki spunea...

Georgiano, si eu te pupes!

minoki spunea...

Florentin , bine te-am regasit si pe tine!

loopoo spunea...

Eu de 1 mai mi-am sarbatorit cumnata, care si-a schimbat prefixul pe 30 aprilie. De joi pana sambata am fost la tara sa ascult cu inverzeste padurea, sa fac gratare, si mi-am incarcat bateriile, ca io am din alea de curent alternativ :)))))

andreiraduM spunea...

:)
Minoki, bun regasit!
La portita... liliac.

CARMEN spunea...

Timpul n-a intrat în sac, ai timp pentru plimbari în Gradian Botanica si asteptam fotografii :)
Eu m-am întors astazi din concediu, am fost în Anatolia-Turcia. La mine pe blog va urma o serie întreaga pe tema asta :)

minoki spunea...

Loopoo, sa -ti fie de bine si de acum iti spun spor la munca!

minoki spunea...

Andrei si eu pe tine!

minoki spunea...

Carmen, bine te-am regasit! Asa este, numai ca as vrea sa mai prind pomii infloriti. Sa-ti fie si tie de bine vacanata si iti urez si tie spor la munca!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu