duminică, 30 ianuarie 2011

Tendintele, pana unde ?

 Plictiseala mare. Pun mana pe telecomanda si incep sa butonez. Ajung pe Antena 1 unde dau de un interviu de la un targ de nunti, cica Expomariage se cheama. Nimic neobisnuit pana aici, decat ca domnisoara intervievata era pe post de...ooooops!!!...ornament la o masa de nunta. Daca va puteti inchipui ( pentru ca nu am gasit poze sau material filmat) o masa cu o gaura in mijloc . In aceasta gaura era domnisoara, care avea o rochie ce de la talie in jos era insasi fata de masa a musafirilor, pe care erau asezate tacamurile , servetelele si tot ce mai trebuie la asemenea eveniment.. Greu de imaginat.
Dar ne explica ea, asa, vanturand dintr-un evantai, ca astea sunt ultimele tendinte in materie de fason la nunti.
Daaa , "deosebit" , imi zic, da' acu ma gandesc si eu ca omul simplu: pana unde mergem cu fasonul? Stiu ca imaginatia in materie de moda, trenduri, branduri nu are limite dar, totusi, ma gandesc ca sunt evenimente la care ar trebui totusi pastrata o nota de seriozitate si decenta.

Drept pentru care , gasind niste sugestii pe net, ca fiind ultimele tendinte in materie de nunti, m-am gandit sa comentez putin pe marginea lor. Deci:


1. Rochia pentru cununia civila.
Eu as spune mai degraba camasa de noapte din noaptea nuntii. Ia priviti mai atent cum sta proaspata doamna intr-o pozitie destul de sexy in camasuta aia si isi cheama din priviri pe cel cu care si-a unit destinele pe vecie...
2.Rochia pentru cununia religioasa.      
                                                                                                         
                      Frate, tendinta, tendinta dar pana unde?Ma gandesc, cand ma uit la aceasta poza,  la sarmanul preot care va avea de oficiat aceasat cununie. Credeti ca va alege varianta scurta ? Sau nu? Ca pana la urma oameni sunt si ei si toti supusi pacatului. Si apoi iar ma intorc si ma intreb: daca doamna e asa de generoasa cu toata lumea din ziua nuntii...pe urma ce va mai fi?

3.Masa pentru petrecerea de la restaurant.  

     Aceasta  masa as asemana-o mai mult cu un catafalc decat cu o  masa de nunta.Peste aranjamentul acela floral eu as vedea mai degraba un sicriu decat aranjamente de nunta. Si daca ma uit mai bine, de fapt, tot coltul acela seamana mai degraba a camera mortuara. Dragii mei prieteni, rude, care mai aveti copii de insurat, sa nu ma invitati la o asa nunta pentru ca refuzul meu va veni din start!

4.Ornamentul pentru tortul miresii.
                                                                                                            
Ei...special pentru la urma am pastrat tortul miresei. Am gasit acest ornament, care mi se pare cea mai tare chestie. Ma uit la mireasa care sta acolo sus triumfatoare si cu pumnul ridicat la el, care se chinuie sa se suie, sa ajunga langa ea, si  ma intreb : oare ce-o fi facut saracul de l-a dat jos ? Eu cred ca a aflat in ziua nuntii ca a inselat-o. Sau... ma uit si vad din alt unghi, alt scenariu: el care a intarziat la nunta si ea cu pumnul ridicat ii reproseaza " 'ai de capul tau! Nici macar in ziua nuntii tale nu esti in stare sa ajungi la timp!"

Dragii mei, daca  aceste poze,  va inspira la alte comentarii, va rog din suflet sa nu fiti timizi si sa imi scrieti impresiile voastre ! Promit ca cel mai reusit comentariu  va fi  publicat intr-o postare speciala pe blog. Si pana atunci sa ne amintim de vremurile frumoase cand mergeam la nunti de drag, unde, cu mirese si mese mai modest impodobite, ne distram chiuiam si dansam de rupeam pamantul.

27 comentarii:

Mihaela spunea...

Mi se pare ca acum in Romania trebuie sa faca nunti sa se laude sau "show-off", am vazut mirese cu rochii transparente si cate si mai cateczorzoane. Imi aduc cu placere aminte nunta lui frate-meu, la tara, cu toate obiceiurile. Si stiu ca unora li se pare demodat, dar cand te uiti in subintelesul obiceiurilor, si de unde au venit ele, totul se schimba. Obiceiul cu "turta miresei" care vine de la romani, la noi s-a pastrat intact, pe cand o regina a Angliei a vrut si ea sa "show-off" si a facut tort si de atunci au evoluat torturile :)

Anonim spunea...

Cu exceptia rochiei nr.2 care de un prost gust desavarsit, pentru rochia 1 si masa am gasit explicati:CRIZA.Cel putin la masa nu ai inteles, desi e clar: pe masa se afla si meniul pentru invitati. In ceea ce priveste tortul si acolo mi-e clar: EA exprima trumful ( cred ca el era beat cand a spus " da"), in timp ce la EL se vede clar disperarea data de greseala pe care a facut-o ( cred ca acum s-a trezit din betie si a realizat ce se intampla).

Lumi RO spunea...

Am trecut deja de faza cu nunta, deci spre parerea de rau a sotului meu, nu putem avea o asa fancy "fata de masa". Dar sper sa se inventeze ceva si pentru "ochiul" mireselor, sa se delecteze si ele in noaptea nuntii cu ceva frumos in gaura de la masa; sa ne fie cu iertare, ne iubim noi consortii, dar nu toti sunt "macho man".

Nati spunea...

Prima rochie e intr-adevar tare, buna mai ales iarna de maritat in ea :))
Poza cu rochia nr. 2 o stiu de mai multi ani, era intr-o colectie ruseasca de poze haioase de pe la nunti.
Masa e ciudata, nu pricep unde sa pui mincarea pe ea, intre flori?
Figurinele de pe tort or fi facute de vreo feminista :-D

Unknown spunea...

beautiful pictures

Anonim spunea...

draga minodora,am sa ma refer doar la masa aia cu flori..frunzar,in fine..parca ar fi o masa in care invitatzii sunt vegetarieni,la asa tendintza nu pot decit sa-i dau nota 4.cit despre rochii,probabil se adreseaza unei categorii de oameni in care eu SINCER,nu ma regasesc. FLORINASH!!!

minoki spunea...

Mihaela, nu stiam ca tortul miresii deriva , de fapt din turta miresii.Interesant...

minoki spunea...

Anonim , pacat ca estii anonim pt ca ai cel mai tare comenatriu pana acum.

CARMEN spunea...

Poza doi este precis facuta întrun moment jenant. Tânara mireasa, cu forme prea rotunde pentru un corsaj mult prea strâmt - tocmai a coborât din automobil. Pentru ca a sezut în timpul calatoriei în masina, corsajul s-a adunat pe burtica ei si i-a dezvelit sânii. Cu siguranta, faza a durat doar pret de o fotografie. Paparazzi au fost cu degetul pe declansatorul aparatului fotografic... Cu siguranta ca mireasa si-a aranjat din nou corsajul, ridicând cuta formata pe locul nepotrivit.
Restul fotografiilor... sunt într-adevar kitsch!
Dar... exista o vorba: nu prost e cel care vinde ceva urât si lipsit de gust, ci acela care cumpara!

minoki spunea...

Lumi ...chiar ma gandeam acum pentru domnisoarele de onoare la masa un gigolo gol cu cravata. Eeeee...ce zici?

minoki spunea...

Nati, fi sigura ca tortul este facut de o feminista.

minoki spunea...

Kumar, thank you.

minoki spunea...

Florin , interesanta ideaa ta cu masa pentru vegetarieni.

minoki spunea...

Carmen, oare asa sa fie? mai, mai ,mai ce paparazzi norocosi!

Lumi RO spunea...

Minoki, aici este un restaurant unde chelneritele sunt doar fete, trebuie sa arate bine si au pantaloni f scurti, gen cum in Romania se poarta vara pe strada de se vede putin fundul si maieuri f stramte.Ele trebuie sa intretina o conversatie cu clientii la masa, care majoritatea sunt barbati. Nu se leaga nimeni de ele, totul este safe. Acolo nu poti intra cu copii. Eu vreau unul invers, unde sa fiu servita de niste barbati bine, dezbracati la bustul gol si care sa fie in stare sa aiba grija de clente. Astept sponsori! Si vorbesc serios!

minoki spunea...

Lumi....si eu vreau. Si eu vorbesc serios!

georgiana spunea...

tipa aia de pe tort întruchipează statuia libertăţii, clar! Eu aş zice că mai degrabă tortul ăla e potrivit la petrecerea dată cu ocazia divorţului! :))

minoki spunea...

Georgiano, ar fi o idee....

Ina Todoran spunea...

Rochia aia e orice, numai tendinta nu :)) Cred ca saraca nu avea oglinda in casa!

minoki spunea...

Ina, bine ai venit la mine. Asa este . Am vazut multe chestii ciudate.

Traian spunea...

Nimic nou...

Claudia spunea...

nr 2 tare de tot :))
oricum, de cand am vazut pe blogul georgianei, pampersi pentru mirese,ca sa nu se chinuie sa mai mearga la toaleta, m-am hotarat sa nu ma mai mire nimica in domeniul asta. Desi numarul doi al tau m-a lasat masca un pic :))

minoki spunea...

Traiane....nimic nou....

minoki spunea...

Anca, draga mea ,daca mai cauti pe net o sa mai gasesti chestii socante.

lukluk spunea...

Am vazut si eu reportajul ala cu tipa pe post de masa. Era masa de primire a oaspetilor la restaurant. Oricum e aberant...Stau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca pe fata ar apuca-o nevoile....:)

minoki spunea...

Iukluk, si la mine a fost primul meu gand cand am vazut-o. Sau ce te faci cu ea , daca sta asa si incepe sa transpire si sa miroase?

Miha spunea...

Foarte tare tortul ala. Daca te mariti promit sa ti-l fac eu. :))) Si-n loc de flori iti pun un facalet! :)))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu