luni, 8 august 2011

La multi ani, de ziua mea!

Azi am implinit frumoasa varsta de 43 de ani. Ma uitam pe postarea de anul trecut si ma gandeam ca multe nu s-au schimbat de anul trecut si pana astazi, decat ca, magazinul meu naturist, pe care l-am deschis anul trecut la vremea asta, l-am inchis  acum cateva luni. Tin sa multumesc, cu aceasta ocazie, Guvernului si Statului (degeaba!) roman ca m-a ajutat sa falimentez cu succes o afacere, in mai putin de un an!


Bine ca inca sunt sanatoasa si am langa mine pe omul care inca ma iubeste si ma sustine, bine ca am langa mine pe prietenii mei cei mai dragi care mi-au fost alaturi si la bine si la greu, ca va am pe voi cei care care ma vizitati la fiecare postare. Restul, chiar nu mai conteaza.
Va imbratisez pe toti si va ofer o felie din tortul pe care l-am facut ieri special pentru aceasta ocazie:

Desi apare data de 25.07.2011, sa stiti ca ieri l-am facut. Aparatul meu foto are o problema, drept pentru care voi scoate de tot aceasta setare.
Mai jos vedeti un personaj caruia i-am spus sa consume cu moderatie, chiar daca este ziua mea, dar nu m-a ascultat si uitati ce a patit!

44 comentarii:

Se-cret spunea...

La mulți ani,minoki!Îți doresc multă multă sănătate fericire și să fii iubită mereu!Să ne delectezi și mai departe cu posturi în stilul tău caracteristic,cu umorul tău.Văd că Leo este copleșit de emoție!
Frumos pisoi să-ți trăiască și să-ți înveselească zilele!
LA MULȚI ANI!!!

minoki spunea...

Se-cret, multumesc frumos! La fel si voua!

FLORY spunea...

La multi ani!Iti urez decat sanatate,de restul te ocupi tu!Te pup si te-mbratisez cu drag!

Max Peter spunea...

WOW! La Mulţi Ani! Să te bucuri împreună cu familia, dar să ne păstrezi şi nouă o felie din minunăţia aia!...

Sorin spunea...

LA MULŢI ANI FERICIŢI ! şi o floare pentru tine aici

minoki spunea...

Flory iti multumesc!

minoki spunea...

Max multumesc frumos. Din tort mai este doar o bucatica!

minoki spunea...

Multumesc pentru floare, SoriN! Un adevarat gentleman!

Ioana spunea...

La multi ani sanatosi si fericiti, Minoki, cu tot ce iti doresti tu! :-)

minoki spunea...

Ioana, saru' mana!

.✿*E LENA*✿. spunea...

LA MULȚI,MULȚI ANI,SCUMPO!
Cu sănătate,bucurii nenumărate,
fericire cât se poate ,împlinirea
dorințelor toate și tot binele din
lume să-ți fie aproape.
Să fi iubită și fericită alături
de cei dragi!
Te pup și îmbrățișez cu mult drag!
http://www.youtube.com/watch?v=_qYEhVnQXKY&feature=related

minoki spunea...

Elena, draga, multumesc frumos!

Geocer spunea...

LA multi ani, Minoki. Sa fii sanatoasa si sa ai parte de multe bucurii.

Invizibilul spunea...

La multi ani ! Si mult noroc !

florinash spunea...

incaodata LA MULTI ANI,din partea MIHAELEI SI FLORIN,vizitatorilor tai de pe blog,le spun eu,ca acest tort FRUMOS,in egala masura a fost si BUN.SIC-SIC-SIC,OAMENI BUNI.poza cu LEO,e super-tare,ishi face siesta baiatul!!

minoki spunea...

Mai, Ciocolata, iti multumesc frumos!

minoki spunea...

Florinash, multumesc de urari , si daca v-a placut tortul eu ma bucur!

Miha spunea...

La multi ani draga mea! Sa fii sanatoasa si fericita! Sa ai parte de multe bucurii!

IULISA spunea...

La mulți ani,Minoki!Îți doresc multă sănătate fericire și să fii iubită mereu!
Pisoiul e tare simpatic!

minoki spunea...

Iulisa, iti multumesc si pentru mine si pentru motan!

Traian spunea...

Bine mai, fata frumoasa, ai matolit pisica...?!

Nati spunea...

La multi ani, sanatate si noroc!

Cleo spunea...

La multi ani fericiti!

(statul ne falimenteaza pe toti...nu dispera, poate chinezii vor intelege mai bine, curand ne vor stapanii)

Lillee spunea...

La Multi Ani, sa fii sanatoasa, fericita si sa ai parte numai de impliniri. Te pup cu mare drag!!!

P.s. 43 de ani? Mai, dar nu arati nici sa-mi dai spaga. Pe bune. Eu te-am vazut acolosa in poza... deci stiu ce vorbesc. Care e secretul tau? Haaai, nu fi egoista!!!
Te pup! :*

Lillee spunea...

Am uitat sa-ti laud pisoiul. Este adorabil. Ii face concurenta lu' Capone al meu. :D

Lumi RO spunea...

La Multi Ani tie, si La mUlti Ani voua, pe care va doresc din tot sufletul sa ii traiti fericiti si sanatosi.

minoki spunea...

Traiane, multumesc! Nu eu am matolit-o. Eu i-am zis sa consume moderat.

minoki spunea...

Nati, multumesc frumos!

minoki spunea...

Cleo, multumesc de urari. cat despre chinezi, daca sunt baieti de treaba pot sa ne stapaneasca linistiti.

minoki spunea...

Lillee, recunosc ca poaza de pe blog e de acum 4 ani. Acolo aveam 39 de ani! Cred ca ar trebui sa o schimb. Secrete nu am . Cred ca e geana lui tata. tata are 81 de ani dar nu ii dai mai mult de 60. Inca e in stare sa tina o mica afacere.

Anonim spunea...

Hopa-hopa, am venit şi eu pe-aici, dar cu întârziere! Deh, bătrâneţile, taică!
La mulţi ani fericiţi, dragă Minoki! Multă sănătate şi numai bucurii îţi doresc, iar restul...le descurci tu singură, cel mai bine!

minoki spunea...

Alex, nu conteaza ca urarile sunt mai tarzii! Eu iti multumesc oricum!

Sophie spunea...

la multi ani! (scuze pt intarziere)

minoki spunea...

Sophie, multumesc frumos!

Adela Zilahi spunea...

La multi ani Minoki, multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi! Imi cer si eu scuze pentru intarziere! Pupicei si o zi minunata sa aveti!

minoki spunea...

Adela, multumesc ! Te imbratisez!

DiaMar bucataria galbena spunea...

La multi ani,frumosi si sanatosi.Sa fii mereu iubita.

Miha spunea...

Te astept la o felie de tort. Si nu numai virtual. ;)

http://dulciurifeldefel.blogspot.com/2011/08/la-multi-ani-tata.html

minoki spunea...

Dia, multumesc din suflet!

minoki spunea...

Miha, saru mana din suflet! La multi ani tatalui tau!

Lillee spunea...

Nici a 39 de ani nu arati, ci mult mai tanara. Sigur e gena tatalui tau. Sa-ti traiasca. :)

Anonim spunea...

Ah...chiar daca este cu intarziere...cu tot dragul un sincer ,,La multi ani"...sa fii sanatoasa si iubita.

minoki spunea...

Scorpio, multumesc frumos!

gaby_d spunea...

La multi ani, Mino.
N-am fost prin zona, primeste urarea mea cu scuzele aferente intarzierii.
Sa fii fericita si sanatoasa!!!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu