miercuri, 25 mai 2011

Miercurea fara cuvinte

40 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Minoki!
Ce ochi pătrunzători are!
O zi excelentă!
Pupicei..

CARMEN spunea...

Ce mutrita caraghioasa! :)) Happy WW!

INCERTITUDINI spunea...

Bună dimineața, simpatică ființă!!

http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/05/cand-obosite-pleoapele-se-inchid.html

Armonia spunea...

ce simpatica fetisoara! Imi place felul cum priveste, :) Happy WW!

Anonim spunea...

Ha,ha,ha! E tare nostim! :)

Cleo spunea...

Super nostim! Mereu ai ceva vesel aici :)

Cupcake Splendens spunea...

doamne,e atat de comic!!!=))

Grişka spunea...

Miao, ce haios e zburlici ăsta! :))

Anonim spunea...

Curios, artagos sau bagaret?... Ia sa te vad ce zici :)

minoki spunea...

Teeo, curios.

Mirela spunea...

Pare cam perplex, m-ai înveselit, adevărul este că le găseşti! Happy ww!;)

Escu spunea...

in ultima mea intalnire cu un strut, el vroia sa-mi manance bateriile de la camera..care mi-au scapat din buzunar. si ce l-am mai alergat...

pandhora spunea...

m-ai facut sa pufnesc in ras...haioasa tare fotografia postata de tine :))

Anonim spunea...

Mda..acum sunt in cadru! :))

aA spunea...

:lol: are o freza bestiala,arata mai bine ca mine cu freza cifulita!

Sophie spunea...

ce privire agera are; se vede ca e pus pe fapte mari

Sorin spunea...

Sărut mâna Minoki !
Am avut şansa să le cunosc de aproape , sunt cele mai curioase fiinţe . Tare-s simpatici .Iar tu aici îl descrii perfect , atât că niciodată nu le poţi citi expresia , te vor înşela aproape tot timpul . Ei par doar curioşi şi veseli dar pot fi cum spune Teo , ba chiar nervoşi şi tot aşa te vor privi dar la cea mai mica neatenţie îţi fură fesul .

ANA MARIN spunea...

Ce comic!:)Imi place!

Irina spunea...

Hahaaa :)) Pick-a-boo, I see you!

Nima spunea...

Happy WW !
...fara cuvinte!:D

florentin spunea...

Upss! Ciufulitul asta e strut?! :))

Anonim spunea...

What you looking at?? :-)

corina spunea...

M-ai speriat!Dar mi-am revenit.:)

Se-cret spunea...

Să ferească Domnul de furia lui!
E comic așa cum privește!!!

Anonim spunea...

E un pui, cred!... Dragalas foc!... :)

Anonim spunea...

ce mirat e...

IULISA spunea...

Prima reactie la vederea acestei făpturi a fost să mă feresc să nu primesc un "salut" dureros,dealtfel simpatic acest "domn"

Costin Comba spunea...

Minoki, cum l-am vazut, m-a bufnit rasul. capul sucit intr-o parte, ochii mari si fata mirata pe care o arata te pun pe ras.

Tudor Enea spunea...

am ras cu lacrimi! E happy WW cu adevarat:))

andreiraduM spunea...

:))
Suuper tare!
Aceasta este a doua in topul meu.
:))
Minoki, sarut'mana.

Faythe spunea...

Hahaha.. his look says... "what do you want?!"

Unknown spunea...

M-ai făcut să zâmbesc! ce ciufulit draguț ! Numai bine!

Lumi RO spunea...

Ce fata are....

Lillee spunea...

=)))))) Sa fac crize aici... Am avut impresia ca ma privesc in oglinda!!!
M-ai facut sa rad taaaare de tot!!!

angi spunea...

M-a privit direct in ochi:).Acum astept sa spuna ceva...:)

Miha spunea...

Seamana cu tine cand esti nervoasa! :)))))

Zamfir de Turda spunea...

Simpatic, dar, dacă-ţi trage una cu picioru', ... devine mai puţin simpatic.

Alexandru spunea...

Parcă ar vrea să spună: "sunt superb! Nu-i aşa?" :D

Leovi spunea...

Gorgeous and funny portrait, looks like the lady of television news. Ja Ja Ja

minoki spunea...

Funny idea. I didn't tihink of this.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu