marți, 3 mai 2011

Vreau sa ma fac tiganca!

Dragii mei, gata! Nu mai vreau sa fiu romanca! Vreau sa ma fac tiganca! Da' de ce sa muncesc eu cinstit si sa platesc taxe la stat, si sa traiesc de azi pe maine?

Aceasta idee mi-a venit cand am dat din intamplare peste postul Taraf in care se agitau si cantau doi de-i cheama Mihaita Piticu si Sorinel Pustiu.Nu stiu care era unul si care era celalalt, pentru ca nu sunt amatoare de manele si, implicit, nu cunosc nici "marile nume" ale acestui gen de muzica. Cert este ca melodia m-a lasat cu gura cascata si m-a pus pe ganduri. Melodia se cheama : "Vreau sa-mi fac statuie in fata portii" si versurile sunau cam asa:

"Vreau sa-mi fac statuie-n fata portii,
Sa-mi iau avion ca mafiotii,
Sa-mi vad dusmanii la fata galbeni ca lamaia,
Sa-mi salute pana si statuia.

Norocul meu si banii mei
Oricat ai vrea nu poti sa mi le iei.
Ca ma mentin si asta-i bine
Hai stati cu toti cu ochii pe mine!"

Frumoase versuri si pline de invataminte!

Eu din aceasta poezie am inteles ca eroul principal a avut noroc si a castigat bani. Cum si de unde, nu ne spune, decat ca, nu i le poate lua nimeni. Si asta cam asa este.

Poi ce poti sa vrei mai mult decat atat? Sa castigi bani numai din noroc fara sa muncesti si fara sa plateseti niciun fel de taxe? Sa castigi atat incat sa ai de toate si sa nu iti mai doresti  decat statuie in fata portii si avion? Si nu de orice fel, ci numai cum au mafiotii. Sa moara de ciuda fraierii de romani care se duc la munca zi de zi si castiga cat sa nu moara de foame? Basca mai mai sunt obligati sa imparta din putinul lor si cu statul .

Singura problema care se naste, este cea din ultimul vers, in care eroul nostru indeamna pe toata lumea sa stea cu ochii pe el? Dar ce se face daca taman DNA-ul se trezeste din somnul cel de veci si il priveste mai atent?  Neee, nu se poate asa ceva, pentru ca eroul nostru are asa de mult noroc, incat nici DNA-ul  nu il poate ataca.

Dar pana atunci, daca cineva de etnie rroma citeste acest post si ar dori sa ma adopte mi-ar face o mare bucurie. Renunt la cetatenia romana si ma fac cetateana rroma! Asa ca sa moara dusmanii mei de necaz!
Asa ca, prales moro tetrales bahtalo!



33 comentarii:

Sophie spunea...

lasa ca o sa-i impoziteze si pe ei... candva sau poate acum o sa-i oblige sa-si faca singuri carte de munca, doar nu degeaba sunt cei de la itm organe de control :)

Lotus spunea...

"marile nume" ale acestui gen de muzica

Presupun că voiai să scrii: marile nume ale acestui gen de zgomot...

Şi am înţeles că mai nou se spune ţigan, nu român. Sau va urma. Iar banii i-au obţinut în urma reprezentaţiilor prestate, nici nu ai idee câţi bani câştigă ăştia din manele. Invidioaso care eşti tu invidioasă !

CARMEN spunea...

;)) un banc, care poate ca nici nu este banc!
Cica, doi cersetori, tigani romani in Italia, se intalnesc si se intreaba unul pe altul:
- Cati bani ai strans azi?
- 6 euro...
- 6 euro? Ce ai facut de ai strans decat 6 Euro?
- Am facut de toate - imbracat ponosit, saracacios, fata de milog, am si scris pe o placuta de carton ca am o nevasta si 4 copii de intretinut. Dar tu cat ai castigat?
- 6000 euro !
- Ce?! Cum ai procedat de ti-au dat asa de mult ?
- Am pus langa mine o bucata de carton pe care scria: "Imi lipsesc 6 euro sa ma intorc in Romania !"

Lillee spunea...

Ce ai zis acolo: "prales moro tetrales bahtalo!" :)) Vad ca-i treaba serioasa, te-ai apucat de studiat. Daca iti merge bine, imi spui si poate ne inrudim, mai stii?

Lumi RO spunea...

Bafta multa, daca asta iti este dorinta, eu iti doresc sa se indeplineasca!

minoki spunea...

Sophie, stau si ma intreb , cand, candva? Intr-o alta viata, poate...

minoki spunea...

Lotus, ce mai conteaza ca e muzica sau zgomot? Important este mesajul.

minoki spunea...

Lotus, tu nu esti invidioasa?

minoki spunea...

carman , banc , nebanc e foarte tare. Un fel de rasu'-plansu'.

minoki spunea...

Lumi, saru-mana! Cand o sa ma fac si eu tiganca si o sa am statuie in fata portii si aviona ca mafiotii o sa iti fac o vizita la tine in State, sa iti fac in ciuda.Sic!

florentin spunea...

Mai ,da trebuie sa ai voce si inspiratie plus impresar artistic ...

Alina spunea...

Cred ca o sa te plateasca in aur sa nu te faci tiganca, c-o sa-i faci de ras cu atata carte si maniere alese :)

Miha spunea...

Daca ai norocul sa te adopte vrun tigan, sa nu uiti de prietena ta si poate-i faci cadou o salba de ziua ei. :))

minoki spunea...

Florentin, eu nu am zis ca ma fac tiganca manelista. Eu am zis ca ma fac tiganca. Ca nu conteaza ce stii sa faci. Nu vezi ca daca esti tigan ai norc si vin banii? Eu inca nu am aflat cum si de unde le vin si de aceea vreau sa ma fac tiganca. Asa poate aflu de unde au atatia bani.

minoki spunea...

Alinuto, sa ma plateasca !

minoki spunea...

Miho, de ziua ta ai de la mine o salba de cocosei. Da stii tu de care... din aia atarnatori, de noroc aducatori!

florentin spunea...

Succes,dar daca afli ne spui si noua ?

loopoo spunea...

Dar trebuie sa-ti schimbi si numele, pe langa infatisare si multe altele. Cum ti-ar placea sa te cheme ca tiganca (in calitate de tiganca, pardon!) ?

Traian spunea...

Vezi ca sunt cu ochii pe tine!

minoki spunea...

Florentin, nu spun la nimeni, sa moara dusmanii de necaz.

minoki spunea...

Loopoo cel maimult mi-a placut numele Expertiza.Nu-i frumos? Expertiza Minodora. Nume cu rezonanta!

minoki spunea...

Traiane, sa inteleg ca esti si primul dusman? Frate, da nici nu m-am facut tiganca si de ja ma dusmaniti?

georgiana spunea...

tre sa dai o proba sa vedem daca ai veleitati de tiganca! nu asa... numai cu zisul!
P.S. vezi că ai o problemă la blog, nu se poate comenta decât dacă ai cont google, adică nu mai apar restul opţiunilor!
ti pup.

minoki spunea...

Georgiano, dau, mnaca-ti-as! Cat despre blog, eu am setat comentariile numai pentru cei cu cont de Google pentru ca mi-a trimis un anonim intr-o zi muie in vreo 50 de mesaje de m-o saturat. Ce sa facem daca e plin lumea de ticniti?

Dan spunea...

Eroul a câstigat bani, dar luptându-se dialectic cu contrariile care pot fi foarte dure uneori, ca sa nu mai vorbim de lumea care sta cu ochii pe tine asa ca vezi ce faci...

minoki spunea...

Dane, o sa fiu foarte atenta!

Faythe spunea...

what a pretty dress. I could not get your translator to work, so I could not enjoy the post.

minoki spunea...

Grammy, thanks for your visit. I have some problems with my blog. I hope to resolve it soon.

corina spunea...

Auzi Minoki esti tare de tot cu postareaasta!:)))))
Am ras si eu un pic dar problema e ca e adevarat.

carmensima70 spunea...

minoki, daca se ofera vreun bulibasa, sa te infieze, sa te probeze, apoi sa te vanda(din asta au bani si din furt), ce te faci? mai vrei?... oricum le pica si lor rangul, odata cu expulzarea de pe meleaguri occidentale :)

Lotus spunea...

@minoki: nu sunt invidioasă, din două motive: 1) aşa e felul meu şi 2) sunt băiat :)

minoki spunea...

Oooops! Lotus mii de scuze!

Zamfir de Turda spunea...

Fă-te, fată!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu