luni, 21 noiembrie 2011

Arta, dom'ne, nu baliverne!,

Oameni buni, azi am avut o revelatie! Habar nu aveam ca sunt asa o mare artista. Eu stiam ca ma chinuie ceva talente de o bucata de vreme, dar chiar nici chiar asa!
Si asta datorita marelui artist Dan Perjovski, pe care l-am vazut azi la TV. De altfel habar nu aveam de existenta asa unui mare geniu al markerului. Am cautat informatii despre el pe net si ia priviti, cata ditamai arta am gasit insirata pe pereti! 






Mai fratilor, cand am mai citit si cate expozitii a avut in strainatate si mai ales, cand am vazut la Teveu cum veneau oamenii si se uitau la mazgalelile alea, precum viteii la poarta noua, atunci am simtit cum neuronul meu ganditor ma imboldeste sa fac si eu la fel. Si mi-am zis : daca acest Dan Perjovski, ne explica in interviu, ca el face arta moderna, eu de ce nu as putea? Adica, daca el a expus peste mari si tari si lumea plateste sa vada asa "opere alese", de ce sa nu incerc si eu?

 Si intr-un elan creator ia priviti ce am desenat azi in mai putin de 5 minute! Si daca ma mai screm putin imi mai ies vreo cateva sute de opere din astea.


Bueeeei! Sa nu dea necuratu' sa ziceti ca asta nu e arta!!!!

21 comentarii:

iulian berzuc spunea...

Manca-o-ar tata de Picasso de Bahlui!

minoki spunea...

Te roade invidia? :p

Ioana spunea...

:)) Asta e ca aia cu hainele Imparatului, nimeni nu avea curajul sa strige ca Imparatul era, de fapt, in pielea goala :D

minoki spunea...

Ioana,tare bine ai spus! :))

florinash spunea...

am ramas mut de uimire,pozitiva..sa nu se inteleaga altceva.nu m-am putut abtzine si am printat,aceasta opera desavirshita,s-o distribui si eu mai departe sa vada lumea,ce talente nedescoperite,avem noi in tzara.mai stii,cineva cu bani-relatzii,poate iti promoveaza aceasta capodopera.asa ca,mai astept,asemenea bijuterii,SUCCESE!!!

Adela Zilahi spunea...

:)) Tare e! :)) Pup!

Max Peter spunea...

Hai că eşti tare! Şi pe când prima expoziţie? :))

DiaMar bucataria galbena spunea...

Oare unde a" studiat marele artist"?

minoki spunea...

Florinash ai grija ce faci cu opera mea de arta!

minoki spunea...

Adela, sunt buna?

minoki spunea...

Max, oricand. Am vazut ca asta la ultima expozitie a insirat niste ziare pe epereti si a desenat cu markerul pe ele. Adica eu nu pot, sau cum? Dar cred ca si tu poti. Toata lumea ar putea!

minoki spunea...

Dia, daca ma intrebai pe mine eu stiam ce sa-ti raspund. Eu sunt asa un geniu ca nici nu am nevoie de studii. Marele artist nu stiu unde a studiat.

georgiana spunea...

e artă în stare pură, mami! ține-o tot așa! :D

minoki spunea...

Da poti si tu Georgiano. Toata treaba este sa ai hartie si marker. Da cred ca poti si cu creionul.

ophelia1983 spunea...

haha!!!!!!!! cati artisti nedescoperiti sunt in tara asta!si eu stiu de-astea1

Costin spunea...

Adevarul ca si o linie daca o rasezi, se numeste arta. Imi place M de la Melc. Ai putea sa iti deschizi cateva expozitii. Cate una pe zi. O sa ai mult de muncit, ca e arta nene.
Acum lasand gluma deoparte, mi se pare ca omu asta imi insulta si ultima urma de neuron pe care, cred, o mai posed.

Miha spunea...

Cica Picasso de Bahlui... =)) =))

sarah spunea...

hai sa fi seriosi...el sau tembelii care se duc si platesc sa vada asa capodopere sunt de condamnat.el nu e decat un om care a aruncat momeala....si prostimea a muscat.

minoki spunea...

Costin, daca imi daio adresa o sa-ti trimit cateva din lucrarile mele. Asa....cam vreo cateva zeci...sau sute? Ma gandesc!:D

minoki spunea...

Miho, vad ca si pe tine te roade invidia! :p

minoki spunea...

Sarah esti dura. Nu intelegi tu ce e arta moderna. :D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu