duminică, 13 noiembrie 2011

Ce vor femeile?

 Postare publicata si eliminata, la scurt timp, de pe blogul lui Iulian de anumite persoane lezate in amorul propriu. Nu dau nume pentru ca stiti voi cine......
Orice asemanare intre mine si personajul feminin din povestirea lui Iulian este pur intamplatoare!!!!




                                      Ce vor femeile?
                   Am ajuns sa o cunosc dupa cum deschide usa. Dupa cum zornaie cheile in yala e clar : azi e nu e de bine !
                   Surpriza !!!!!Intra in camera cu un aer atat de calm incat incep sa cred ca intuitia mea functioneaza la cote de avarie. Oare m-am inselat ? Risc chiar si o intrebare  :
                   - Ce face caprioara mea?
                   Un pufnet scurt suna ca adierea ce vesteste inceputul furtunii:
                   -Mi-am facut maine programare la coafor sa ma tund !

                    "Aoleu !Stai sa vezi ce ma asteapta acum !"
                   -Nu stiu cum sa ma tund !
                   -Pai tunde-te cum vrei tu !
                    "Mare greseala !!!!!!!!!"
                   -Pai nu stiu ce vreau !
                   -Si chiar ai nevoie de sfatul meu ?
                   Incepe furtuna.
                   -Da’tie chiar nu-ti pasa de cum arat? Si daca mi-as baga o pana de strut in fund ai vedea oare ceva schimbat? Toti sunteti la fel! Ne straduim sa ne facem frumoase pentru voi si voi…… ?

                   Incerc o reconciliere.
                   -Da’mie imi placi asa cum esti…
                   -Mda, sigur…. !
                   "Asta e, sunt, fara indoiala, sinucigas." Mai risc o intrebare:
                   -Da’cum te-ai gandit sa te tunzi?
                   -Pai nu stiu! Scurt sau lung ?
                   -Pai, e cald afara.Taie-l si tu un pic mai scurt! O sa te ajute sa suporti mai usor canicula.
                   -Si sa arat ca o puscariasa? Pai, tu stii cat a durat sa ajunga sa creasca atat ?
                   -Atunci lasa-l lung, taie numai varfurile ca sa se regenereze.
                   -Da, bine, si sa ma duc sa dau o juma de milion aleia, ca sa-mi ciuguleasca doar cateva fire ?
                   Imi pun capul pe butuc.
                   -Atunci nu mai bine nu te mai tunzi deloc ?
                   -Auzi, stii ce? Eu imi bat capul si tu ma iei la misto? Vad ca nu am cu cine sa vorbesc! Am sa ma tund mai lung !
                   Pleaca din camera cu un aer de parca ar fi o regina ce paraseste sala tronului. Furtuna nu a durat mult de data asta(si am scapat si de grindina). Desi s-a lasat linistea, e o liniste care nu imi place.E clar ca nu s-a terminat inca.Ajung tarziu in pat, la culcare si observ ca sunt tratat cu un  frumos spate regal. 


                   A doua zi, luat cu treaba, am uitat incidentul, pana pe seara, cand am reusit sa ajung acasa. Linistea din casa m-a facut sa ma reped in bucatarie sa vad daca nu e nici un gazat pe acolo. Constat apoi cu bucurie ca nici in cada nu e inecat nimeni. In ultima camera, prabusita pe pat, printesa mea varsa lacrimi amare. La intrarea mea salta capul de pe perna, ocazie cu care constat ca s-a tuns scurt si ca ii sta foarte bine.
                   -Uite ce a facut din capul meeuu! M-a nenorocit! Cum mai ies eu asa pe stradaaaa? Arat ca dracuuu!
                   -Dar iti sta foarte bine!
                   -Si totul doar din cauza ta! Ca m-am luat dupa tine si uite cum arat acum!!!
                   E clar. Tot eu sunt vinovatul de serviciu. 

In timp ce ea se tranteste din nou pe perna si continua sa o irige din abundenta, eu fac stanga imprejur si ies incet pe usa. Cred ca o sa ma duc si eu sa ma tund scurt, scurt de tot !



36 comentarii:

Lumi RO spunea...

minoki, nu esti singura, Iulian, nu esti singurul...asa e in viata de cuplu. Eu chiar am ras cu pofta si ma bucur ca am reusit sa citesc aceasat postare, in sfarsit.

minoki spunea...

Lumi si noi ne bucuram ca ai citit aceasta postare in sfarsit!

Alina spunea...

Deci nu cred ca s-au putut supara decat cele care s-au recunoscut in personajul cu pricina :) Toate cele bune!

Ioana spunea...

=)) Suna al naibii de cunoscut :))

Aliceee Traveler spunea...

Amuzant si in aceelasi timp trist. Ma recunosc putin pe mine, nehotarata si pusa pe cearta :(

minoki spunea...

Alina, iti dai seama....

minoki spunea...

Ioana, si mie imi suna cunoscut. Iti dai seama!

minoki spunea...

Alicee, ma bucur ca mai am o surata alaturi de mine.

Max Peter spunea...

Parcă era şi un film cu titlul ăsta, la care am râs copios..., ca şi la această mică povestire, pentru că mai ştiu eu unele cazuri... :))

dia spunea...

x( =))

minoki spunea...

Max Peter, poate te stimulezi si tu sa ne scrii intr-o zi o poveste asemanatoare!

minoki spunea...

Max Peter, poate te stimulezi si tu sa ne scrii intr-o zi o poveste asemanatoare!

Rudolph Aspirant spunea...

Eu chiar am o intrebare din curiozitate, deoarece in acest moment ma gandesc la care ar putea fi subiecte/teme si maniere potrivite de conversatie potential reciproc interesante si utile in cuplu, astfel incat sa contribuie si ele la motivatia partenerilor de a ramane si in continuare intr-o relatie de cuplu pe termen mai lung, dupa ce nu te mai poti baza chiar asa de mult pe aportul de substante ajutatoare (dopamina si oxitocina).

Acest mod de conversatie/comunicare de cuplu descris mai sus, referitor la nevoia femeii de a-si clarifica simtul de sine/de identitate cu aport sau audienta externa de la partener, este caracteristic pentru femeile de orice varsta si/sau durata in relatia de cuplu, sau trece dupa o anumita varsta si/sau durata in relatia de cuplu ?

minoki spunea...

Rudolph, imi pare rau sa spun (nu numai din experienta mea) ca nu trece. Daca citesti comentariile de mai sus o sa observi ca e general valabil si de lunga durata.

Lecteriţa spunea...

Aaaa, dar pe cine a deranjat asta? Eu am atins de multa vreme stadiul in care vin de la coafor, si abia dupa o saptamana vede ca m-am tuns sau mi-am schimbat culoarea parului. Dar nu mai risipesc energie ambalandu-ma din cauza asta! In schimb, eu stiu precis cand ii iese un nou fir alb in par, o taietura minuscula de la aparatul de ras, vad cand are o geana lipita de obraz...

Miha spunea...

Deci...eu am mai zis... postarea asta e super tare! =))

georgiana spunea...

=)) =)) excelent! pe ei, pe ei, pe mama lor! :))

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este haioasa tare.

Rudolph Aspirant spunea...

Multumesc pt. raspuns. Deci, trag concluzia ca acest fel de conversatii fiind total inutile pentru mentinerea relatiei de cuplu, trebuie considerate ca un fel de redundanta, si nu fac parte din dialogul autentic necesar si util pt. cuplu. Are cineva vreo idee care ar putea fi teme de dialog potential utile mentinerii relatiei de cuplu, sau dialogul nu e o componenta absolut necesara ?

Ninulescu spunea...

=)) Super tare, intradevar !

Rudolph Aspirant spunea...

P.S. Eu ma framant acum cu problema teoretica de a mentine un partener motivat pentru a ramane in cuplu dupa cei 2 ani initiali sustinuti biochimic, si ma gandeam ca poate daca gasesti niste teme de conversatie potential ineresante sau intrigante pentru amandoi din timp in timp pot ajuta si acestea, fiind folosite ca un fel de oportunitate de educatie reciproca, alaturi de alte conversatii de tip negociere care apar si ele vrand nevrand la un moment dat. Nu ma pot gandi la alt fel de conversatii potential utile cuplului in acest moment in afara de cele 2 mentionate: educative si de negociere, (de ex. daca sa mergi la film sau la teatru in week-end, sau sa faci sau nu un copil, sau renegocieri de termeni de contract matrimonial initial, daca se mai schimba conditiile, si trec partenerii in alta etapa de viata, etc.). Are altcineva vreo idee in plus ? (Eu pe alea de negociere am de gand sa propun unui potential viitor partener sa le planificam in sedinte specifice pt. asa ceva tinute periodic, ca sa nu incurce programul zilnic aiurea., dar desigur, asta ramane negociabil alaturi de alti termeni de contract prenuptial, si potential renegociabil de-a lungul contractului de casatorie. Problema cea mare imi ridica insa potentialele conversatii educative care sa fie totodata si motivante.)

minoki spunea...

Dr. Lecter, atat mi-a ramas ! Nici macar sa nu observe ca m-am tuns? Poi asta ar fi o adevarata tragedie!

minoki spunea...

Deci....Miha....sunt foarte "incantata" ca ti-a placut ata de mult postarea!:p

minoki spunea...

Dia, depinde din ce unghi o privesti, si sa spun drept, din unghiul in care stau si o privesc eu....~x(

minoki spunea...

Rudolph, cred ca ti-ai dat seama ca aceasta povestire inclusiv dialoguerile au fost un pic exagerate pentru a mentine nota de umor ce il caracterizeaza pe Iulian( vezi blogul!). Dar dialogurile sunt necesare in cuplu atata vreme cat sunt constructive si nu au caracter distructiv.

minoki spunea...

Ninu ma bucur ca te-ai distrat!:p

minoki spunea...

Rudolph, am incercat si eu sedintele periodice si au esuat de la primele incercari. Nu te sfatuiesc.

CARMEN spunea...

de aici din spatele ecranului, am râs de m-am prapadit! dar acolo în camera unde Ea si El au purtat discutiile principiale si prietenesti ;) nu mi-as fi dorit sa fiu... Îmi pare rau pentru El, sufar alaturi de Ea, dar de aici :)

Rudolph Aspirant spunea...

Dar chiar sunt curios de ce au esuat acele sedinte periodice (daca ai stat sa evaluezi, la rece mai tarziu, desigur, povestit la modul principial, nu detaliat personal specific).

Re. clasificarea conversatiilor in constructive vs. destructive, eu as tinde sa o clasific pe cea de mai sus ca "valoare" nula pt. cuplu, pozitiva pt. partenera luata ca individ, (deoarece o ajuta sa-si diminueze o parte din anxietate prin cuvinte), si negativa pentru partener luat ca individ, (deoarece lui ii creeaza o situatie anxioasa de ambiguitate), dar nu sunt sigur daca toata lumea are aceeasi parere.

Traian spunea...

Minodora, io am prins postarea si am comentat la ea...cine a fost nesimtitul care a sters-o? :p

minoki spunea...

Traiane, eu!

minoki spunea...

Carmen, macar ma bucur ca ai ras.

Traian spunea...

Saru'mana!

sarah spunea...

nu e mai bine la mine?...el se tunde cum vrea frizerul,fiind norocos cand nimereste unul care mai stie si sa tunda iar eu nu ma tund deloc!
una peste alta,m-a ferit Dumnezeu de certuri conjugale.cred ca nu prea ne perimte timpul sa ne certam.am inceput sa cred ca avem nevoie de vacanta sa ne certam,sa intram si noi in randul lumii:))

minoki spunea...

Sarah, inseamna ca esti o femeie implinita. Cat despre par ar trebui macar varfurile sa la mai tai din cand in cand. Si cred ca o sa-mi lasa si eu parul, asa , spre calcaie sa nu mai am discutii.

Anonim spunea...

Nu am gasit postarea cu intrebarile pe care ziceai ca le ai.........
"Ce vor femeile" este una mult prea generala :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu