joi, 26 ianuarie 2012

CNA-ul a murit! Traiasca CNA !!!

Dragii mei iaca am trait sa o vad si pe asta! Adica pe "astea". Adica sa vad si tzatzele Roaxanei Vancea, si nu in vreo revista de profil, ci chiar in direct, la emisiunea "Razvan si Dani" de pe Antena 1.

Pentru cine nu o cunoaste, Roaxana Vancea este "vecina" de la emisiunea matinala, care o inlocuieste cu succes pe Daniela Crudu (vezi postarea de aici) si care este dotata de la mama natura cu doua tzatze cat Casa Poporului, tatze care apar din ce in ce mai dezgolite, in ultimul timp, pentru asigurarea punctelor de rating.

Sincer va spun, ca in primele momente,  dupa ce mi-a trecut starea de soc, am crezut ca a intarziat si ca nu a mai avut timp sa-si ia sutienul pe ea. Am fost sigura ca dupa momentul de publicitate o voi vedea cu laptaria stransa, dar sa nu credeti ca a fost asa. A prezentat toata emisiunea intr-o bluzita transparenta si cu ugerul balanganind stanga -dreapta, spre bucuria si incantarea lui Bufi al meu, cu care nu m-am mai putut intelege cat a durat emisiunea si a multor masculi a caror imaginatie a zburdat din plin.

Acu' ma intreb si eu, cam cat mai dureaza pana va aparea fara nimic pe ea, pentru ca observ ca, de ceva vreme, CNA nu mai are niciun fel de interventie in ceea ce priveste toata chilotareala din televiziune, Diaconiada de pe OTV, sangele si topoarele impartite cu atata generozitate in emisiunile de stiri si multe altele pe care bine le cunoasteti si voi.
Asa ca strig si eu : CNA-ul a murit! Traiasca CNA!

Pentru curiosii care nu au vazut emisiunea si pentru cei are doresc sa revada va invit sa dati clic aici.

30 comentarii:

Invizibilul spunea...

Multumesc, Minoki !

Ioana spunea...

Din pacate imi zice ca nu gaseste videoclipul, dar oricum ma asteptam la asa ceva, fatuca asta de cand a venit numai dezbracata a stat! Sincer, parerea mea e ca e de-a dreptul dolofana pentru o studenta la sport! Iar Razvan si Dani sunt doi penibiluti care nu prea mai au audienta...

minoki spunea...

Invizibilule, ma gandeam eu ca o sa-ti fac o mare placere. Cu placere!

minoki spunea...

Ioana, poti intra pe site-ul antenei 1.

florinash spunea...

Despre ea:ca multe ''vedete''care le stim cu totii,despre prezentatori: pe dani chiar nu-l suport si nustiu dece,pt.ca nu ma uit la emisiunea lui,dar il stiu asa de la tv.si imi este total antipatic.despre colegul sau,n-am nimic,cu el!!!

ophelia1983 spunea...

ai dreptate florinash...dani e antipatic! l-am intalnit de cateva ori ( fara legatura directa), ci se intampla sa fi locuit o vreme in aceesi zona si sa mergem in acelasi loc sa ne bem cafeaua! Arogant, infatuat, cu o parere supraevaluata despre propria persoana!

si culmea, l-am vazut si pe celalalt, pe Razvan si mi s-a parut un baiat de gasca, de bun simt!

minoki spunea...

Florinash, Ophelia, multa lumea spune asta depsre Dani. Dar se si vede aroganta de la o posta.

corina spunea...

O Doamne!!!! Minoki bine ca nu ma uit la TV!
Lumea de genul asta a adormit total.
Nu stiu daca o mai poate trezi cineva sau intra in coma....
Groaznic sa privesti asemenea fapturi!!!!:(

florinash spunea...

Ophelia,Minoki..asta transmite Dani,arogantza..cit despre colegul sau,de asta n-am zis nimic,pare un tip OK!!!

Mihai Motrescu spunea...

pe mine ma amuza tipele astea care isi arata tzatzele de parca numa ele ar avea asa ceva:P

Traian spunea...

1.Sunt solidar cu Bufi. ;)
2.Pe langa un poponar, merge si o tzatzoasa. x(
3.Si pe mine ma oftica Dani...din cauza de Raduleasca! ~x(

Anonim spunea...

De ce nu o aduce pe Raduleasca la emisiune ca sa ii creasca ratingu si sa le creasca si altora...:)
Sa ne spuna ea despre cum ne pastram frumoase, zane, printese si la 40 de ani fara sa dam mii de euro pe esteticieni

minoki spunea...

Corina as fi vrut sa nu ma uit atat de mult la TV dar ama un barbat amator de Tv si cateodata, fara sa vreau ma mai prinde si pe mine microbul. Am noroc ca din cand in cand mai intru pe bloguri ca ale tale si ale altor persoane si ma mai purific.

minoki spunea...

Miahi, sa nu fim rai si sa recunoastem ca tzatze ca ale fetei asteia nu vezi chiar asa des. Si mai ales asa balanganite, la vedere.

minoki spunea...

Traiane!
1. Nici nu ma asteptam la altceva. Doar nu aveai sa fii solidar cu mine.
2. Daca poponarul din emisiune e Vladut atunci chiar ca nu ma mai uit.
3. Pe mine ma enerveaza Dani ca e foarte arogant. Dar cred ca o sa-i cada si lui nasul (care si asa e cam mare) cum i-a cazut si lui Huidu, caruia nu-i mai ajungeai cu prajina.

minoki spunea...

Hapo, eu am zis bodaproste ca a plecat de la Antena 1. Sa o mai vad si dis de dimineata pe nemancate? No way!!!

dia spunea...

mare dreptate ai, minoki...n-am vazut emisiunea, ca la ora aia sunt la munca...dar nici nu ma intereseaza s-o vad, nu de alta, dar provoaca indigestie severa

Anonim spunea...

Cine-i Hapo?
Ce frumos ar transmite ea din bratele lui Dani.......dimineata devreme
Ideea e ca nu m-am uitat niciodata la emisiunea asta. Dar o stiu, vedeam faze in treacat cand eram in Romania.
Nu stiu, probabil ca-s buni baietii dar la mine nu prinde umorul asta si povestile despre nimic. Mai ales dimineata, vorba ta

A....nu era CRuduta aia bruneta la un moment dat co-privighetoare? Pe-atunci am mai vazut eu scene. Ca scene se numesc ce au ei in emisiune......

minoki spunea...

Hapi, acu ma intrebam si eu cine-i Hapo. Dar m-am uitat si am vazut ca eu am gresit. Hapo tu esti Hapi! :D
Cum ? Tu nu esti in Romania? Fericitooooo!

minoki spunea...

Adnia sa stii ca nu pierzi nimic daca nu vezi. Pacat ca pe langa informatii destul de interesante sunt obligati sa aduca si niste chilotarite de 2 bani care trag in jos emisiunea.

Anonim spunea...

Eu am vazut toata emisiunea..
:) Hai mai,ca se balanganeau la unison...
Si nu tzatzele erau de vina...ci bluza...

minoki spunea...

Scorpio, a naibii bluza...!

CARMEN spunea...

si aici avem din ~30 canale de televiziune, 20 care prezinta reclame si emisiuni "gunoi" dar cele 10 ramase sunt top cultura si bun simt! nici nu am atata timp sa privesc televizorul, sa vad toate emisiunile interesante.
o duminica faina, Minoki draga!

minoki spunea...

Carmen, macar aveti 10 canale bune, dar aici nu cred ca a mai ramas ceva de calitate, nealterat din puncte de vedere politic.

Unknown spunea...

Noa serbus. Nu ştiam la ce te referi când am citit articolul tău, dar am intrat "aici" şi am văzut. O joaiană în drum spre ce ne duce imaginaţia la momentul respectiv, iar lacei doi se vede clar că "buna dispoziţie" este trasă de păr, dar părul fiind firav s-a rupt.

Melly spunea...

Daca atata mai are! Decenta e un cuvant pentru care sigur cauta explicatie in dictionar!
Seara frumoasa!

Dan spunea...

O pot vedea si în reluare sau în privat, ca asa vad ca nu merge? E aglomeratie mare!!

minoki spunea...

Melly, decenta e pe cale de disparitie. Nu numai incazul ei.

minoki spunea...

Dane, eu zic sa mai insisti ca nu o sa-ti para rau!

Max Peter spunea...

Pe-asta n-o văzusem, nu mă uit la aşa ceva, dar... uite că are... rating! :))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu