joi, 11 februarie 2010

Cafeaua de dimineata

Dragii mei !
Dimineata vorbeam cu iubitul meu pe chat si din una in alta citesc:''fac cea mai buna cafea si ce mai buna omleta, iar langa cafea obligatoriu ciocolata amaruie.'' ''Abia astept '', ii raspund iar gandul imi zboara dintr-o data la ce poate fi mai frumos: o dimineata cu aroma de cafea dupa o noapte plina de iubire.
Hmmm ...ce spuneti ,domnilor?Ce ar fi daca, maine dimineata, ati surpinde-o cu o cafea servita la pat?
''Nu stiu sa fac cafea'', o sa spuneti. Nu este greu. Totul este sa vrei, si sa o faci din suflet pentru cea care de atatia ani iti pregateste cafeaua dimneata, pe care o iei grabit de pe masa si o bei pe fuga sa nu intarzii la munca.

Maine dimineata propuneti-va sa va treziti cu 10 minute inaintea ei si sa pregatiti cafeaua.Luati un ibric in care puneti cam 250 ml de apa.Puneti apa la fiert si cand apa clocoteste adaugati 2 lingurite pline de cafea.Puneti ibricul din nou pe aragaz si dupa ce a dat in clocot (atentie sa dea in clocot, nu pe aragaz!!! ) opriti focul, luati ibricul de pe ochiul aragazului si mai puneti inca 2 lingurite pline cu cafea.Adaugati 2 lingurite rase cu zahar si acoperiti ibricul. Puteti sa nu puneti zahar deloc sau mai puteti adauga in functie de pereferinte.

Dupa ce cafeaua s-a ''asezat'', adica zatul s-a lasat pe fundul ibricului puteti sa o turnati in cesti. Asezati cestile pe o tavita in care ati pus doua servetele si puteti sa ii serviti cafeaua.Nu-i asa ca e un sentiment placut sa o vedeti ca se uita cu ochii mari la cafeaua din cana si apoi la voi ca la o minune?

Bucurati-va de aceste momente,chiar daca sunt numai pentru 5 au 10 minute, pentru ca trebuie sa plecati la munca. Puteti sa alegeti o zi de weekend cand puteti lenevi in pat mai mult timp.
Savurati cafeaua, mai intai mirosind-o si simtindu-i aroma unica. Apoi, cu inghitituri mici,simtiti-i gustul placut, in timp ce ea va povesteste cat de pasional ati fost in noaptea care a trecut, ce planuri are pentru ziua respectiva.Este un bun prilej sa discutati despre copii sau, pur simplu, discutati lucururi marunte. Faceti din aceste dimineti, momente unice, pe care sa doriti sa le repetati tot mai des.

Astept sa-mi impartasiti din experientele voastre si nu uitati ca frumusetea vine din suflet si infloreste numai in armonie.
O seara linistita !

17 comentarii:

iulian berzuc spunea...

Cafeaua de dimineata adusa la pat,eventual cu micul dejun,se aduce obligatoriu cu o floare frumoasa pe o tava.Daca nu aveti o floare intr-o vaza rupeti una dintr-un ghiveci(gestul conteaza)

minoki spunea...

Nu e obligatoriu.Aduce un plus de farmec momentului.Dar este de ajuns ca te-ai gandit doar sa-i faci cafeaua de dimineata.

Miha spunea...

Decat sa-mi rupa floarea din ghiveci as prefera sa-mi aduca ghiveciul cu totul. :))))

minoki spunea...

Bravo !Corect. Combate, Miho! Trebuie sa aducem barbatii la realitate !!!

Miha spunea...

Daaa...adevarul e ca-s cam visatori! :))))

minoki spunea...

Pai da ,pentru ca, pentru foarte multi barbati universul lor este cel in care femeia reprezinta doar o entitate, care traieste umila pe langa ei.

Anonim spunea...

frumos zis sa stii, si mie miar placea sa pot savura cafeaua de dimineata.imi place blogul tau , felicitari,pup

Anonim spunea...

sa stii ca imi place , totul suna prea frumos,dar cam greu sa iti poti savura cafeluta de dim la felul in care fugim in ziua de azi. felicitari pt blog

minoki spunea...

Pentru Lucre anonima !
Nu uita, draga mea ca avem si ziua de week end.Ma car o data pe saptamana putem bea cafeaua impreuna cu sotul.Sau chiar nu conteaza cand .Nu e neaparat dimneata .important este sa creezi atmosfera.

iulian berzuc spunea...

Daca vreti razboi atunci o sa aveti.Ati trezit "monstrul" dintr-un barbat romantic.Nu vreti flori la cafea?Vreti ghiveciul cu tot cu floare?Atunci atentie unde poposeste ghiveciul.Realitatea (crunta de altfel)este ca acest gest ar trebui sa fie unul obisnuit,dar nu banal.Si daca tot ati vrut sa aduceti barbatii in realitate puteti considera acest gest ca un preludiu.ha ha ha

Anonim spunea...

pe cand un marghiloman?

Claudia spunea...

eh, eu ma multumesc si cu o simpla cafelutza. din pacate sotul meu face o cafea groaznica (nu stiu daca o face intentionat) si decat sa beau o cafea groaznica mai bine fac eu doua cafele si le bem impreuna.dar gestul, atunci cand vine de la sine, ma impresioneaza pana la lacrimi

Anonim spunea...

Imi place blogul tau!

Anonim spunea...

Interesant blogul tau...imi place!

minoki spunea...

Multumesc frumos!

Donna spunea...

Dimineata ,eu sunt aceea care fac cafeaua! Voi sunteti mai tinerele si s-ar putea sa fiti servite la pat cu cafea dimineata;asa era si la mine, odata! Acum,dupa ani buni de casnicie, s-au cam inversat rolurile..o sa vedeti voi! Imi place aces blog,dar pacat ,ca nu mai sunt tinerica.O zi linistita!

minoki spunea...

Nu conteaza, Donna cine face cafeua dimineata. Important este sa fie facuta cu dragoste .Si..apropo! Cati ani ai?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu