marți, 5 iulie 2011

O nunta ca-n povesti!

Lume, lume, in marele balci al Bucurestilor, printre divorturi, scandaluri, certuri, palme, panarame si alte asemenea mascari, va avea loc cel mai important eveniment al anului: Marele Shrek Viorel Lis, fost primar al Bucurestilor, isi va uni destinul cu Marea Fiona Oana Lis.


Pentru cei tari de inima (si mai ales de stomac), va informez ca balul masa si felicitarile vor avea loc la Centrul de Evenimente Ambasad'or din Otopeni. Rugam controlorii de trafic sa anunte comandantii de zbor sa nu se panicheze! Daca vor vedea in zona aeroportului Otopeni 2 omuleti verzi, sa stie ca aceea sunt preafericitii miri, in drum spre local. 

Personal le urez Casa de piatra ( li se si potriveste , pentru ca urarea  ma duce cu gandul la Epoca de piatra) si tot ce-si doresc! De asemeni, le mai doresc si copii; multi copii pentru ca se le umple timpul si sa nu mai apara pe la toate posturile de televiziune.

Iar daca cineva imi poate spune cum a putut Marele Shrek Viorel Lis sa aibe pe mana capitala tarii timp de 4 ani, eu ii multumesc din inima de pe acum pentru ca imi va elucida unul din marele mistere din capul meu.


25 comentarii:

Lumi RO spunea...

Incerc sa iti raspund la intrebare: pentru ca a stiut sa minta, si a facut-o bine, asa a reusit.

gaby's blog spunea...

bine zis cu comandantii de zbor! :))
Cand il vad pe ăsta parca as vedea un caine ,sincer! Uite ca am uitat numele rasei! Sunt cainii aceia cu ochii exact ca ai stimabilului!

Daaa, am fost condusi si suntem condusi numai de chiori si toate beliturile!

Când merge reprezentantul popurului roman pe undeva pe "afară" sa spuna toti ca asa suntem toti pe langa tigani mai suntem chiori si specimene rare!
Oare cand se mai schimba si tara noastra?

sarah spunea...

hahahahahahahaha
hahahahah
si tot asa.nu pot decat sa rad.o fi de plans?nu stiu,ti-am sups ca eu nu mi's profunda.prefer sa fiu superficiala pentru a ma putea amuza copios de traznaile lumii in care traim.te-am pupat.din nou mi-ai inveselit ziua
PS:cred ca urarea despre copii nu se va materializa in realitate sau cine stie :))))

Se-cret spunea...

Drăguță postare,minoki!
Nu-l cunosc pe Lis dar îl cunosc pe Shrek.E așa de grav că a fost primarul capitalei?
Scuză-mi ignoranța:((

.✿*E LENA*✿. spunea...

Wow ce poză Minoki!
De unde ai găsit-o?
Văd că nu îți scapă nimic!
O după amiază superbă scumpo!
Te îmbrățișez cu drag!

Andrei Răduţu spunea...

No comment !

florentin spunea...

Sa te ajut un pic cu meniul:
Brânză Camembert în fulgi de migdale
Parfait din ficat de gâscă cu coniac şi dulceaţă de ceapă pe brioşă
Creveţi Jumbo cu sos Sweet Chilli
Rulou din Prosciutto di Parma cu pepene galben şi ruccola
Rulada de pui cu fistic
Ciuperci gratinate cu brânză Gorgonzola
Cupă cu salată de pui cu mango şi avocado
Piept de raţă afumat pe frunză de andivă, servit cu sos de portocale.

minoki spunea...

Lumi, dar acum ma faci sa ma intreb altceva: oare cine l-a putut crede pe acest individ care de pe vremea aceea mi se parea ca e cam dezaxat.

minoki spunea...

Gaby's blog prea repede nu se va schimba ceva in tara asta. Si stim cu totii asta.

minoki spunea...

Sarah, ce sa spun? E si de ras si de plans. Cam sunt mai toate prin tara asta. Dar daca reusesc macar unei persoane sa-i inveselesc ziua pe vremurile astea tulburi inseamna ca sunt foarte tare.

minoki spunea...

Se-cret, crede-ma ca nu ai pierdut nimic prin faptul ca nu il cunosti pe Lis. Ba dimpotriva. Uitat-te la poza si il mai gasesti si in alte ipostaze cu nevasta-sa si o sa te intrebi si tu cum a putut asemenea specimen de om sa conduca capitala Romaniei timp de 4 ani.

minoki spunea...

Elena, nu-i asa ca-i tare poza? Mai sunt si altele pe net. Te imbratisez si eu!

minoki spunea...

Rappa deja ai facut-o!

minoki spunea...

Florentin, de ce nu am mir? La asa tarani, asa meniu. Cred ca habar nu au ce au comandat acolo si cu se mananca. Ba da madam Shrek stie ca se mananca cu mana direct din halca.

Lillee spunea...

Gata, s-au hotarat? Copii? hahaha, cu cine? Mai poate nenea ala?

Invizibilul spunea...

Lis e idolul meu ! Si eu vreau la 70 de ani sa am gagica de 30 ! :))))

Traian spunea...

Minoki, uite de ce l-am ales: in anii aceia, tot ce nu era PSD, era bun! Asta nu era!

minoki spunea...

Lillee daca nu maipoate sa adopte. Sa faca din plastilina, numai sa ne lase!

minoki spunea...

Invizibilule, daca o sa ai banii lui o sa ai si tu gagica.

minoki spunea...

Traiane, dar chiar nu l-ati vazut ca e pe jumatate dus?

florinash spunea...

mai,eu cred ca intr-o tara atit de ''democratica''cum suntem noi,s-a dorit a fi si o persoana de etnie la conducerea bucurestilor.as fi vrut sa am ocazia,sa ma fi dus intr-o audientza la ''cerbul'' asta,macar ''sa-l trag in poza''la cit e de ''simpatic''

georgiana spunea...

dus, nedus, e sexy. sunteti rai :D
iecsssss!

minoki spunea...

Georgiano, noi suntem rai? Ei sunt ca apar peste tot!

minoki spunea...

Florinas, faci poza si iti faci poster. Si nu jigni familia cerbilor. dar ei ce vina au?

Alexandru spunea...

Cel mai bun exemplu că unii o iau razna rău la bătrâneţe! În orice caz, seamănă bine de tot a ...Shrek!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu