vineri, 8 iulie 2011

Intrebari existentiale....nici eu nu mai stiu al catelea episod

O intrebare ma framanta de multa vreme si tot am ocolit sa o pun, de teama sa nu supar onoratul public cititor masculin. Dar, din cauza ca ma tot zgarma prin creier de vreo cateva zile, o sa o pun (intrebarea!): de ce nu au barbatii simtul masurii la fel cu cel al femeilor?

Zilele trecute mi-a fost rau. Cred ca am facut o indigestie si la un moment dat mi s-a facut greata. Il rog pe dragalasul meu sa coboare sa cumpere 2 lamai, sa fac o limonada. A venit  cu
aproape 2 kg de lamai. Bineinteles ca am inceput sa vad galben in fata ochilor cand am vazut ditamai pungoiul cu lamai. L-am intrebat daca la alimentara de unde le-a cumparat se dadeau pe gratis de a venit cu ditamai punga. Binecunoscuta de acum replica a venit foarte repede: “lasa, mama, sa fie acolo!”

Nu dureaza mult si ma suna sora-mea aia mai mare. Imi mai trecuse greata dar imi ramasese galbenul din priviri, mai ales ca nu era prima oara cand se intampla sa ii spun sa cumpere ceva in cantitati mici, de ex. 5 oua si el vine cu un cofraj intreg. Ii povestesc sora-mi iar ea incepe sa rada:
-Stai linistita, imi spune! Trebuie sa sa te obisnuiesti pana la urma cu asta, pentru ca asa sunt toti. L-am sunat intr-o zi pe al meu si l-am rugat sa ia o jumatate de kg de capsuni  el a venit acasa cu o ladita intreaga. Intr-o zi i-am  spus sa ia 2-3 portocale si el a venit acasa cu o sacosa de portocale in conditiile in care el nu mananca nici capsuni nici portocale. Mi-a spus ca lui ii este rusine sa ceara 2 -3 portocale.

Vorbesc si cu sor-mea, a' mai mica, ma plang si ei de ce problema am, poate ma lamureste ea. Numai ca incepe si ea sa rada, si imi spune :
-Doar daca ma lamuresti si tu pe mine de ce al meu cumpara paine cu sacosa, de zici ca vine foametea?
Atunci mi-am dat seama ca problema nu este numai a masculului meu , ci, este o problema generala a barbatilor. 

Asa ca, dragi doamne, care sunteti in situatia mea, poate ma lamuriti, sa-mi spuneti cum motiveaza ei aceste cumparaturi excesive. 
Distinsi domni, care ati ajuns sa cititi aceasta postare, va rog sa-mi spuneti care sunt motivele voastre pentru care cumparati mai mult decat este necesar?

33 comentarii:

sarah spunea...

haha!asta e nimica toata.sotul meu cumpara chestii despre care habar n-are la ce ar putea fi folosite doar pentru ca au ambalaj frumos.sau si mai rau,cumpara chestii foarte scumpe doar pentru ca arata bine.am povesti intr-un post pe blog ca a dat mai bine de 5 $ pe un amatit de ardei gras.solutia e simpla..oricat de urat mi-ar fi sa conduc intr-un oras ca Bangkok-ul sau Karachi ,prefer sa -mi fac singura cumparaturile
te-am pupat!

Lumi RO spunea...

Ha, ha, ha, welcome to the club! Sunt si femei asa sa stii, dar depinde. Un remediu? Trimite-l cu bani fixi, sau beti limonada dimineata la pranz si seara. Cred ca a-i observat ca am zis "BETI"!

Escu spunea...

bai, eu unul n-am chestia asta..dar adevarul e ca nici nu sunt insurat. barbatii stiu sa aproximeze distanta mai bine (se vede la condus), au o memorie vizuala mai buna...o orientare in spatiu mai buna...toate astea pentru ca atunci cand zici 2 lamai..sa vina acasa cu 1 kg de lamai :))

minoki spunea...

Sarah, eu primele luni am zis ca imi face in ciuda, ca pe urma sa imi dau seama ca de fapt . totusi este o problema cuu care trebuie sa ma invat sa traiesc.

minoki spunea...

Lumi , banii erau ai lui si erau la el. Doar sa-i golesc buzunarele si sa -l trimit.

minoki spunea...

Escu , eu stiam ca cu orientarea spatiala femeile stau mai bine. dar daca spui tu ca barbati...nu te contrazic!

29 decembrie spunea...

hmmm.
cum sa aflu asta?..
:))

georgiana spunea...

mda... toti sunt la fel... :))))
uite şi aici: http://georgiana75.wordpress.com/2011/01/17/vand-telina/

florinash spunea...

iti dau raspunsul MEU personal.eu,cind cumpar mai mult,dedcit mi se indica,o fac pt.a numai cobori odata jos la magazin,pt.a ma asigura ca imi ajunge pt.adoua zi ce am luat si dece nu,cind am nevoie de acel produs,sa-l am la indemina.aici ma refer la produse,care rezista.estimez,cit consum si de asta,procedez asa.replica MEA,stii care este? ''tare-i bine,cind gasesti in casa,cind ai pe ce pune mina''bine apoi urmeaza o contra replica,venita asa ca o PLOAIE.

marcu spunea...

Fetelor, va rog sa nu generalizati. Nu ca as fi eu mai bun dar poate sunt altii.

Ninulescu spunea...

Adevarul este urmatorul: Daca iau paine, iau 4 ca sa am toata saptamana, daca iau ulei iau 3 sticle sa am cel putin o luna.... si tot asa... Insa in ceea ce priveste lamaile..de obicei femeile care au "greturi" si vor lamai... vor vrea mereu..cam 9 luni..deci un kg..uneori e destul de putin.
Pe mine m-a trimis prietena mea odata sa iau struguri si am luat o ladita... de toti banii pe care ai aveam..asa ca am avut struguri din belsug..dar nu am mai avut bani de paine.. insa eu am circumstante atenuante :) ca era o tanti superba cu fustita scurta care ai vindea..si ceream tot cate unu..iar ea ca sa mi dea trebuia sa se aplece jos sub masa :))din spatele ei...

Traian spunea...

1. Voi cind spuneti nitel, vreti ceva...mai mult!
2. Barbatii din Iasi sunt mai...pricopsiti.
Alege varianta care iti convine.

minoki spunea...

Florinash, nu prea am inteles ce ai vrut sa scrii, dar in mare la tine motivul principal este comoditatea.

Anonim spunea...

e mai usor:))

BlueRiver spunea...

Al meu face altceva: ma suna sa ma intrebe daca vreau ceva din piata si ii zic ce-mi trebuie si cate kg sa-mi ia, ii indic si locul de unde sa ia (prefer legumele si fructele mai mici ca marime), iar el se duce si ia de unde este mai scump... si-mi ia 3 mere care cantaresc un kg, cand mie imi trebuia un kg de mere mai mici sa fac un tort de mere, sau 5 ardei foarte mari, cand mie imi trebuiau ardei pentru umplut... si uite asa... Lamai consumam cu kilogramele, asa ca nu m-as fi suparat daca ar fi venit cu 2 kg de lamai(1 kg lamai/zi consumam), atat iarna cat si vara :)

minoki spunea...

Georgiano, da stiu ca am ras tare la postarea ta cu telina.

minoki spunea...

29Decembrie daca esti fata te mariti, daca esti baiat, cred ca stii deja. Daca nu stii....te insori.

minoki spunea...

Marcu , imi pare rau sa te anunt, dar dupa cate am citit prin comentarii cealalta proportie e cam mica.

minoki spunea...

Traiane, nu fi carcotas! Esti casatorit? Daca esti as doori ca sotia sa lase un comment aici si sa ne spuna si noua cum e.

minoki spunea...

Cypy, ce e mai usor? sa cumperi mult?

Lillee spunea...

La mine este taman invers. Ii spun sa ia un kg si vine cu jumatate: ce, vrei sa se strice? Asa ca m-am obisnuit si ii spuna cantitatea dubla pentru a lua cat imi trebuie. :))
Apropo, vezi ca am scris ceva despre indigestie.

Unknown spunea...

pentru ca din vremuri stravechi barbatul era cel care trebuia sa stranga provizii:P

Traian spunea...

Ntz, ntz... nu fac io gafe din astea!

minoki spunea...

Lillee inseamna ca tu esti o femeie fericita.

minoki spunea...

Mihai, la asta nu m-am gadnit. Dar, totusi, lumea a mai evolouat.

minoki spunea...

Traiane, a nu se intelege cu acte. Poate locuiesti cu cineva....M-ar interesa pararea ei....

Anonim spunea...

iubita, hai până la mine când ai timp, poate vii cu vreo idee :)
zi faină-ţi doresc.

minoki spunea...

Georgiano, sa ma ierti da nu am inteles unde si de ce.

INCERTITUDINI spunea...

Știi care este explicația mea? să nu mai fie trimiși a doua oară.

minoki spunea...

Asa? Uite la asta nu m-am gandit. Ei lasa ca de acum oricat de mult ar cumpara tot o sa-l trimit si a doua oara.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Scumpo îți mulțumesc de vizite..
Îți doresc o seară minunată!
Te sărut cu mare drag!

zaqk spunea...

eu ma abtin! sunt prea zgarcit ca sa arunc banii aiurea pe chestii pe care nu le consum!

Se-cret spunea...

Minoki și eu cumpăr mai multe,dar numai din dorința de a fi casa aprovizionată!Am stabilit acum stăm la masă și facem lista cu ce trebuie și gata:
Am înțeles să trăiți!
se execută:):D!
Pe bune cred că este o problemă ceea ce ai postat aici. Cică este legată cumpărarea neproporțională,de zodia în care e născut bărbatul.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu