vineri, 5 august 2011

Pleaca-ai nostri vin ai nostri.....

Am aflat dimineata, de la stiri,  ca ministrul Sanatatii, Cseke Attila, si-a dat demisia, pe motiv ca bugetul primit pentru sanatate este de 10 ori mai mic decat ar fi fost nevoie. Ie-te, fas! Si ce? Vi se pare ca ati auzit  ceva nou? Nu cred! Sau poate credeti ca, impresionati de gestul lui si chinuiti de remuscari, ministrul de Finante, cu aprobarea premierului Boc-Poc, vor aloca banii pe care ministrul Attila ii astepta? Neeeee!!!! Nici sa nu va ganditi la asa ceva! Ba, mai mult, ia luati de cititi aici ce a declarat Kelemen Humor, liderul UDMR:

"Domnul Cseke a facut o treaba extraordinara la Ministerul Sanatatii, de la bun inceput a fost pilonul principal in sistemul de sanatate pentru a-l reforma. In ultimul an si sapte luni, de cand a condus Ministerul Sanatatii, a dat dovada de seriozitate si consecventa si a facut reforme care nu au fost facute in ultimii 11 ani. Regret demisia domnului Cseke, il inteleg si ii multumesc pentru eforturile facute pentru a reforma sistemul de sanatate. UDMR va gasi un inlocuitor in termen de 15 zile, iar in acest interval domnul Cseke va conduce Ministerul Sanatatii“.

As fi vrut sa il intreb pe liderul UDMR care sunt, concret, acele reforme pe care ministrul Attila le-a facut? Poate se refera cumva la desfiintarea spitalelor, la vesnicele dispute intre Minister si Casa de Sanatate, dispute care se rasfrang pana la urma tot asupra contribuabililor? La faptul ca eu platesc personal, din buzunar, la fiecare trimestru contributia si de cate ori ajung acolo sunt tratata, de niste fufe impertinente, de parca mi-ar face o favoare ca ma primesc in birou?  Domnule Kelemen Hunor, daca o sa apuci vreodata sa citesti postarea mea sunt curioasa sa imi spui si mie care au fost acele reforme nefacute de altii in  ultimii 11 ani, si care au fost facut de ministrul Attila?

In concluzie, chiar daca domnul Attila a demisionat si va veni altul, tot ma gandesc ca acusi vine 15 septembrie cand va trebui sa merg din nou cu caciula in mana si cu capul plecat la CAS, sa imi platesc birul pentru urmatoarele 3 luni si sa ma rog Domnului sa ma tin sanatoasa, sa nu trebuiasca sa ajung sa apelez la serviciile noastre medicale. Si nu spun asta pentru ca m-as teme de boala, ci de banii pe care ar trebui sa-i scot din buzunar, din momentul cand as pasi pragul unui cabinet medical si pana la retetele asa-zis compensate.

In final, ca semn al recunostineti mele, domnilor fost si viitor minstru al Sanatatii, cat si tuturor polticienilor va dedic din  suflet  unul din pamfletele lui Constantin Tanase! Oare cand a scris o fi avut vreo viziune? O fi stiut el,  cand a scris versurile astea, ce se va inatmpla peste mai bine de 65 de ani? Pentru ca prea bine se potrivesc cu vremurile actuale!

Ne-am trezit din hibernare
Si-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!
Si cu asta ce-am făcut?

Am dorit, cu mic, cu mare,
Si-am luptat, cum am stiut,
S-avem nouă guvernare,
Si cu asta ce-am făcut?

Ca mai bine să ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar trăim în săracie,
Si cu asta ce-am făcut?

Ia corupţia amploare,
Cum nicicând nu s-a văzut,
Scoatem totul la vânzare,
Si cu asta ce-am făcut?

Pentru-a câstiga o pâine,
Mulţi o iau de la-nceput,
Rătăcesc prin ţări străine,
Si cu asta ce-am făcut?

Traversăm ani grei cu crize,
Leul iar a decăzut,
Cresc întruna taxe-accize,
Si cu asta ce-am făcut?

Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte,
Si cu asta ce-am făcut?

Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicând nu s-a văzut,
Ţara-i plină de vedete,
Si cu asta ce-am făcut?

Pleacă-ai nostri, vin ai nostri!
E sloganul cunoscut;
Iarăsi am votat ca prostii,
Si cu asta ce-am făcut?

22 comentarii:

Lumi RO spunea...

Eu una am ras cand am terminat de citit. Mi te imaginam prinsa si furioasa...te inteles, si nu e de ras, e chiar de plans, dar ce putem face?!?!?!?

minoki spunea...

Ase e, Lumi. Ce putem face?

Max Peter spunea...

Personal nu prea îi am la inimă pe niciunii. Dar am senzaţia că ceva-ceva se cam întâmplă pe la Casa aia de sănătate. Interesele sunt aşa de mari, încât nu poate ştii nimeni ce se întâmplă cu fondurile de acolo. De la A la Z, nu aşa... în linii mari.

minoki spunea...

Personal ma doare pe mine in cot de interesele lor. Deja mi-e prea greata de ei, dar macar fufele alea ar putea sa fie mai simtite.

Lillee spunea...

Din partea mea sa-si dea toti demisia, sa faca bors.

Max Peter spunea...

Ai dreptate, dar... e ca-n reclama aia de la TV de anul trecut: "N-ai cu cine băh..., n-ai cu cine!".
Ai avut dreptate, mare pacoste cu ZeList-ul, dar am corectat!
PS: te rog frumos, umblă puţin la titlu. Apoi şterge comentariul meu.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Este cam târziu demisia venită
trebuia de atunci cu bebeluși arși
de la maternitatea Giulești!
Un weekend cât mai frumos să ai!
Te pup draga mea!

minoki spunea...

Lillee total de acord. Dara daca demisioneaza toti ce facem noi?

minoki spunea...

Aaaaa!!!! Lillee, m-am gandit. Ne punem noi acolo. Ce zici? Ce ministru ai vrea sa fii?

minoki spunea...

Elena acesti indivizi nici macar nu ar trebui sa existe! Cred ca ar fi trebuit sa demisioneze inainte de a fi pus in functie!

florinash spunea...

mare dreptate are CONSTANTIN TANASE,ti se furnica pielea...

minoki spunea...

Si daca ti se furnica tie , cui crezi ca ii pasa?

Unknown spunea...

Noa serbus.

A demisionat Cseke? Să fie sănătos. A făcut-o doar din orgoliu.

E bun pamfletul lui Constantin Tănase. La fel ca şi articolele lui Mihai Eminescu. Amândoi au plătit cu viaţa pentru că au atins buba politicii româneşti. O bubă ce tot coace şi nu se mai sparge.

Ioana spunea...

Sa ma bag si eu cu voi sa fiu ministru? :-)))) Hm, ma mai gandesc :-D

minoki spunea...

Vai, Ioana dar cum sa nu? Avem inca locuri. Dar tu ce ministru ai vrea sa fii?

minoki spunea...

Abbilbal, eu ma gandesc ca daca s-ar face ceva bun pentru redreesarea sistemului romanesc poate, poate macar generatia de dupa noi sa beneficieze,de un sistem de sanatate cat de cat pus la punct. Noi generatia de acum in niciun caz.

Ninulescu spunea...

Trist este ca atunci cand putem face nu facem, adica la alegeri, si pe urma ne lamentam, si in aceasta categorie intru si eu :(

minoki spunea...

Da' ce sa facem , Ninule la alageri? avem de unde alege? Asta este mare problema.

Cristi spunea...

Pleaca ai nostri, vin ai nostri. N-o sa se schimbe nimic. :)

Traian spunea...

Cat timp avem un balaur cu doua capete, sistemul nostru de sanatate ramane un bolnav incurabil.

minoki spunea...

Cristi, exact asta spuneam si eu.

minoki spunea...

Traiane, zic sa taiem capetele la balaur.Bine ai revenit.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu