vineri, 26 august 2011

Te salvez.....dar mai asteapta!!!!

Dragii mei, avand in vedere ca voi avea vreo cateva zile foarte ocupate , si mai ales ca nici nu ma simt prea bine voi absenta din peisajul blogosferei vreo 3- 4 zile.

Dar nu pot pleca inainte de a "multumi", pe aceasta cale, Ministerului Sanatatii si celor de la Serviciul  Ambulanta pentru faptul ca aseara la orele 10:00 PM am chmeat salvarea si ea a venit dupa doua ore, dupa ce aproape imi rvenisem dintr-o criza biliara cu deshidratare severa si o cadere de tensiune.
Dupa vreun sfert de ora, cand mi-am dat seama ca voi avea de asteptat mult si bine, am inceput sa ma oblojesc singura cu ce am avut prin casa si, dupa aproape o ora am inceput sa-mi revin putin cate putin. Dupa ce mi-am revenit cat de cat m-a prins oboseala si am adormit. 

Chiar dupa ce adormisem mai bine, ie-te noroc pe mine, ca au au sunat si cei de la salvare. Ajunsesera si  erau in fata blocului.
A urcat un nene, medic, sau ce mai era el acolo, si m-a intrebat cum ma simt.  I-am spus ca ma simt bine. Apoi, pe un ton dojenitor, m-a intrebat de ce am chemat salvarea, daca ma simt bine? Pentru ca eu o solicitasem cu doua ore in urma, cand era sa dau ortul popii, desteptule!!!

Este a doua oara in viata mea cand patesc asa ceva si, pentru asta,  am jurat ca, de acum inainte, daca mi-o mai fi rau, o sa incerc direct la Serviciile Funerare. Sunt convinsa ca cei de acolo vor fi mult mai promti, pentru ca ei sunt cu finantare proprie si, ce e mai rau, pentru ei, e ca au si concurenta.

Asa ca, dragilor, sa ne citim cu bine si cu sanatate pe saptamana viitoare!

19 comentarii:

georgiana spunea...

sanatate multa iti doresc!!! ai grija de tine, mamicule! offf!

Max Peter spunea...

Îmi pare rău că ai păţit chestia asta (nu lucrez la Salvare).
Eu îţi doresc sănătate şi... te astept să revii.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Multa sanatate iti doresc draga Mino.Imi pare tare rau ca suferi.Nu stiam de ce nu mai vii "la mine" in vizita.Te pup cu drag.

florinash spunea...

in primul rind iti spun ca am ramas masca la ce am citit.da si tu un semn..sau iuby al tau,cind apar probleme.mai iti dau un sfat..cind ai nevoie de salvare,''anunta-i cu 2 ore inainte''poate asha va intersectatzi ka-lumea.termin cu ironia,vis-a-vis de salvare si sun DOAMNE FERESTE,SA N-AI NEVOIE DE EA... SI MULTA SANATATE!!!

ophelia1983 spunea...

foarte aiurea! am patit-o si eu..de fapt iubitul meu a avut o cadere de calciu si...salvarea a dat un timp de 45 de min..asa ca am chemat serviciile private- care au ajuns in 15 min ( ce e drept la cat a costat deplsarea ar fi trebuit sa se teleporteze)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Îți pare rău pentru tine,sănătate
multă și însănătoșire grabnică!
Un weekend liniștit și ai grijă de tine!
Te pup și îmbrățișez cu drag!

Lillee spunea...

Imi pare rau ca nu te simti bine. La fel de rau imi pare cand vad ca mi se confirma parerea privind sistemul medical de la noi din tara. Multa sanatate iti doresc. Ai grija de tine.

Adela Zilahi spunea...

Imi pare rau de ce sa intamplat, aveti dreptate, omul poate sa moara si ei nu au habar, imi pare rau ca va-ti simtit rau , insanatosire grabnica, multa sanatate va doresc ! Pupicei!

Cleo spunea...

mda...bine ca s-a terminat cu bine.
Eu am noroc, stau la doi pasi de salvare, iar cand mi-a fost rau m-au urcat in masina si am urcat dealu' la spital, ii mai bine daca se paote asa, direct la sursa.
Sanatate!

Anonim spunea...

Minoki,multa sanatate si ai grija de tine!

Ioana spunea...

Ia sa vezi ce repede venea daca solicitai o salvare din aia cu tarif baban, gen 150-200 lei :-((( Culmea e ca asta e un serviciu prin definitie cu caracter urgent, dar na, traim in Romania :-(

Lumi RO spunea...

Asta am urat din totdeauna in RO, serviciile de urgenta medicala. Ma bucur ca esti bine acum, aveti grija de voi, si data viitoare cheama un taxi si infiinteaza-te direct la usa spitalului.

Mirela spunea...

Multa sanatate!

Unknown spunea...

Spor la treabă şi să te faci sănătoasă.

Invizibilul spunea...

O durere mare trece cu o durere si mai mare. In cazul tau , durerea si mai mare a fost ca salvarea nu vine la timp! Pup si sanatate!

Alina spunea...

Multa sanatate, Minoki! In Romania rar se intampla ca ambulanta sa ajunga la timp, iar crizele biliare dau dureri crunte. Bine ca ai avut ceva la-ndemana cat-de-cat. Sa te faci bine repede! Ai grija de tine!

sarah spunea...

ouch .imi pare foarte rau ca ai probleme de sanatate.cat despre sistemul sanitar...no comment ca doar e vorba de Romania.sper ca esti mai bine acum.pupicei multi

Anonim spunea...

În primul rând îţi urez multă, multă sănătate, dragă Minoki! Şi eu mai am probleme cu fierea, care nu-mi dă pace până ce nu mă "răstesc la bocanci" de câteva ori, apoi se linişteşte singură. Doctorii mi-au spus că e ..."leneşă". Am observat că ceaiul de anghinare îmi face cel mai bine, chiar dacă e amar ca pelinul, dar în timpul crizei mi se pare că e dulce ca mierea, pe lângă amăreala din gură.
Cât priveşte păţania cu ambulanţa...nu mai mă miră nimic. Parcă-l văd pe "nenea" cu câtă seninătate se mira că nu mai ai nevoie de serviciile lui...."promte"! Bine că nu era la ...pompieri!
Numai bine îţi doresc!

Anonim spunea...

buna ! intamplator am ajuns pe acest blog ,minunat de altfel,am zambit citind cele relatate cu salvarea,ai mare dreptate
weekend minunat !

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu