duminică, 5 februarie 2012

De iarna, viscol si zapada

Nu va speriati! Nu au venit extraterestri si nici trupele Hamas! Sunt eu, ce-i drept, pozata cu forta de Bufino al meu ,care, tot cu forta m-a scos si din casa.
Dupa lupte si munca de convingere, am zis pana la urma : "hai, treaca de la mine!", daca tot vad pe toate blogurile ca toata lumea posteaza despre iarna, zapada, sanius si alte alea de sezon, de ce sa fac eu opinie separata?
Sa va spun drept, eu sunt genul care nu prea se asorteaza cu acest anotimp, pentru ca mie mi-e frig si vara, daramite la -15 grade, cu viscol si ninsoare? Asa ca, mi-au fost de ajuns 20 de minute de plimbare pentru ca sa ma aleg cu o raceala si o durere de cap care m-au scos ieri din circulatie.

Dar sunt bucuroasa pentru ca am intrat si eu in randul bloggerilor care au postat, care mai de care, depre iarna si frumusetea ei! Ce conteaza ca acum imi paraie nasul si sinusurile mele mai au un pic si explodeza? Sunt fericita ca am postat despre iarna!

34 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

Uhm nu stiu daca a meritat efortul. :(((
Insanatosire grabnica!

minoki spunea...

Alicee, multumesc. Acu' vorbind serios daca stiam....nu ma mai bagam!:D

broderie manuala spunea...

dupa o plimbare in alb merge un ceai fierbinte cu lamaie:)

minoki spunea...

A mers. Pentru ca, dupa ce am venit, am bazut ceai cu lamaie. Dar tot am racit.:(

iulian berzuc spunea...

Pai eu cand spuneam ca o plimbare pe zapada se asorteaza neaparat cu un vin fiert ziceai ca sunt nebun.

Voinea Marius spunea...

Înseamnă că am rămas în urmă :) Mă duc să fac și eu o poză. Nu știu cum e afară că nu am curaj să mă uit pe geam. Mie mi se face frig numai când văd ce e afară.

minoki spunea...

Iulian , ioooo :-o? Apoi daca io nu beau asta nu inseamna ca nu merge. Ia du-te tu amu si pune niste vinisor la fiert si sa vezi tu daca nu oi bea si eu!

minoki spunea...

Ex-Silentio, daca ai naturelul simtitor la frig mai bine stai in casa! Asculta la mine ca eu stiu ce zic!

Miha spunea...

Ce-a mai tare poza pe anul asta. =)) S-o pui in rama. :))

karma police spunea...

haha super simpatica poza

Bianca Dobrescu spunea...

Hehehe :D

CARMEN spunea...

:)) esti teribila! felicitari, ai dovedit mult curaj! acum zdup în cada cu apa fierbinte, fa o baie aromata si trataeaza-ti pielea cu o masca hidratanta! Si eu am fost si ieri si alaltaieri la patinaj, la -12°C!(la ora amiezii)

minoki spunea...

Carmen, apoi sa mai si patinez la -12 grade, cred ca as fi aratat ca Hibernatus!

Ninulescu spunea...

Si aici e viscol si zapada... dar gerul s-a mai imblinzit acum sant doar - 8 grade

minoki spunea...

Ninu la noi se pare ca abia a inceput viscolul, iar gerul nu se lasa!

Max Peter spunea...

Aşadar ai fost curajoasă să ieşi în zăpadă... Mie mi-e arhi-suficient drumul de acasă la birou şi înapoi, mi-e urât de frig de mor!... :(

pandhora spunea...

esti teribil de haioasa :))
eu zic sa asculti sfatul lui Carmen...se pricepe si la iarna si la remediile contra inghetului :)

florinash spunea...

Dupa poza,se vede ca ai tras o portie zdravana de aer curat.asta am facut si noi azi,pacat ca n-am avut si o sanie. e buna din cind in cind si o plimbare in aerul asta rece,ca acusi nu-i acusi si vor incepe caldurile alea,care iti dau turba.nustiu la laltii,dar mie imi dau...

Anonim spunea...

:x

minoki spunea...

Max , sati sa vezi ca am iesit si azi. Cred ca pana la umrma o sa inceapa sa-mi placa. :D

minoki spunea...

Pandhora, tocmai ce am baut o cana de vin fiert....8-}

minoki spunea...

Miha, trebuie sa recunoscosti ca ma pot alatura Amirei la Agent sub acoperire. Sa vina la mine sa o invat!

minoki spunea...

Karma Police asta e poza profi. Nu oricine poate poza asa!

minoki spunea...

Bianca nu rade de o artista intr-ale pozatului!

minoki spunea...

Florinash, cerd ca mie mi-aajunge de acum de atata zapada. Cred ca ar trebui sa se opreasca.

minoki spunea...

Anonim, stiu ca arat foarte sexy in poza aia, dar chiar asa?

dia spunea...

nici eu nu ma omor dupa zapada, dar anul acesta, iarna mi-a facut felul: mi-a pregatit nameti de cativa metri sa ma blocheze in curte...si troiene siii mai mari, pe care a trebuit sa le sap, ca sa pot misca masina (am ramas cu o febra musculara teribila, de parca mi-ar fi muiat cineva toate oasele si toti muschii) Urasc iarna, asta e clar!

minoki spunea...

Adnia, e cam nasol si la noi pentru ca ninsoarea nu se mai opreste. Sper sa putem iesi maine din bloc.

Anonim spunea...

Am iesit si eu cu greu astazi din casa,mai mult scoasa cu forta. Acum ma insoteste aceeasi durere de cap care te-a "apucat" pe tine. Nu stiu daca e de vina vremea sau ...capul meu :)) Nu am avut niciodata probleme cu sinusurile
Si da, mi-e frig si vara, deci nu e cazul sa ma entuziasmez cand e cod galbensau portocaliu, whatever
Dar vad ca te-ai echipat bine :)

minoki spunea...

Hapi, zic bogdaproste lu' Mos Craciun ca mi-o adus caciula aia ca altfel nu stiu ce ma faceam.

Unknown spunea...

eu n-am postat inca despre iarna dar dupa cum se anunta la meteo am vreme sa postez :)

minoki spunea...

Mihai, eu am inceput sa ma rog sa se opreasca!

Adriana spunea...

Imi pare rau ca esti racita si eu sunt la fel.Imi amintesc insa ca atunci cand iti vorbeam de amenintarea gerului care se anunta spuneai ca pe tine nu te sperie si ca tu vei iesi oricum la plimbare. Deci...:-/

minoki spunea...

Adriana inca nu sunt speriata de zapada desi toarna de ceva vreme. Am inceput sa ma cam satur, ce-i drpet. Cat despre raceala, e ceva usor, asa ca inca rezist. :D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu