sâmbătă, 4 februarie 2012

Doi ani !

Astazi implinesc doi ani de blogging. De multe ori m-am intrebat cum ar fi fost viata mea daca nu mi-as fi facut acest blog. Am mai scris si anul trecut ca, datorita lui, l-am cunoscut pe iubitul meu Bufi. El a fost printre primii mei comentatori. Probabil ca nu l-as fi cunoscut pe el, nu mi-as fi facut atat de multi prieteni si viata mea ar fi fost mult mai anosta si mai saraca.



O sa multumesc, ori de cate ori voi avea ocazia, prietenei mele Miha Prajitureasa, pentru ca ea a fost cea care m-a ajutat sa-mi fac blogul, lui Bufi pentru ca a avut inspiratia de a intra si comenta primele mele postari, el facand si primul pas in relatia noastra, si, nu in ultimul rand, tuturor celor care treceti pe aici si va faceti simtita prezenta prin comentarii.
Va multumesc tuturor si va astept cu drag ori de cate ori veti dori sa-mi vizitati blogul!

37 comentarii:

Laancuta spunea...

La multi ani!!!

pandhora spunea...

eeee...la multi ani,sa cresti mare si sa ramai la fel de simpaticuta!!

Voinea Marius spunea...

Păi, La Mulți Ani blogului, și la cât mai multe articole :)

mishulake spunea...

Mulți ani buni și inpirați în continuare !

Cupcake Splendens spunea...

La multi,multi anisori!!>:D<:*

minoki spunea...

Va multumesc frumos! ;;)

DiaMar bucataria galbena spunea...

"La multi ani" bloguletului tau.Vin si voi veni mereu cu placere in vizita la tine.Numai bine iti doresc.;))

antique spunea...

la multi ani de blogging!

Miha spunea...

La multi, multi ani! Cu postari frumoase, amuzante si optimiste. :))

:-*

minoki spunea...

Dia, Antique, Miha, va multumesc!

iulian berzuc spunea...

Parca ieri "faceam eroarea" de a comenta pe blog.Nici prin gand nu imi trecea sa te "agat".Dar s-a intamplat pana la urma si,uite asa,mai avem cateva zile si sarbatorim si altceva :)).Sa-ti traiasca blogul si sa iti aduca multi prieteni.(prieteni,nu iubiti)

minoki spunea...

Bianca, iti multumesc si te mai astept cu drag!

minoki spunea...

Iulian nici eu nu aveam de gand sa te agat dar uite ca s-a intamplat, si sincer a fost bine ca s-a intamplat asa. Multumesc de urari si sa dea Domnul sa ne tina alaturi inca multi ani de acum incolo!

Anonim spunea...

Multi ani inainte!
Ce romantic....ti-ai cunoscut iubitul prin intermediul blogului? :)

Dan spunea...

Deocamdata sa ajungi la 5 ani. Pe urma încep sa-mi doresc mie sa te pot felicita la 10 sau mai multi ani. Om vedea, despre asta mai vorbim peste doi ani.
Sa fii sanatoasa si sa fiti sanatosi amândoi!!

dia spunea...

eiiii...la multi ani frumosi si impliniti...sa cresteti impreuna (atat blogul, cat si relatia voastra)..si..si ...tot binele din lume!

minoki spunea...

Hapi, multumesc frumos! Cat despre iubitul meu, da. L-am cunoscut pe blog. A fost al doilea comentator al meu dupa Miha, cea care m-a ajutat sa-mi fac blogul.

minoki spunea...

Dane, Doamne ajuta! Multumesc frumos!

minoki spunea...

Adnia, iti multumesc din suflet!

florinash spunea...

La multi ani frumosi si sanatosi relatiei voastre si blogului.Ma bucur MULT,ca exista acest blog BINE FACUT si de VOI,sa aud numai de BINEEE!!!!

Sara spunea...

Mulți ani înainte! Și multă inspirație!... :)

minoki spunea...

Florinash, multumesc frumos si asemenea si voua!

minoki spunea...

Sara, multumesc frumos, draga mea!

CARMEN spunea...

La multi ani bloggeritei Minoki! sa ai parte în continuare de prieteni virtuali care sa-ti aprecieze blogul si care sa te însoteasca cu placere în aceasta lume de dincolo de monitor :)
La multi ani! :X

minoki spunea...

Carmen iti multumesc frumos! Sa fiu sincera, daca nu ati fi fost voi, cei care ma vizitati la fiecare postare, acest blog nu ar mai fi fost demult.

Anonim spunea...

LA MULTI ANI!

.✿*E LENA*✿. spunea...

La multi ani,Minodora!
Și la cât mai multe postări!
Duminică frumoasă să ai!
Te pup.

Aliceee Traveler spunea...

La multi ani!!! la cat mai multe articole deosebite!

minoki spunea...

Elena multumesc la fel!

minoki spunea...

Alicee, iti multumesc frumos!

Diverse spunea...

La cat mai multi ani! :)

Max Peter spunea...

La mai mulţi, Minoki! Să fii sănătoasă şi veselă şi să scrii în continuare!

Anonim spunea...

Imi pare rau ca am ajuns cu intarziere,dar la multi ani si la cat mai multe posturi si..fie ca ce ti se intampla frumos sa dureze....mult mult mult..adica for ever :)

minoki spunea...

Diverse, multumesc si te mai astept!

minoki spunea...

Max ,multumesc si Doamne ajuta! La fel si tie!

minoki spunea...

Urarile de bine sunt oricand binevenite! Iti multumesc!

Alex spunea...

La mulţi ani, Minoki! Şi să-ţi aducă în continuare bucurie şi prieteni frumoşi, acest blog.
Numai bine îţi doresc!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu