vineri, 1 aprilie 2011

Jurnal de stiri -1 aprilie 2011

Rromii vor plati impozite

Guvernul Romaniei a propus Pralamentului, pentru apropbare, reducerea tuturor impozitelor si taxelor cu 25%, acestea, urmand a fi recuperate de la cetatenii de nationalitate rroma, care au declarat ca au hotarat in cele din urma, ca nu este corect ca numai romanii sa plateasca taxe si impozite pe venituri si ca, si tiganii au un trai destul de bun astfel incat se simt in stare sa isi declare toate veniturile la stat si sa plateasca impozite pentru acestea.


Biciclist salvat de un sofer prudent 

Un biciclist a fost salvat de la un accident, care ar fi putut fi mortal, de  un sofer care rula regulamentar pe autostrada cu 85 km la ora. Impactul a fost evitat datorita prudentei si foarte bunelor reflexe ale soferului, dar, si datorita faptului ca biciclistul era echipat corespunzator, astfel incat a avut loc un impact usor, care nu a avut urmari grave. Soferul a coborat din masina a acordat primul ajutor biciclistului si-au dat mana, au facut cunostinta, urmand sa se intalneasca cat de curand la o bere pentru a se cunoaste mai bine.


Portofelul buclucas

O femeie dintr-un sat din Moldova a fost repusa in posesia portofelului, in care avea leafa luata cu cateva ore in urma. Doi tineri au observat cum femeii i-a cazut , portofelul pe care il avea in buzunarul de la haina. Au alergat in urma ei pana au ajuns-o si i-au inmanat pretiosul portmoneu in care se aflau 1500 lei. Aceasta  din urma, bucuroasa, a vrut sa se revanseze fata de tineri, dar aceastia au refuzat-o politicos, gandindu-se ca fapta lor nu este chiar atat de importanta incat sa merite a fi rasplatita.


OTV si Taraf pe linia moarta

Din cauza lipsei de audienta posturile OTV si Taraf isi vor inchide portile. Dan Diaconescu a declarat ca va pleca cu banii catsigati pana acum din SMS-urile telespecatorilor, intr-o vacanta mai lunga in Costa Rica, iar Silviu Prigoana va transforma postul Taraf intr-unul cultural ce va cuprinde filme,  piese de teatru, opera si concert.


Rubrica mondena

Catalin Botezatu  va pleca in cea mai mare aventura din viata lui. Va strabate toate satele din tara pentru a-si gasi jumatatea, fata cara ii va fi alaturi pe viata. Satul de monden, de femeile care nu i-au oferit mai nimic pana acum decat buze si sani implantati, Catalin a ales ca femeiea cu care isi va imparti viata de acum inainte, va fi o fata simpla, de la tara, care il va astepta in serile lungi, cand va veni de la prezentari, cu ciorba calda si sarmalutele aburinde.


31 comentarii:

CARMEN spunea...

:)) bune stirile astea!

florentin spunea...

:)) Ai cu tigani e super! Da ,unde ai auzit stirea? :))

Lumi RO spunea...

HA,HA,HA, hai ca am ras cu pofta, bune glumele! Pacaleala de 1 Aprilie!

Cristi spunea...

Daca o sa plateasca tiganii impozitele o sa fim cei mai mondiali romani! :D

tetris spunea...

Prima stire mi s-a parut si mie f tare. Comic!Auzi, dar nu cumva e discriminatorie? Crezi ca e normal ca si ei sa-si declare veniturile? :)

minoki spunea...

Carmen, ce bine ar fi daca ar fi si adevarate.

minoki spunea...

Florentin, e prluata din surse cam nesigure.

minoki spunea...

Ha ha ha, Lumi, te-ai prins!!!

minoki spunea...

Cristi, dar deja am inceput, cu Bercea Mondialul.

minoki spunea...

Mai Tetris nu stiu daca e normal. Avand in vedere cat sunt ei de "necajiti", eu stiu?

Sorin spunea...

E bine ca este 1 aprilie .Doar asa mai citim si noi ceea ce am vrea sa citim in zilele celelalte.
Ar fi fabulos daca ar prinde si la cei de sus , presupunand ca ei nu au simtul umorului.Spun presupunand pentru ca ei de fapt au un simt al umorului foaaaaarte exagerat . In fiecare zi ne mai trag cate o pacaleala.

Oricum foarte reusite si mai ales cea cu rromii. Gandesc ce ar fi daca ei (rromii) ar citi si chiar s-ar pacali.

coolnewz spunea...

desi am fost avertizat de titlu, tot aproape ca am cazut in plasa citind unele de mai sus ... :))

minoki spunea...

SoriN, Doamne fereste, sa creada rromii asa ceva! Iti dai seama ca ar iesi cu bate si topoare. Astia stiu sa se revolte si sa obtina ce vor. Pentru ca sunt uniti. Nu ca alti....nu dau nume...

minoki spunea...

Coolnewz, recunoaste ca ai fot si tu multumita, macar pret de cateva secunde cat ai citit articolul.

Anonim spunea...

ahahaha, aia cu portofelu si oteveu' is taaaari :))))) Duamni, cate nebunici iti mai trec si tie prin cap! :)))
Te pup de 1 aprilie si nu, nu-i pacaleala!!

Anonim spunea...

Si Oana Zavoranu ce facea...???(Mishutza)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Interesante știri de 1 Aprilie!
Îți doresc un weekend excelet!
Te pup și pe curând.

minoki spunea...

Apoi, Georgiano, e televiziunea plina de accidente cu creieri insirati pe sosele , talharii si violuri. Am zis ca azi sa dau si eu niste stiri pe invers.

minoki spunea...

Oana Zavoranu era cu mama ei in direct si cu pepe si se impacau. ea isi cerea iertare umila de la mama si Pepe iar acestia s-au gandit sa-i mai dea o sansa.

minoki spunea...

Elena, multumesc asemeni! te pup si eu!

Mihai Motrescu spunea...

eu zic ca o sa i se acreasca lu botezatu de atatea sarmale:))....ma distreaza ziua asta de 1 aprilie

corina spunea...

Minoki cum ti-au trecut prin cap?Dar sunt super!Un week-end frumos!

minoki spunea...

Mai facem si noi haz de necaz! O zi faina si tie!

Andreea Toma spunea...

Eu am citit abia azi, 1 aprilie a trecut...si mai ca am crezut-o pe aia cu tiganii...sau cel putin mi-ar fi placut sa fie asa.

Dan spunea...

Poate asa o sa-mi recuperez si eu casetofonul auto furat acu' fo' 20 de ani la Mogosoaia de niste compatrioti!

minoki spunea...

Andreea, si mie mi-ar fi placut sa fie asa, dar toate nu numai aia cu tiganii.

minoki spunea...

Dane, cu siguranta.

florinash spunea...

deci stirile astea sunt luate ''de pe surse''un jurnalist cu experientza de la noi,scz.imi scapa numele acum,a zis ca,atunci cind auzi ''surse''inseamna ca-s minciuni.of DOAMNEEE,bine ar fi sa fie,sa fim..asa cum ai descris tu aceasta postare!

minoki spunea...

Deci draga Florinash, sursa am fost eu aici.

Traian spunea...

Io am ratat momentu' acu e prea tirziu!

minoki spunea...

Da' ti-o placut, Traiane?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu