duminică, 10 aprilie 2011

Nicio zi fara cancan

Oameni buni, nu mai pot! Ma mut! Ma duc in padure! Tocmai  am inchis televizorul, televizor pe care ma abtin cu greu sa nu-l arunc pe geam. Nu-l arunc pentru ca nu este al meu, ca  daca ar fi fost... demult era amintire.
Fratilor, mi-a ajuns de Oana Zavoranu ,Pepe si  Columbeni pana peste cap si ceva mai sus.

Nu intelegaceasta isterie creata de aceste doua divorturi. Dragii mei , avem cea mai mare rata a divorturilor din Europa. Lumea divorteaza pe banda in Romania si nimeni nu divorteaza din dragoste. Dupa parerea mea, cred ca doar 1% din divorturi se infaptuiesc civilizat fara circ, restul fiind cu balamuc. Asa ca, de ce trebuie sa vad pe unde dau despre divortul celor doua familii? 

Azi eram in farmacie, asteptam la rand si doua cucoane discutau infierbantate despre ce i-a facut nenorocitul de Columbeanu nevesti-si. Acum deschid televizorul si dau de "impacarea secolului"! Oana s-a impacat cu ma-sa! Daaaa, sunt foarte fericita! Aveam o mare problema ca Oana era certata cu ma-sa, dar acum ca s-au impacat sunt foarte linistita. Ma intreb cat o sa le tina?

Incepe rubrica de stiri sportive la Protv si ce credeti? Doar nu cumva o sa vedem prea mult sport, pentru ca Cristi Chivu a trimis un mesaj de felicitare Oanei Zavoranu care s-a impacat cu ma-sa. Mi se pare corect, ca doar ce poate fi mai important decat asta? 
Si mai nou vad ca puta domnului Tudor Ionescu a ajuns subiect de discutii in presa.
Cred ca deja este mult prea mult.

In alta ordine de idei, va dati seama ca "sarmanele" Bianca Dragusanu,  Cruduleasa, Simona Senzual si altele care nu-mi vin acum in minte,  stau  bosumflate, si nu de la silicoanele din bot, ci pentru ca ele erau "eroinele" care tineau revistele de scandal de la prima pagina pana la ultima, si mai toate emisiunile de pe la TV, iar acum stau pe margine si privesc la cele doua familii care isi scot ochii si la puta lui Tudy care rasare mandra mai peste tot in presa.

Dragi redactori de emisiuni, producatori, stiristi, ganditi-va si fetele astea ca sufera de nebagarea in seama! Ganditi-va la 'al de Liviu Varciu care e pus pe stand by si asteapta si el sa mai apara prin ziare si la TV cu vreo Iguana legata de gat. Aveti mila si de ei, ca noi, care suntem intoxicati de astfel de stiri de doi bani, oricum nu mai contam.

76 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Nu intra la mine pe blog, te rog nu intra. La cat esti de nervoasa pe tema asta ( si te inteleg perfect )s-ar putea sa mi-o iau elegant :D

florinash spunea...

sunt 100% deacord cu tine,iritat,exasperat s.a.m.d. tare as face si eu asa un gest ca in poza,de pe scrierea ta,dar tin televizorul pt.meciurile de fotbal.nustiu mai si sunt servitzi pe banda rulanta,cu subiecte de cancan.e ceva care imiprovoaca greatza si aici ma opresc,sa nu-mi scape vreo prostie.sa fie SANATOSI,celor care le plac astfel de ''stiri''.

minoki spunea...

Lilee, chiar o sa intru. Ie-te na!

Lillee spunea...

@minoki: ok, doar sa nu dai la ochi :D

minoki spunea...

Florinah nu ne ramane decat sa plecam. Sa emigram.

minoki spunea...

Lillee nu dau ca ai ochi frumosi.

C.L.M. spunea...

Eu nu ma mai uit la tv decat la muzica si la filme seara, in rest nu ma mai enervez ca nu am pentru cine! :))

minoki spunea...

C.L.M., ai dreptate . Asa o sa fac si eu de acum.

FLORY spunea...

Trebuia sa-ti dai seama pana acum ca sunt subiecte de interes national,de aceea sunt omniprezente!Si-apoi majoritatea adora circul!

Lumi RO spunea...

Nu am comentariu!

Lumi RO spunea...

Ba da, am: din ce am citit, Oana Z. a fost un fel obligata de postul tv sa se impace cu mama ei, vor o imagine a ei "curata".

BlueRiver spunea...

ce bine de mine, ca nu ma uit la tv :)... sunt la curent cu evenimentele, ca le aflu de la colege, dar nu ma uit la tv :)

Lillee spunea...

Multumesc :)

laurentziu.2008@yahoo.com spunea...

cucOana şi domnul PEPEne au făcut audienţă, ... de ochii lumii divorţează !

Adina spunea...

nici eu nu ma uit la Tv, dar de scandalurile astea tot am auzit...cum zici si tu,toate babele numai despre asta barfesc!

Sophie spunea...

si eu aplic tactica C.L.M.;daca as adauga si televizorul cu talk showuri si barfe stresului de la serviciu... pe campii as fi :)

minoki spunea...

Flory asa este, dar de ce ne sufoca totusi asa de mult?

minoki spunea...

Lumi nu este adevarat. Nimeni nu o obliga cu nimic,.Se fac bani in Romania din chestii de genul asta. adica fac ei bani, personajele implicate si televiziunile. NOi satm ca fraierii si ne uitam la ei. ca prea mult nu mai ai ce vedea .

minoki spunea...

Blue River , nici eu nu ma uitam la TV pana l-am cunoscut pe iubitul meu care este dependent de tv si automat am luat si eu boala.

minoki spunea...

Lillii, sa traiesti!

minoki spunea...

Nu cred ca cineva divorteaza de ochii lumii. est totsui un act pe termen lung. Dra nu inteleg de ce ne imbacsesc pe noi.

minoki spunea...

Mitinita, da eu? Eu ce vina am sa ascult pe la toate colturile de strada pana, de la babe comentarii?

minoki spunea...

Sophie, sa ne spui cum iti petreci timpul liber.

Miha spunea...

He heee...ma faci sa-mi para bine ca eu sunt intoxicata de Minimax si nu de stirile mondene. :)))
Pe de alta parte...unde ziceai ca ai vazut puta lui Tudy? :))))

mishutza spunea...

Dar daca imi amintesc bine, pana acum vreo saptamana eri foarte interesata de aceste subiecte...

coolnewz spunea...

Pepe cel putin cred ca s-a mutat cu cortul al ProTV! :)

Alina spunea...

Eu de cateva luni bune nu ma mai uit la canalele romanesti :))) Au fost si au ramas de o calitate indoielnica. Exista CNN, BBC News, TV5, Animal Planet si alte asemenea. Mai nou ma uit - cand reusesc sa "fur" putin timp - pe AXN la o emisiune de renovari; foarte interesanta, dar am uitat cum se numeste :))

Anonim spunea...

Ati auzit ca Pepe s-a cuplat cu Iri? Senzational!!!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Minoki nu ești singura ..
Să ai o săptămână minunată!
Te pup și îmbrățișez cu drag!

minoki spunea...

Miha cred ca o sa ma mut si eu pe un canal de desene. Puta lui Tudy s-a vazut blurata in ziarul libertatea nu mai stiu pe ce canal ca spun sincer pe unde dai numai de astia auzi. dar daca vrei sa o vezi life si fara cenzura cauta pe net ca sigur gasesti numai tastand tudy. Numai ca iti spun ca daca nu ai vazut-o pana acum nu ai pierdut nimic, draga mea.

minoki spunea...

Mishutza nu eram "foarte" inetersata de stirile astea. Sa stii ca pot trai foarte bine si fara stirile despre oana si pepe si ma-sa si tac-su. M-am uitat la inceput dar acum mi s-a aplecat de ei si de tot "senzationalul" asta de doi bani.

minoki spunea...

Coolnewz probabil pana isi face casa cred ca sta acolo. Mai castiga un ban cinstiut din aparitii, noi ne uitam, comentam si uite asa ii facem vedete.

minoki spunea...

Alina eu imi petrec mult timp pe net dar cateodata zic sa ma mai uit si la tv, cum spunea Georgiana intr-o postare curiozitate morbida, parca. dar deja este mult prea mult.

minoki spunea...

loopoolica, nu am auzit, dar daca este senzational sa dam repede pe OTV, zic!

minoki spunea...

Elena iti urez si eu la randu-mi o saptaman frumoasa!

Anonim spunea...

Eee, draga colega, mai glumim si noi! o saptamana frumoasa!

minoki spunea...

La fel si tie loopoolica.

Anonim spunea...

Minoki, da bai, nu mai pot nici eu! iaca asta cu impacarea o aflu acum, de la tine, ca eu de vreo 4 zile n-am mai deschis televizor. Pe bune! ascult un radio pe internet si nu-mi mai trebe tv. M-a cuprins greata si pe mine...

minoki spunea...

Da' tu, bag de seama, ca cam esti prin alte dimensiuni, oricum, de ceva timp. Tot prin Venetia bantui? Nu te-ai adunat pe acasa?

Anonim spunea...

auzi? stii ce idee mi-a venit? dacă tot nu mai avem chef nici de tv şi nici de blog, de ce nu ne întâlnim şi noi la o pizza şi-o bere pe undeva??

Anonim spunea...

Minoki, da... cred ca mi-ai gasit cauza bolii... Veneţia.. ah, Veneţia!!

minoki spunea...

Fata sa se mai incalzeasac o tzara afara , ca nu am chef nici sa ies doi metri in fata casei de frig.

minoki spunea...

Cat espre Venetia...te inteleg...

Traian spunea...

Minodora, tata!
TV-ul tau nu "prinde" Discovery ?!

Lillee spunea...

Doaamne, ultima bomba, ultima stire... Senzational!!!
minoki, nu ma injura, lasa-ma sa ma desfasor, te rooog.

Cica Donlad duck e gay. Omg...

minoki spunea...

Traiane, mama, de ce sa dau fuga mereu pe dicovery? Da' poate vreau sa vad un buletin de stiri profesionist de la noi, poate vreau sa vad o emisiune de divertisment fara sa apara vedete de doi lei. Parca tu spuneai ca nu te uiti la emisiuni de genul asta. Mie imi plac, si mi-ar placea sa vad talente autentice nu "vedete" care se remarca prin silicoane si scandaluri ieftine.. Imi placea mult emisiunea "Arena leilor" care din pacate nici nu mai stiu daca mai este, pentru ca nu se mai difuzeaza marti, si multe altele. Eu nu spun ca Discovery nu este interesant dar de ce sa dau fuga mereu la altii sa vad ceva?Cu toate ca , daca ma gandesc bine as da fuga cu totul pe la altii.

minoki spunea...

Lillee, cand am citit prima data Donald duck m-am gandit o fractiune de secunda la Donald Trump. Recunosc ca e cam dimineata pentru mine dar faci nsite glume si tu!!!

aA spunea...

daca vrei sa gasesti ceea ce ai enumerat mai sus pe canalele noastre tv, cred ca incerci zadarnic. asta se cere, asta se vinde. oamenii sunt interesati de cine cu cine se... nu de stiri profi sau divertisment de calitate. manelele ce au???

corina spunea...

Minoki pe partea mea, l-as arunca acum eu nu am nevoie de televizor...daca vad o emisiune pe luna e bine.La ora actuala uitandu-te la televizor vei vedea doar gunoaie.Ce sa cautam la cosul de gunoi?
O zi frumoasa sa ai!

Traian spunea...

In trecerea anilor, Carcotasii, Trasnitii, sunt de vazut fara greturi, vizionare placuta !

Andreea Toma spunea...

Tot il plangeai pe Varciu...iata ca a aparut si el in peisaj. :)))

Escu spunea...

nu stiu de ce te uiti la tv...oricum nu e nimic de vazut pe posturile romanesti. un discovery, un animal planet..astea da posturi!

minoki spunea...

aA stausi ma intreb acum: oare cine le cere? nu tot noi care ne uitam si facem raiting?

minoki spunea...

Corina ai dreptate, dar cand e asa de friga afara te saturi si de net ce poti face?

minoki spunea...

Carcotasii da, Trasnitii in niciun caz!

minoki spunea...

Andreea ai dreptate, cred ca am pocit. Dar pe alta parte s-or fi saturat si altii de divorturile"bomba".

minoki spunea...

Escu ma mai uit si la astea dar parac ma satru si de ele mai ales ca acolo vad reluari.

Dan spunea...

Ei lasa tu, asa mai aflam ce se întâmpla în lumea buna! Aici la TV vezi numai razboaiele în care "suntem" angajati: trei la numar! Plus alegeri, Japonia, ce mai, numai stress!!

Mihai Motrescu spunea...

mi-e greata si mie dar asta se vinde...asta place majoritatii...lucruri de nimic care nu ne ajuta cu nimic...si apoi ne intrebam de ce e asa greu la noi...pentru ca nu suntem interesati nici sa discutam nici sa facem lucruri care au valoare

minoki spunea...

Dane, alegeri? What alegeri?

minoki spunea...

Mihai , oare de ce nu mai suntem interesati de lucrurile valoroase?

andreiraduM spunea...

:)
sarut'mana!
Bun venit in club!
:))
Toate cele ce se-ntampla la noi in tara (ca de altfel pe oriunde si aiurea) are de-a face cu EDUCATIA!
Pana nu ne vom schimba mentalitatea, vom trai intr-o astfel de lume...

Andreea Toma spunea...

Poate ca lucrurile valoroase nu mai sunt interesate de noi...degradarea umana e mult prea puternica.

minoki spunea...

andreiradu stiu asta, si chimbarea mentalitatii e o treaba a naibii de grea.

minoki spunea...

Andreea ai o teorie interesanta. Nu m-am gandit ca lucruruile de valoare nu mai sunt interesate de noi.

Se-cret spunea...

La fel de mare e dezgustul și din depărtare!Eu de tare multă vreme nu mă mai enervrez cu televizorul!Cu tine ținem Minoki!

minoki spunea...

Se-cret, de departe oricum se vede mai estompat. Dar multumesc ca tii cu mine!

Cristi spunea...

Asta vrea poporul sa vada, asta se da la TV! E multi, da prosti! :D

Alexandru spunea...

Ha, ha! Foarte bine ai zis! Cred că n-a rămas neexpusă în public nicio "rufă murdară" a celor două "cupluri".
Deunăzi mergeam să iau pâine de la magazinul din apropiere. În faţa scării era dezbatere mare pe marginea subiectelor mondene cu Pepe/Oana şi Iri/Moni. Stăteau băbătiile şi moşnegii la "analiză", mai ceva ca la "tocşouri"! Uite-aşa mai uită lumea de greutăţile zilei! În loc de "pâine şi circ", am rămas doar cu...."circul" ăsta ieftin!
Cred că o să ajungem să punem mileu pe televizor, ca pe vremea lui Ceauşescu!

minoki spunea...

Cristi, ma repet. Este mult prea mult.

minoki spunea...

Alexandru as vrea sa fiu eu prima. dar am spus ca televizorul nu imi apartine.

Cupcake Splendens spunea...

ganditi'va ca eu nu am tv si nu m'am mai uitat la unul de vreo 3 luni,dar tot am aflat de moni&irinel si de pepe cu zavoranca:))

minoki spunea...

Cupcake, nici eu daca nu as fi avut Tv tot as fi aflat. Toata Romania numai despre asta vorbeste.

adriana spunea...

Pe mine cel mai tare ma exaspereaza familia Shrek-Lis care si-au facut din aparitiile penibile la tv. scopul vietii lor. Pe cine intereseaza cele 2 aratari...chiar nu inteleg!

minoki spunea...

Adriano, mare dreptate ai si mi-ai dat o idee pentru o postare viitoare.

Bianca Dobrescu spunea...

Zău aşa, eu nu mă uit la Tv, însă citesc presa online dimineaţa la cafea, dar nu... asta nu este suficient, pe fiecare blog apar subiectele acestea „inedite”...
E trist ce se întâmplă în ţară, ce-i drept, şi că am ajuns aşa, însă noi acceptăm! Tot ce facem e să vorbim, o spun şi mă repet! Ne aruncăm de bună voie în această prăpastie.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu