joi, 8 septembrie 2011

Blogul Sarei

Dragii mei, sunt foarte emotionata pentru ca tocmai am terminat de citit ultima postare de pe blogul unei fetite. Am nimerit la ea intamplator, ieri, la "Miecurea fara cuvinte". Are 11 ani, o cheama Sara, iar blogul ei se numeste Ganduri ravasite. Nu stiu de ce se cheama asa, pentru ca gandurile ei sunt chiar foarte adunate si sunt ganduri foarte mature pentru un copil de numai 11 ani.


Prima data am intrat si am vazut fotografia postata pentru ziua de miercuri, cred ca cea mai frumoasa si emotionanta  fotografie vazuta de mine ieri, si mi-am spus ca nu se poate ca un copil sa posteze asa ceva. Sigur in spatele acestei fete se ascunde o persoana matura, care isi ascunde identitatea. Dar apoi, citind postarile una cate una, mi-am dat seama, dupa stil, ca totusi este mana unui copil.
Nu mi-am inchipuit ca atatea  emotii si atata frumusete sufleteasca incape intr-un trup atat de micut si fragil.

Nu aveam de gand sa postez azi si nici nu sunt obisnuita sa fac reclama altor bloguri dar gandurile acestei fetite, merita citite.
Asa ca oricand doriti o reintoarcere la copilarie, la inocenta, la frumusete, puteti intra pe blogul Sarei si cu siguranta ca acolo veti regasi copilul din voi. Eu una, asta am simtit cand i-am citit postarile.

21 comentarii:

Max Peter spunea...

Am remarcat-o şi eu. Tot la "Miercurea fără cuvinte".

minoki spunea...

Max, ce impresie ti-a facut?

Dan spunea...

E un copil deosebit. Chiar ma mir, rareori mai ai asa surprize frumoase, inocenta, umor, dragalasenie, tot...

minoki spunea...

Dane, bine ai spus, "rareori", in ultima vreme tot mai rar avem asemenea surprize.

DiaMar bucataria galbena spunea...

M-a impresionat mult poza respectiva,iar Sara este un copil foarte sensibil.

Sara spunea...

Vă mulțumesc pentru cuvintele frumoase! Nu, nu e un adult cel care scrie. Am denumit blogul "Gânduri răvășite" deoarece cred că nu sunt foarte ordonată... nici măcar în gânduri. Îmi place mult să citesc și să scriu tot ceea ce simt și trăiesc. Mă bucur că v-a plăcut blogul meu și vă aștept oricând cu mare drag! Vă doresc o seară liniștită! Îmbrățișări magice! :)

minoki spunea...

Dia , sa ma crezi ca daca nu ar fi fost poza nu as fi dat importanta blogului ei. Chiar daca poate nu e facuta de ea, insasi ideea de a posta fotografia a dat doavada de multa maturitate.

minoki spunea...

Sara, draga mea, iti doresc sa ai postari cat mai multe si cat mai inspirate de acum incolo! Sa iti feliciti parintii din partea mea pentru ca au facut un copil atat de frumos, atat la suflet, cat si la chip. Cu mana pe inima iti spun , chiar daca ai numai 11 ani esti un model de viata, pentru multi dintre noi.

Lillee spunea...

Hopa, ia sa dau o fuga pe la ea.:)
Multumesc pentru recomandare, Minoki. Te pup.

dia spunea...

mare dreptate ai!

Lumi RO spunea...

Am intrat si eu, intr-adevar, e un copil deosebit cu multa sensibilitate in aceasta lume plina de ... ihhhhhh.

minoki spunea...

Lillee sa mergi neapart ca merita!

minoki spunea...

Lumi, acelasi lucru am spus si eu si de aceea o admir si o respect pentru ceea ce face, mai ales ca am inteles ca e implicata si in actiuni caritabile.

aA spunea...

si eu tot la miercurea fara cuvinte am descoperit-o. o surpriza placuta, ganduri frumoase si maturitate abia ghicita!

minoki spunea...

aA ce bine ar fi daca toti copii ar fi ca ea!

Vivi spunea...

Chiar m-ai facut curios :D

minoki spunea...

Vivi, dupa ce citesti sa te intorci, sa-mi spui ce impresie ti-a facut!

Victorita Paduraru spunea...

O felicit si eu pe Sara! Regret ca am suparat-o cu o postare care mi-a fost trimisa pe un alt site ,mi-a placut si am postata-o.In postare s-a ivit o eroare.Eu semnez toate ramele care le fac.Numele meu apare sub un desen ,nu dupa text.Trebuia sa scriu autor necunoscut ,testul fiind preluat dupa un alt site fara autor.
Succes mult Sara!
Cat despre doamna care m-a ,, apostrofat" numai de bine!

Rudolph Aspirant spunea...

Imi pare rau ca trebuie sa spun asta, dar eu personal nu cred ca Sara cea care scrie acolo, daca este ea care scrie original, are varsta cronologica de 11 ani. Nu este vorba de vocabular-exprimare-inteligenta. Este vorba de temele abordate, care nu sunt de loc preocupari caracteristice unui copil pre-puber, oricat de precoce ar fi el/ea.

minoki spunea...

Rudolph, daca citesti cu grija si cu atentie toate postarile ei o sa-ti dai seama in final ca este totusi un copil. Si chiar daca nu ar fi cui pasa? Eu citesc blogul cu scrieri nu persoanele.

Anonim spunea...

sincer ma-ti facut si pe mine curioasa si voi intra si eu pe blogul ei

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu