miercuri, 28 septembrie 2011

Miercurea fara cuvinte

Toamna

21 comentarii:

Sara spunea...

Îmi place toamna, îmi plac culorile și aromele ei... E foarte frumoasă imaginea! Vă doresc o zi frumoasă, cu toamna la braț!

fly2sky spunea...

Toamna melancolica..verde-aurie. Happy WW!

ganguritu spunea...

Pe langa plopii fara sot,
Adesea eu treceam,
Puteam sa trec si printre ei,
Dar ce ghiseft aveam ?

Imi place toamna, de-ar veni si ceva ploaie....

florinash spunea...

suuuperb peisaj.ma uit la el prostit,in sensul bun al cuvintului...

Andrei Răduţu spunea...

Anotimpul cel mai (de)colorat ! Happy WW !

Nima spunea...

"...acopera-mi inima cu ceva "

O zi minunata !

corina spunea...

Un amestec de culori...super fain!:)

Sophie spunea...

mai are ceva verde; nu e doar auriu :)

Invizibilul spunea...

Sa nu treaca toamna ca ne rupe intretinerea !

Cleo spunea...

Cu Toamna ma atingi intotdeauna. Uite, de aia imi place mie toamna.

Anonim spunea...

frumusetea fara cuvinte, doar in culori, a toamnei
;))

Traian spunea...

La noi inca e vara. La ora asta sunt 28C.

Liliana spunea...

Imi place toamna ta! E mareata! :)

Carmencita spunea...

Foarte frumos!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place tare mult toamna,poate si pentru faptul ca m-am nascut in acest anotimp.O seara minunata iti doresc.

Unknown spunea...

Toamna la ea acasă.

Max Peter spunea...

Imaginea ta îmi aduce aminte de o alee din Herăstrău, unde-mi place să mă plimb când mai am ceva timp. Uite însă că în toamna asta n-am apucat, am fost de mai multe ori în Cişmigiu.
O seară plăcută îşi doresc.

Lumi RO spunea...

E din Copou? Am ratat plimbarea ultima data, ploua si era foarte frig....brrr....

CARMEN spunea...

Oooo Minoki! unde ai gasit frumusetea asta de culori? la mine, cu exceptia castanilor, este înca totul verde. Anul acesta, vara nu se lasa gonita. :)

Unknown spunea...

o toamna care imi place..

Anonim spunea...

AM REMEDIAT GRESEALA ,DRAGA PRIETENA ACUM SE DESKIDE EXACT PE BLOGUL TAU ,MULTUMESC DE ATENTIONARE

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu